dido76 Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 siiiiiiiiii..ieri sera stavo festeggiando el compleanno dela mia morosa e i amici con cui giro e sono i me ga porta da milan la custodia del basso....e che custodia...la xè de Luigi Bariselli...yesss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Me auguro che oltre alla custodia te gabi anche el basso de metterghe dentro Vabè, dopo questa me ritiro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted January 20, 2006 Author Report Share Posted January 20, 2006 Me auguro che oltre alla custodia te gabi anche el basso de metterghe dentro ehm....dunque.....me par....ah si...eccolo...lo go trovado...el basso logicamente... si si lo go...el xè valido x mi che son principiante...logicamente no xè un basso Bariselli...visto che el veniria sui 3k eurozzi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Me auguro che oltre alla custodia te gabi anche el basso de metterghe dentro ehm....dunque.....me par....ah si...eccolo...lo go trovado...el basso logicamente... si si lo go...el xè valido x mi che son principiante...logicamente no xè un basso Bariselli...visto che el veniria sui 3k eurozzi... che basso hai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted January 20, 2006 Author Report Share Posted January 20, 2006 un roytek 4 corde che go comprado novo x la beleza de 75eurozi ... se me gira la prox settimana me ordino l'ampli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts