molly Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 spero non iera za qualche discussion vecia su sto telefilm che a mi sai me piasi... son già avanti rispetto alla tv che ga inizia ieri a trasmetter... qualcun altro ghe piasi? e qualcun ga capi qualcosa del "mostro"..ciamemolo cussi perchè non se sa ancora cosa sia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 O caspita mi son dimenticato di guardare... Mi faccio passare la registrazione da un amico poi commenterò Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 ho guardato solo un pezzo a dire il vero perchè mi ero domenticata che lo davano ieri... cmq da quel poco non me dispiaseva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Ieri sera go vardado......no xe mal! Cmq da quel che so, in america i sta già trasmettendo la seconda serie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 ME-RA-VI-GLIO-SO!!! No stevelo perder muli! Xe veramente sai sai bel. Magari all'inizio no entusiasma sai, ma dopo.... Vederè! Mi aspetto con trpidazion la seconda serie su Fox ma go letto che i la darà appena dopo l'estate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Mai vardà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Mi aspetto con trpidazion la seconda serie su Fox ma go letto che i la darà appena dopo l'estate Beh, per mi e quei che non ga visto, stemo corendo come schegge......lunedi gavemo visto ben tre puntate! Speteneeeeeeeeee!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 8, 2006 Author Report Share Posted March 8, 2006 mi me stago vardando la seconda serie in inglese... un po' de casin ma val la pena... tanto poi me la rivardo in italian man man che esci... mi me piasi sai che pian pian se scopri il passato dei protagonisti e che se scopri che in qualche maniera i loro destini se gaveva za incrocià in precedenza... voi gavè un personaggio preferi? a mi me piasi sai Locke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 voi gavè un personaggio preferi? Sawyer (se scrivi cusì? ) perchè xe un figon Ma anche perchè sotto sotto el xe un bon ..... in tutti i sensiiiiiii :s'ciopado: :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 eccolo qua infatti el topic... Sawyer xe bel si ma anche el dottor non xe de butar via eh... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Mi me piasi sai l'irakeno..come se ciama...Sahid? E anche el vecio cacciator no xè mal, me ga piaso le perle de saggezza che el ga tirà fora per aiutar el musicista a venir fora dalla droga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Mi me piasi sai l'irakeno..come se ciama...Sahid? E anche el vecio cacciator no xè mal, me ga piaso le perle de saggezza che el ga tirà fora per aiutar el musicista a venir fora dalla droga Anche mi Sahid me piasi. El vecio inveze me inquieta un po, xe come se el gavesi qualcosa de strano.Mah! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Mi no me ricordo ben i nomi, perchè vardavo su FOX(Sky) l'altr'anno e speto la seconda serie. Comunque, visto che le femminucce ga come personaggi preferidi qualche mas'cio perchè el xe figo, mi preferisso tutte le mule perchè le xe strafighe. No, invece digo el dotor perchè el cerca de organizzar. El più odioso xe Sawyer perchè el vol disfar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 30, 2006 Author Report Share Posted March 30, 2006 per mi il più odioso xe el cinese... però nelle puntate dopo so che se rifa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 per mi il più odioso xe el cinese... però nelle puntate dopo so che se rifa Eh miga che tutti pol eser buoni e gentili sin dall'inizio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 per mi il più odioso xe el cinese... però nelle puntate dopo so che se rifa ...me par che el xe corean... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 ...me par che el xe corean... Confermo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalmatian Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Qua in Brasil i mostra za el 2o anno de la serie (Canal AXN) e bisogna dir che la xe sempre interessante anche perchè novi personagi xe entradi nela storia. E finalmente i xe entradi nel bunker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 31, 2006 Author Report Share Posted March 31, 2006 si corean scuseme comunque più avanti va e più interessante xe... vien fora sempre novi casini !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 No steme stuzigar cusi!!!!Za sta settimana che vien lost no xe.........e nell'ultima puntata x come xe finida ghe son rimasto de sasso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 anche perchè novi personagi xe entradi nela storia. E finalmente i xe entradi nel bunker Ehm.....magari evitemo de contar quel che succederà, please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Qua in Brasil i mostra za el 2o anno de la serie (Canal AXN) e bisogna dir che la xe sempre interessante anche perchè novi personagi xe entradi nela storia. E finalmente i xe entradi nel bunker E cossa xe nel bunker? I ga trovado qualchedun? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 31, 2006 Author Report Share Posted March 31, 2006 ma non ve piasi le sorprese??? se ve digo cosa xe dentro poi che viz ga vardar??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Allora......per chi come mi ga visto solo le puntate su raidue.....ve se fatti un'idea su sta benedetta isola.....ovvero, in che contesto xe inseridi sti poveri disgraziadi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted April 14, 2006 Author Report Share Posted April 14, 2006 ...mi te rispondo anche se go visto za la seconda serie (non tutta ancora non xe finida)... in un casin sovranaturale... nel senso che non se capisi niente neanche nella seconda serie... anzi se complica ancora de più ... sul più bel che un pensa ... adesso i ne svela qualcosa o forsi go capi qualcosa... tac ... succedi qualcosa che te fa dubitar de novo de tutto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts