Maurice Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 Son andà a vederlo ieri...caruccio,davvero. Forsi segui troppo la falsa riga del Signore degli Anelli,molto simile battaglie,azioni, ma carinissimo... A chi che va ghe consiglio la vose del Leone Cita
Matt Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 l'ho visto pure io... (tralascio lA breve disavvebtura per l'acquisto del biglietto ) caruccio... film, disemo intenso...ghe xe un sacco de robe in "poco" tempo, me xe risulta quindi un poco troppo rapido nel suo svolgimento. La vose del leon...fenomenale... ma anca quela del schiavetto della strega... (che fra le altre cose el iera un cugin dei oompa loompa de willi wonka! ) Cita
saretta Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 Lo go aspettado con trepidazione... e in questi giorni de festa andarò a vederlo!!! Cita
J3n4 Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 anche mi lo aspettavo con molto interesse, non son stada delusa ma nemmeno entusiasmada. Bel comunque, effettoni eccezionali, sopratutto Aslan el leon che xè fatto totalmente al computer xè fenomenale, sembra vero....ma la vose... perl'amordedio ... me xè cascadi i brazi perdi tutta la sua regalità Storia carina, personaggi azzeccadi come li rappresenta, ma el libro sicuramente sarà molto meio e farò el possibile per leggermelo presto Ah, prepareve che questo sarà l'inizio de l'ennesima trilogia che ultimamente ne perseguita Cita
Matt Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 Ah, prepareve che questo sarà l'inizio de l'ennesima trilogia che ultimamente ne perseguita no penso che i ne farà altri...el libro dovessi esser finido cussi...lo go visto ieri in vetrina, el me ispirava perche iera un bel matton e sicuramente xe sai più completo del film! sopratutto mi che fazzo le critiche su tutti i film e le robe che no me convinzi! cussi me sciarisso le idee! Cita
Kiki Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 no penso che i ne farà altri...el libro dovessi esser finido cussi...lo go visto ieri in vetrina, el me ispirava perche iera un bel matton e sicuramente xe sai più completo del film! "Le cronache di Narnia" xe una raccolta de 7 libri, de cui "Il leone, la strega e l'armadio" xe el primo a esser stado pubblicado (1950) e credo el più famoso. No so come i pol far una trologia de sette storiei... Cmq go sentido più de una persona che me ga ditto che el film no xe un granchè, per questo no anderò a vederlo. Preferiso leggerme i libri, che da quanto go podudo veder in giro in rete ga ottenudo molte lodi! Cita
trert Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 uff per un piccolo imprevisto no son andado a vederlo! ah.. sta neve! Cita
J3n4 Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 I libri nell'ordine di pubblicazione sono: 1950 Il leone, la strega e l'armadio (The Lion, the Witch, and the Wardrobe) 1951 Il principe Caspian (Prince Caspian) 1952 Il viaggio del veliero (The Voyage of the Dawn Treader) 1953 La sedia d'argento (The Silver Chair) 1954 Il cavallo e il ragazzo (The Horse and His Boy) 1955 Il nipote del mago (The Magician's Nephew) 1956 L'ultima battaglia (The Last Battle) Matt... credo te vadi mal Sarà come Harry potter, tanti libri tanti film. ah, comunque, come curiosità .... la vose de Aslan el leon la fà OMAR SHARIF Cita
Maurice Inviato 28 Dicembre 2005 Autore Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 I libri nell'ordine di pubblicazione sono:1950 Il leone, la strega e l'armadio (The Lion, the Witch, and the Wardrobe) 1951 Il principe Caspian (Prince Caspian) 1952 Il viaggio del veliero (The Voyage of the Dawn Treader) 1953 La sedia d'argento (The Silver Chair) 1954 Il cavallo e il ragazzo (The Horse and His Boy) 1955 Il nipote del mago (The Magician's Nephew) 1956 L'ultima battaglia (The Last Battle) Matt... credo te vadi mal Sarà come Harry potter, tanti libri tanti film. ah, comunque, come curiosità .... la vose de Aslan el leon la fà OMAR SHARIF mi voio sentirme sette film con la vose del leone Comunque penso che se el primo va ben, al secondo va benin, al terzo va ok, al quarto va lisso, al quinto i se stufa, al sesto i se indormenza, al settimo i devasta el cinema Cita
Kiriranshelo Inviato 29 Dicembre 2005 Segnala Inviato 29 Dicembre 2005 son andado a vederlo in cinema e non me ga piasso molto. la storia la xe raccontada saltando da un pezzo all'altro senza incastrar ben i eventi. ierimo in quattro e in definitiva: a due ghe ga piasso molto a mi me ga piasso poco e all'altro non ghe ga piasso per niente. se ghe vien fora i varii seguiti andarò sicuramente a vederli. me piasi questo genere e spero de non rimaner deluso dal prossimo episodio.. c ya Cita
Maurice Inviato 29 Dicembre 2005 Autore Segnala Inviato 29 Dicembre 2005 mi me ga piasso poco Ma.... neanche la vose del Leon? Cita
Cat832 Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 Volevo andar a vederlo, ma visto che in totale nn me par che sia piasudo sai, credo che lo scarigherò, cusì se nn el me piasesi nn gaverò buttado quei 8 euro. Cita
Erica Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 Beh....bello io lo rivedrei una seconda volta ma se..usciranno 7 film,e la voce del leone rimmarra sempre quella...diventerà in parte un fil comico... Appena sentita la voce del leone sono scoppiata a ridere e...dopo qualche minuto ho smesso Però bello,mi è piaciuto Cita
Matt Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 credo che lo scarigherò ehm... siccome no xe che sia tanto legal scarigar certe robe, evitemo de pubblicar nel forum le nostre attività. Parlemo de film e non de come evitar de pagar el biglietto o comprar el dvd... Cita
Rolf Inviato 4 Gennaio 2006 Segnala Inviato 4 Gennaio 2006 Son sta stasera a veder el film. Spettacolare. Xe una dimostrazion de come se pol far un film con effetti spettacolari senza far una porcheria tipo King Kong. Gavevo letto che in America iera stado usado per introdur sermoni (de carattere religioso ovviamente). Effettivamente se te ghe pensi un attimo (ma non a quest'ora) se presta moltissimo. Xe veramente carigo de simbolismo. Devo dir che son andà più per curiosità, no me spetavo niente. Se te lo capisi xe veramente profondo, ma qua saria de verzer una discussion a parte. Buonanotte a tutti Cita
babatriestina Inviato 15 Agosto 2006 Segnala Inviato 15 Agosto 2006 Finalmente lo go visto anca mi, in dvd a noleggio. Bel, diria, ben fato, forsi un poca de sproporzion fra le parti ( un poco longa l'introduzion che poco ga a che far cola parte fantastica), ben fati i personaggi fantastici, a cominciar del fauno, al leon. Efetivamente a mi me ga ricordado tante robe: la striga me ricordava la Regina dele nevi del racconto de Andersen, anche là xe una regina dlee nevi tremenda che se ciol su un putel e lo fa deventar cattivo ( sarà l'amichetta che lo salverà). El leon efetivamente xe de ispirazion biblica, el giusto sofferente volontariamente e martirizzado per el ben dei altri ( un mix fra deutero Isaia e Gesù Crsito) , adiritura le do pice che assisti ala morte, lo veglia morto e assisti ala risurrezion fa pensar alle pie donne, e la piera spacada ricorda i sepolcri rotti dele risurrezioni. La regina in battaglia inveze me ga fato pensar ai cocchi cola regina Boadicea, o certe regine mitiche nordiche, nel carro trainado de leoni ( o gatti dele nevi) Però come spettacolarità trovo meo el Signore degli anelli. PS el dolcetto che incanta el muleto xe i Rahat Loukoum, che me piasi anca mi Cita
tinuviel Inviato 16 Agosto 2006 Segnala Inviato 16 Agosto 2006 mi go leto prima el libro del film...me xè piasudi entrambi, anche se no xè eccezionale el film (a parte Aslan!)... no cpaiso perchè no i fa fato prima el film del primo libro (no quel che xè stado scrito per primo, ma quel che racconta la creazion deNArnia), saria stado più cocolo! Anche perchè se gavessi capido certi particolari che xè "importanti" (tipo el lampion in mezzo ala foresta)...mah! Cita
Beck's Inviato 16 Agosto 2006 Segnala Inviato 16 Agosto 2006 no capiso perchè no i fa fato prima el film del primo libro (no quel che xè stado scrito per primo, ma quel che racconta la creazion deNArnia), saria stado più cocolo! Credo perchè non se presta tanto, el racconto me sembre sia più breve. Comunque la vose del leon secondo mi xè troppo "da vecio", credo sia l'unica pecca del film. Tutti i racconti de Lewis xè de ispirazion biblica, lo go letto su Wikipedia. http://it.wikipedia.org/wiki/Cronache_di_Narnia Cita
babatriestina Inviato 16 Agosto 2006 Segnala Inviato 16 Agosto 2006 e.. dimenticavo, el fauno Tumnus come nome me ga fato pensar al dio roman Vertumnus un dio dei boschi o qualcossa de simile ( xe sempre citai insieme Vertumno e Pomona) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.