polpetta Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 me xe capità questo premetto che mi ogni fine anno me vado a cior la mia bela agendina dove annoto le robe..sempre la stessa da un do anni [quel prossimo darà el terzo] me trovavo ben e la iera anche a un buon prezzo in confronto a tutte le altre. un per de settimane fa vado de s**** e la vedo là .. guardo el prezzo e iera 2.70 euro e me digo: occhebel, la prossima volta vegnerò ciorla! bon... torno [ieri 21nov] e cossa me ritrovo?? 4.20 EURO ma i xe pazzi!! allora.. me spieghe sta roba?? capisso un piccolo rincaro annuale.. cosa che non xe avenuda per due anni de seguito.. ma cusi xe proprio improponibile! me son trovada indignada e delusa.. ps. so che parlo de una stupida agendina... ma pol succeder per ogni prodotto...quindi.. parlo per el mio picolo poder. Cita
trert Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 eh.. non male come aumento.. quasi el 100%.. i xe fora dei copi.. ma se la gente compra vanti.. mi uso sempre quele che me da in banca! Cita
polpetta Inviato 22 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 22 Novembre 2005 me ga fatto notar trert in separata sede che forsi xe mejo se sta mia discussion vien spostada in Off Topic... qualche bon moderator pol far?? Cita
Stefano79 Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 Ghe stasi un bel articoletto alle "segnalazioni" del bugiardel col nome del negozio ben scritto in grande Cita
trert Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 eh ma no credo sia solo colpa de QUEL negozio.. solitamente i prezzi xe bastanza uguali anche se in QUEL negozio se spendi sempre de più stranamente.. Cita
puromalto Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 ..un euro de quà ... due ero de la.... cinquanta cent de su... ecc ecc e alla fine del mese te se domandi come mai te sparissi sempre una barca de soldi.... Spero che i consumatori diventi un po più "cattivi" e la smetti de comprar in certi negozi Cita
diego Inviato 23 Novembre 2005 Segnala Inviato 23 Novembre 2005 Ma scusa se me permetto, ma in che dimension te vivevi? Xe oramai dall'entrata dell'Euro che i prezzi aumenta in maniera vergognosa e senza nissun controllo .Questo sistematico massacro attuado da ,indistintamente tutti i commercianti, xe una delle cause principali del malessere de questo povero Paese Italia. Nei paesi che fa parte dell'unione europea dopo 6 mesi che anche la i commercianti fazeva i furbetti, ga cominciado i controlli . Controlli fatti in maniera sistematica e seria , no come da noi che lasava sai a desiderar.Niente altro da aggiungere, ma solo una roba ....meditate gente ,meditate Cita
Starlite Inviato 23 Novembre 2005 Segnala Inviato 23 Novembre 2005 polpetta: tra l'altro i xe tornadi indrio.. dalle etichette con codice a barre a prezzo con prezzatrice a mano cmq xe vergognoso l'aumento de prezzo te ga da un cuc magari in un altro posto se i la ga e quanto costa? Cita
polpetta Inviato 24 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 24 Novembre 2005 Vabbè... go sprecà byte per lamentarme un poco go capì. Cita
assist Inviato 24 Novembre 2005 Segnala Inviato 24 Novembre 2005 Ma la soluzione xe semplice......se gavemo de domandar, che visto che i prezzi xe raddopiadi, de farse raddoppiar le paghe!cusì el problema xe risolto! Cita
SandroWeb Inviato 24 Novembre 2005 Segnala Inviato 24 Novembre 2005 dani, te indico mi una cartoleria dove che i te fa boni prezzi basta che te disi che te son amica mia Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.