Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 70
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato
spetemose i soliti servizi del TG x come star attenti ai veri saldi alle fregadure! :D

Ah beh.....ma quel xe un classico ormai.......per far i affari te dovessi andar in giro per una settimana nei negozi e segnarte tutto!

Inviato
Mi compro co me servi biggrin.gif

quoto stefano :D :D

i negozi dovesi tegnir i prezi basi tuto l'anno no spetar el 7 genaio o el 7 giugno e lamentarse che la gente no compra... bah...

ma i cinesi pol far saldi anche lori?!?! :merodolodalrider::merodolodalrider:

Inviato
Mi compro co me servi biggrin.gif

quoto stefano :D :D

i negozi dovesi tegnir i prezi basi tuto l'anno no spetar el 7 genaio o el 7 giugno e lamentarse che la gente no compra... bah...

ma i cinesi pol far saldi anche lori?!?! :merodolodalrider::merodolodalrider:

ma sa che me par de si!?!? O|

un paio de anni fa me xe sta regalada una borsetta de quei negozi la.. e qualche tempo dopo la go rivista con el prezzo sbasà [sempre là..e nianche che prima la costassi sai :rolleyes::lol: ] me par proprio durante i saldi....

Inviato
Ma fa i saldi anca i cinesi?

de solito si!

mi vado per cior le ombrele, quele picie. L'anno scorso gavevo trova una super occasion, 5 ombrele a 3 euro!

urca! mi le go trovade al minimo x 2 euro! anche mi vado là x le ombrele...xkè x quel che le dura qua a trieste tra un refolo e un altro! :p

Inviato
Mi compro co me servi :D

anche mi.. xe per questo motivo che se ciapemo le incu :censura: + grosse con i acquisti mi e ti

Semo in tre :D:D:D:D .Cmq mi compro spesso e volentieri per posta,le mie belle camise non le trovo mai nei negozi :pianto::pianto:

Inviato
Mamma mia che tour che se gavemo fatto mi e  polpetta.......unica pecca iera che mi non iero in formissima  :ocioalabarela:

:ikik: povero...xe vero... lo go scarrozza da una parte e l'altra...

ma oggi riposo per tutti e due!!! [me son ciapada anche mi l'infreddatura :unsure: ]

e a voi come xe andada? - ovviamente per chi se ga interessà de andar per negozi... :unsure: -

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro