Jump to content

[RECENSIONE] Lost

molly

Recommended Posts

spero non iera za qualche discussion vecia su sto telefilm che a mi sai me piasi... son già avanti rispetto alla tv che ga inizia ieri a trasmetter...

qualcun altro ghe piasi?

e qualcun ga capi qualcosa del "mostro"..ciamemolo cussi perchè non se sa ancora cosa sia

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mi me stago vardando la seconda serie in inglese... un po' de casin ma val la pena... tanto poi me la rivardo in italian :rolleyes: man man che esci...

mi me piasi sai che pian pian se scopri il passato dei protagonisti e che se scopri che in qualche maniera i loro destini se gaveva za incrocià in precedenza...

voi gavè un personaggio preferi? a mi me piasi sai Locke...

• 3 weeks later...
Mi me piasi sai l'irakeno..come se ciama...Sahid? E anche el vecio cacciator no xè mal, me ga piaso le perle de saggezza che el ga tirà fora per aiutar el musicista a venir fora dalla droga :D

Anche mi Sahid me piasi. El vecio inveze me inquieta un po, xe come se el gavesi qualcosa de strano.Mah!

Mi no me ricordo ben i nomi, perchè vardavo su FOX(Sky) l'altr'anno e speto la seconda serie. Comunque, visto che le femminucce ga come personaggi preferidi qualche mas'cio perchè el xe figo, mi preferisso tutte le mule perchè le xe strafighe.

No, invece digo el dotor perchè el cerca de organizzar. El più odioso xe Sawyer perchè el vol disfar.

• 2 weeks later...

...mi te rispondo anche se go visto za la seconda serie (non tutta ancora non xe finida)...

in un casin sovranaturale... nel senso che non se capisi niente neanche nella seconda serie...

anzi se complica ancora de più ... sul più bel che un pensa ... adesso i ne svela qualcosa o forsi go capi qualcosa... tac ... succedi qualcosa che te fa dubitar de novo de tutto :wacko: