trert Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 troverò l'ospite!!! ma forsi go intuido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Voio anche mi una bona pizza,quindi alzo la manina per esserghe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 6, 2006 Author Report Share Posted April 6, 2006 Voio anche mi una bona pizza,quindi alzo la manina per esserghe Ottimissimo! Nessun altro se aggiungi?? Dai dai, no ste esser timidoni..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Visto che go savudo chi xè l'ospite.. e visto che xè una persona graditissima.. allora non posso far altro che esser presente! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 anche mi go scoperto chi xe l'ospite!!! molto gradita la sua presenza!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Mi no me ga dito nisun chi xe l'ospite misterioso E nisun me vol dir Ma mi che son sgaio go capido chi xe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 ecco come sempre son l'ultimo a saver le robe... va beh.. lo saverò in pizzeria a domani sera allora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 7, 2006 Author Report Share Posted April 7, 2006 Mi no me ga dito nisun chi xe l'ospite misterioso E nisun me vol dir Voio veder el bigliettin eh Allora....per stasera mi pensavo che se podessimo trovar per le 19.40/45 in piazza Oberdan e poi andemo insieme in piazzeria Volè saver quala xe la pizzeria? Sorpresaaaaaaaaa No dai, ve so dir più tardi quando prenoto A più tardi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 Ok, alora sapime dir la pizzeria, che nn so se rivo vegnir cusì presto via de lavoro, casomai noi ve raggiungemo in pizzeria per le 8.30 max(spero). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 ecco come sempre son l'ultimo a saver le robe...va beh.. lo saverò in pizzeria a domani sera allora Oi, te me salvi un posto vicin de ti se rivemo tardi? ha si 2 perchè vien anche max. ciao a stasera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 col picio no poso se pero' farè mai una zena (in pub,pizeria...)qua vizin de mi, zona via Locchi, campo marzio ecc avviseme che fazo un scampon e almeno ve conoso de persona,ok? me piasesi tanto,davvero!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 7, 2006 Author Report Share Posted April 7, 2006 Allora...accettando un suggerimento che me xe rivado questa sera pizza alla piazzeria Mediterranea che xe in Strada per Longera 177. Go prenotado alle 20. Se trovemo in piazza Oberdan per le 19.40 ma chi che no riva pol venir direttamente sù A più tardi @manu Faremo senz'altro un giorno dalle tue parti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 Ma chi te ga consigliado la Mediterranea? Me fa schifo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 presente! la mediteranea me piasi e anche la torre me piasi, forsi starlite no i lo vol piu in nisuna pizeria ma penso sia un problema suo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miccio1978 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 Ok, e Mediterranea sia. Confermo forsi un poco de ritardo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 forsi starlite no i lo vol piu in nisuna pizeria ma penso sia un problema suo ciù... te son proprio e e i tui amici xe tuti ara ti come te ga ridoto el bon... xe meio che perchè son :s'ciopado: e no... no.. quel xe solo tululù... ave tululù... tululù! perché no te scrivi più? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 Ma chi te ga consigliado la Mediterranea? Me fa schifo nn xe vero, anzi i fa pizze bonissssime..... ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 no go idea de quala sia. meio cussì.. sarà una novità!! ^^ ok zerco de vegnir in piazza allora!!! cussì se no ve perdo per strada magno anche mi... se ve perdo per strada me gaverè sulla coscienza: "morto di fame cercando una pizzeria" .. no ghe pol esser morte peggiore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miccio1978 Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 CONFERMEMO LA NOSTRA PRESENZA PIU' UN OSPITE (QUESTO NON LO CONOSE') QUINDI SEMO IN TRE!!!!! Se riva zontar un posto!!!!! -------------- Ehm..... semo in 4!!!!! Ciò qua se moltiplichemo a vista d'occhio!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 8, 2006 Author Report Share Posted April 8, 2006 Grazie a tutti per la bella serata e in particolar modo el caro Mauri (l'ospite "misterioso") per esser venudo fora con noi per la prima volta, sperando che el se gabi trovado ben e che no sia l'ultima Grazie de cuor anche ai altri partecipanti, me son davvero divertida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Grazie a tutti, bella serata!!! la caprese senza olive piu pomodoro iera la fine del mondo :D (vero gaia? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Grazie a tutti per la seconda serata ( essendo arrivato dopo ) e un grazie al super ospite che xe venudo fora con noi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 E mi gavevo indovinà l'ospite misterioso! E mi gavevo indovinà l'ospite misterioso! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Ma...foto de questo super ospite misterioso??? gnente ?? epur i me ga dito che de foto segnaletiche, in questura, de sto personagio ghe ne xe tantissime A parte i scherzi.... ringrazio nuovamente tuti quei che xe vignudi ala zena de ieri sera e anche quei, che sfortunatamente, go rivado solo intraveder dopo. La pizza iera talmente bona che go finido de digerirla stamatina ale 8 (me son fato fora una damigiana de coca cola x mandarla zo ). Un ringraziamento speciale alla signorina Cucciolina per gaverme roto le scatole x mesi afinchè vignissi fora con voi (ala fine la me ga ciapado x stancheza ) e per averme fatto da autista . Concludo questo mio intervento riportando una frase letta da qualche parte che dixeva più o meno : non sò cossa go fato x meritarme dei amici come questi, ma devo gaverla combinada veramente grossa.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Ringrazio anche mi i partecipanti.. ..bella serata.. e grazie a Mauri che spero de riveder cusì faremo un due ciacole! Per la pizza caprese (che de caprese no gaveva più niente) no voio parlar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts