Jump to content

domanda su postepay

dido76

Recommended Posts

Siccome me stago organizando x andar un x de giorni a parigi con la morosa in rete go trovado 2 posti dove dormir che ne ga particolarmente piasso.

el problemin xè che servi la carta de credito x pagar...

me xè venuda l'iluminazion che se fazo postepay teoricamente risolvo el problema...

la domanda xè questa:

Siccome postepay funzia anche sul circuito Visa e Visa Electron mi per pagar con Postepay basta che meto i dati de sta carta dove i me chiedi de inserir "gli estremi" dela carta de credito e bon???

Grazie x le risposte :ave:

Dipendi, infatti... le dite grosse che ga la convenzion co la banca di solito accetta Visa Electron: qualche negozio (ma no tuti), paypal, ryanair...

i posti pici de solito no le accetta, i vol quela tradizionale. Penso che i postisini per dormir a Parigi rientri in questa categoria...

Po saria de domandarse se xe de fidarse a mandar el numero de carta in giro... soprattutto in un posrto picio no riconossù dale banche...

Mi se i li accetta, preferisso doprar i bonifici: all'estero i te costa de più, ma ala pezo te perdi solo quei soldi, senza risciar che i te sughi la carta...

:piria:

si anche mi preferiso far un bonifico o un vaglia postale x dar capara nele prenotazioni visto che no so chi pol eser da l'altra parte.... se xe un sito con prenotazioni fate ben, https & co .. boh forsi si... ma sicuro no ghe faxo el mio numero de cc a nisun eco...

Post Pay è spudoratamente sabotata dai sistemi bancari che non hanno gradito la concorrenza delle poste.

Poco accetata purtroppo. Continue scuse per non accettare quei pagamenti. Misteriosi guasti ed errori elettronici... una cosa a dir poco vergognosa.

Nemmeno Paypal Accetta più le ricariche con Post Pay

i posti dove me serviria de doprarla xè o un albergo o un'ostel (che dale dimensioni poderia cmq eser un albergo)...solo che i usa apunto el primo sia la cc che el bonifico mentre el secondo usa solo cc...

sicome no go la cc go pensado de farme la postepay e usarla x questo.

no go trovado scrito che i la aceta ma go pensado (a sto punto forsi sbagliando) che andasi ben visto che sul sito dela posta i disi che se la pol doprar sui circuiti visa e visa electronic.

adeso son confuso...uff :confused:

Nemmeno Paypal Accetta più le ricariche con Post Pay

Questa non la sapevo...io che ho la PostePay con cui mi appoggio a Paypal, sono fregato adesso?

Erratoa corrige: era una notizia vecchia.

Ho controllato sul sito di Paypal.

Pare si possa dinuovo con le carte prepagate purche abbiano un servizio di estratto conto online o cartaceo (lista movimenti).

Se non vado errato dovrebbe essere un servizio offerto da postepay.

In passato avranno avuto problemi con le carte prepagate e le avevano escluse, pare siano arrivati ad un compromesso.

allora...go fato el postepay...

semi ot :

deso in realtà no so se lo userò perchè cazzarola :incazzado::incazzado::incazzado::testadamuro::testadamuro::testadamuro::testadamuro::testadamuro::incazzado::incazzado::pianto::pianto::pianto::pianto::pianto: el treno che volevimo cior x parigi xè full fin a metà aprile :censura: e stago diventando mato x trovar un volo economico...ma xè azzi :pianto: