Jump to content

A 220 all'ora nel centro di Parigi

tifone

Recommended Posts

Ghe trovo assai poco de ammirar: el mato taia tuti i semafori rossi, me par de gaver visto solo che do verdi, aprofitando de un'ora de matina de agosto cole strade quasi svode. Ma se un dei altri ghe gavessi taiado la strada, el podeva esser bravo quanto che el voleva, ma no finiva ben. cussì podè gaver un'idea de come che xe morta Lady D.

Me par una bravada senza senso e un zogar cola vita umana, no del pilota che se la ga voluda, ma de quei che gavessi podudo trovarse là vizin. :noghesemo:

Pazzesco! Anche perchè mi quelle strade le conosso e, credeme, 8 minuti da Avenue Foch a Montmartre no xe niente!!!!

Un esperimento cinematografico assolutamente "originale", certo, però da incoscienti, anzi da pazzi proprio. Se gave letto l'articolo, par che el pilota (de cui el regista Lelouch no ga mai svela el nome) iera un pilota de Formula 1.

Guest John Grimes

slargando un poco el discorso, volessi savèr se son restà mi l'unico mona che usa l'auricolare con el cell in auto e sopratuto se son l'unico a non andàr a velocità de curvatura in autostrada...no, perchè ultimamente sula A4 me sento veramente un povero mona..... :pianto:

feme savèr, dài.... :bye:

MEGA OT :) mi no telefono co guido.. e cmq in A4 se no xe sai trafico (ha-ha) tegno i 140, che per la mia corsa xe za sai.. vignindo superado da miriadi de audi a 180 :(

Tornando IT:

El video per mi dal punto de vista artistico xe fenomenal! A mio aviso questo ga stile: i altri 4000video sul genere che gira per internet xe butai su solo per bullarse (el che pol anca eser divertente, ma qua semo su un altro piano)

Non credo sia fatto apposta.

Se avessero bloccato mezza città qualcuno si sarebbe accorto.

E la storiella srebbe saltata subito.

Ha fatto un gran bel giro per "montare" una cosa del genere servivano altro che un paio di comparse. Dovevano sequestrare Parigi per un pomeriggio sistemare provare...

Ha avuto molta fortuna e probabilmente si sarà studiato percorso e momento in cui provare la cosa con dovizia.

• 1 month later...
  • 5 months later...

Riesumo questa vecissima discussion citando un articoletto apparso su Vanity Fair de sta settimana:

"Una mattina d'agosto del 1976, il regista francese Claude Lelouch girava uno dei corti più controversi della storia del cinema: C'etait un rendez-vous. Otto minuti e 39 secondi di piano sequenza su un'auto che sfreccia a 180 km/h nel centro di Parigi, bruciando 18 semafori rossi. Quando presentò il film, fu arrestato. Ma non rivelò mai chi fosse alla guida e i sospetti caddero su due piloti di F1: Laffite e Ickx.

Ora, 30 anni dopo, ecco svelato il segreto in un nuovo video, sempre su Youtube, dove Lelouch, 68 anni, ripercorre con la stessa auto, una Mercedes, quel tragitto (Video). E confessa che alla guida, nel '76, c'era proprio lui. E basta. Per limitare i rischi, girò alle cinque del mattino e con un assistente appostato al Louvre (il passaggio con meno visibilità), con walkie talkie, per avvertirlo in caso di pericolo. La ricevente, però, entrò in panne subito dopo il ciak."

Risolto el mistero :-)