Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Sottopassaggi in città non ghe ne xè molti... xè la della stazion ... qua del stadio...

Bon cmq... mi go el teror.. te trovi sempre brutta gente.

Tipo oggi che son andada vicin la stazion... go usa el sottopassaggio per non rischiar la vita tra i auti... ma iera meio.. Xè buio... sporco.. puzza... e iera un tipo me ge aggancia.. e me parlava de lavorar per lui.. che ciapassi ben.. bon muli... go taka corer che cusì veloce nn go mai rivà... e iera le 11 de mattina!

Voi cosa pensè? (non de quel che me xè successo)

Inviato

concordo con ti... i me ga sempre fatto paura anche mi quei posti là.. no te sa mai chi cosa te se pol trovar.. e magari te toca pasarghe de matina presto o de sera co no xe quasi nisun.. e fa vignir panico..

:s'ciopado:

Inviato

Dubito che mi offrano lavoro o che tentino di stuprarmi... ma non mi piacciono comuque.

Evito di usarli sopratutto se son con ragazze.

E poi chiusi e puzzolenti.. preferisco una corsetta tra le auto anche se talvolta tocca aspettare un po di più perché ci sia via libera o fare qualche centinaio di metri in più per trovare delle strisce pedonali.

A trieste non abbiamo nessun sottopassaggio che sia un "passaggio obbligatorio".

Inviato

mi vivo :ehm: , bevo :petesoni: , canto :s'ciopado: , sono :guitar: nei sotopasagi (a volte dormo.. :chesonno: ) quindi son bituà..

no dei.. no i me fa impresion.. me affascina, forsi no go paura xke son grosso, però me piasi..

Inviato

I xe sporchi, spesso, e brutini, ma al de là de un pochi de sonadori de strada no go mai incontrado nissun de strano, forso no passo de sera... a mi nissun me ga oferto lavoro!! :lol:

quel dela stazion xe bruto, ma xe più sicuro che taiar la strada, anche se el xe scomodissimo apena che se gabi una valigia un poco pesante, po xe quel del zimitero, quel a Barcola al altezza del piazzal...

no so, ma col modo che ga i auti de andar in giro ( e le moto, che co l'auto se ferma ghe passa vizin e tira avanti, cussì che le te vien fora de drio l'auto ferma) un per de sotopassaggi in più no fazessi mal, e inveze soto i pensa solo che ai parchegi interrai!

Inviato

per rimaner in tema de sottopassaggi..

ghe xe quel su all'obelisco, sulla curva che serviria una cifra ma che invece xe chiuso credo, diventà covo de senzatetto, sporcizia e chi piu ne ga piu ne metta.

per andar dall'altra parte dela strada xe casin e xe pericoloso o te toca andar sui rettilinei che xe altrettanto pericolo e te devi caminar bastanza per trovar delle striscie pedonali.

Inviato

nianche a mi i sottopassaggi no me ga mai piasso sai, e credo che nianche no i vadi mai darghe na netada.... xè certi de quei dori :wacko:

comunque sareta xè proprio la zona stazion che xè diventada bruta ormai eh

poco prima de nadal iero per città a far spese col moroso, el gaveva lasà l'auto praticamente drio la stazion dei pulman che xè tacada quela dei treni ... quel posto ormai xè diventado zona de ritrovo de albanesi e serbi.. in poche parole co i ne ga visto rivar (iera le 8 de sera perciò zà buio totale) pien de pachi e pachetini i ga comincià seguirne. Prima uno proprio drio de noi, poi un altro che gà fatto el giro più largo x venirne a fianco e credeme che no iera paranoie, perchè gavemo cambià anche "percorso" de colpo per veder se effettivamente i ne seguiva e casualità te cambi anche ti ?????

Insomma mi me la stavo fasendo sotto, per fortuna l'auto la iera dentro el porto e perciò dovevimo pasar per la sbarra dove xè anche la finanza... ma gavevo el terror ormai che rivasi prima lori de noi che noi la della finanza :ehno:

Inviato

bho, mi nn me fa impression i sottopassaggi, l'unica roba xe che i spuza de pis e a volte altro, in modo incredibile, quasi come i miei criceti quando nn li cambio per una settimana!!!!!!

  • 2 settimane dopo...
Inviato

No me piasi sai i sottopassaggi (per i vari motivi elencadi dai altri utenti) e li uso poco: co iero picia usavo sempre quel del stadio ma iero sempre o con mia mamma o con mia nonna e iera sempre col ciaro!

Al giorno d'oggi uso raramente quel della stazion: de mattina sì, de sera preferiso passar in strada, tanto no xe sai traffico. Cmq vado poco da quelle parti.

Per fortuna no me xe successo mai niente de spicevole e spero de continuar a esser così fortunada!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×