SandroWeb Inviato 26 Agosto 2004 Segnala Inviato 26 Agosto 2004 Podemo definirlo l' "obbrobrio de Trieste": le Coop fa tante storie per tirarlo zo, secondo mi bastassi un pochi de e qualche per abbatterlo in 2 minuti netti Certo xe che quando i lo sistemerà (o i lo calerà zo) sarà de ciamar Bernardi per festeggiar Cita
Starlite Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Bernardi... Bernardi.... Bernardi... me ricorda qualcossa sto nome... mah... No so cossa dir del magazin vini... no me son ancora deciso se xe de butrarlo zo o de meterlo a posto... Son talmente abituà a vederlo in quel stato che oramai anche se resta cusì... podessimo lasarlo cusì e farghene un monumento ... a cossa no so Cita
Livius Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Non mi ricordo chi ma un consigliere comunale della maggioranza aveva proposto al Sindaco Dipiazza di prendere un bulldozer per buttarlo giù a costo di rischiare una denuncia... Cita
Starlite Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Credo che me dasi ssai sodisfazion ciapar una ruspa e tirar zo el magazin In ogni caso, per mi... se i lo buta zo, la no i devi costruir più niente se inveze i vol mantignir la un edificio alora che i ristruturi el magazin Cita
SandroWeb Inviato 27 Agosto 2004 Autore Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Non so chi de voi ga visto le interviste sul tg de Tele 4 de qualche giorno fa...chi disi de tirarlo zo (fenomenale una siora che ga dito "quela roba fa un schifo che xe proprio un schifo..la sa cossa che vol dir schifo qua a trieste vero?" ), chi disi de farghe qualcossa de novo (un diseva de far un acquario tipo Genova): la realtà delle robe xe che nel progetto de riqualificazion delle rive (vedi ex-pescheria tacado al magazzin vini) cavar via quella zozzuria xe la roba primaria, eppur xe da anni che se sta incontrando tante difficoltà per proceder...robe de mati Cita
iaga Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Come sempre qua a Trieste (e spero per i altri che sia solo de noi.. anche se dubito) per far una roba ghe vol che passi anni e anni.. Per esempio la piscina a S.Giovanni.. quanti anni sarà che la xè in lavor? 10?!? E la pescheria? De quanti anni xè l'impalcadura de sora? per non parlar della Bianchi.. tanti progetti sora e la nova piscina no xè ancora pronta (più de un anno de ritardo coi lavori... e ne sta andando ancora ben!se parlava de un'innagurazion el 12...LUGLIO 2004!!!)... Se fossi in mi tirassi zo el magazzin e la Bianchi.. e faria un bel parchetto.. e ristrutturassi la Pescheria e che i fazi dentro quel che i vol... cusì gavemo un poco de verde in sta città . No?? Cita
saretta Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 ehm...scuseme la mia ignoranza... mi non go mai capi qual xè? saria quel tutto rotto vicin la Bianchi? Se xè quel....no problem ..quando fazo la restro lo buto zo mi! Cita
iaga Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 ... mi non go mai capi qual xè? saria quel tutto rotto vicin la Bianchi? Si..si.. xè quel... Cita
Juliet Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 Per esempio la piscina a S.Giovanni.. quanti anni sarà che la xè in lavor? 10?!?E la pescheria? De quanti anni xè l'impalcadura de sora? per non parlar della Bianchi.. per la piscina de san giovanni meti pur altri 20 vizin se no de più... per la pescheria daghe tempo sta andando avanti i lavori ma là nn iera de darghe solo una man de bianco... per q.to riguarda el magazin vini...bhè el me mancassi se lo tirassi zo...ma daltronde se spetemo ancora un poco el vien zo de suo...a sto punto ke lo tiri zo ma ke nn i costruissi altri mostri fora scala come la piscina (ke nn vedo l'ora ke la vadi zo). Cita
Starlite Inviato 27 Agosto 2004 Segnala Inviato 27 Agosto 2004 A proposito dela pescheria... spero che sia el Piccolo impreciso... perche' se xe vero.... iera scrito l'altro giorno che a lavori iniziadi i se ga inacorto che la pescheria la xe costruida su teren de riporto!!!! Orca matina!!!! Ma ste monighe no i sa che el mar rivava davanti el teatro romano? E che i ga slargà le rive verso el mar nel '800.... mi no so ah.... Cita
Juliet Inviato 28 Agosto 2004 Segnala Inviato 28 Agosto 2004 ki comprava un lotto verso el mar nel borgo giuseppino i se doveva preocupar anke de definir el lungomare...q.di in teoria i gavessi dovudo strasaver ke iera teren de riporto...speremo ke sia solo una libertà del giornalista e nn del diretor lavori... Cita
SandroWeb Inviato 4 Settembre 2004 Autore Segnala Inviato 4 Settembre 2004 Ieri sera iera un servizio su Tele4 a riguardo de quella zozzuria: i ga dito in pratica che TUTTI (Dipiazza in testa) vol sistemar una volta per tutte el discorso del magazzin vini, ma o le coop se decidi oppur xe la vera volta che qualchedun va là con una ruspa e tira zò tutto in 5 minuti. Cita
cenerentola82 Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Dal Picolo de ieri sembra che le Coop proprietarie del magazino Vini se sia decise a venderlo ala Fondazion CRT in cambio, tra l'altro, de un toco de teren dove 'desso se trova el mercato al'ingrosso. Questa vendita saria il primo passo per la ristruturazion e la riqualificazion de quel trato dele rive. Da quanto emergi dal'articolo sembra che fin 'desso una parte dei soci dele Coop ga votado contro la vendita per non favorir DiPiazza e l'atuale giunta comunale... che schifo. Cita
SandroWeb Inviato 24 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Da quanto emergi dal'articolo sembra che fin 'desso una parte dei soci dele Coop ga votado contro la vendita per non favorir DiPiazza e l'atuale giunta comunale... che schifo. De darghe la medaia a sti fenomeni, se ciò xe vero. Più che contro l'attuale giunta, xe una presa in giro per l'intera città Cita
cenerentola82 Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Il senso xe quel. Saria stada dela stessa opinion se la giunta fossi stada de un color diferente. Trieste prima de tuto. Cita
Stefano79 Inviato 24 Ottobre 2005 Segnala Inviato 24 Ottobre 2005 Dal Picolo de ieri sembra che le Coop proprietarie del magazino Vini se sia decise a venderlo ala Fondazion CRT Sarìa bel saver cosa ga intenzion de farne sta Fondazione CRT. Se i ga intenzion de butarlo zo per farne qualcosa altro o almeno restaurarlo allora ok. Ma se i ga de tenirlo in pìe come che sta allora no cambia niente. Cita
cenerentola82 Inviato 26 Ottobre 2005 Segnala Inviato 26 Ottobre 2005 Aprovada ieri dal'assemblea dei soci dela Coop la vendita del magazin vini ala fondazion CRT per 3 MEuri. Iera pervenude altre 2 proposte de acquisto ma la scelta xe stada fata per il caratere sociale dela fondazion. Cita
cenerentola82 Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 Ieri i ga firmà dal notaio iol passaggio de propietà dale Coop ala fondazion CRT. Su coosa far de lui xe no i ga ancora deciso. El sindaco ga proposto un centro fitness. Cita
arska Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 El sindaco ga proposto un centro fitness. che idea I D I O T A.. ma come le ghe vien? scuseme ma sta qua me par proprio una monada.. de tute le 200 robe che se posi far in un posto cussì, te me va a far un centro fitness??? Cita
trert Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 za gavemo 500 palestre in tuta TS.. ancora un altra i vol?? che i fazi o una pissina o un postegio!! Cita
Starlite Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 po-ste-gio! po-ste-gio! po-ste-gio! Cita
arska Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 mi fazesi un postegio sototera, ma non son sai convinto con sti postegi "subbaqui" (cit.) .. però de fora faria locai, ecc.. roba con un poca de vita! (quel che manca a ts) Xe de dir che in zona el postegio serviria sai, però... tanto anca se i lo fa costerà follie e doverò zercar posti gratis straimbusai in giro come za fazo .. alternative, che sia funzionali in quel area? Cita
arska Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 in definitiva: gra-ta-ciel! gra-ta-ciel! gra-ta-ciel! gra-ta-ciel! gra-ta-ciel! gra-ta-ciel! Cita
cenerentola82 Inviato 30 Novembre 2005 Segnala Inviato 30 Novembre 2005 Mi faria un magazin pel vin. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.