Jump to content

Playoff 2006: come si comporterà Trieste?

Recommended Posts

Voto d'ottimismo.. poi anche se non se ghe le fa l'importante xè dar el massimo. Non gavemo niente da perder. Non go mai visto i avversari contro cui dovemo giogar, noi nel nostro giron semo stadi inferiori solamente a due squadre. Ma l'altro anno anche Venezia iera favorita.. :rolleyes:

E che cavolo!!!! Entusiasmo!!!! :D Mi ghe credo nela promozion. Sai sai sai dura, ma sti qua (in senso afetivo) i ne pol far 1000 sorprese. Ocio, i pol farghela, magari sule ali dell'entusiasmo. Ve ricordè a balon la Triestina come xè tornada in serie B? Che sia de buon auspicio dei! L'unica nota negativa de una promozion saria il benservido a parechi dei nostri, il che me fa mal de morir visto l'atacamento a lori. Avanti Trieste!!!

Mi go votado "perde in finale" perchè son convinta che i mezzi li gavemo tutti (con Nello in ste condizioni poi :D) ma se se ritrovemo con Pesaro :wacko: ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri e quindi la vedo dura salir sù sto anno.

Ma, come se disi spesso, mai dire mai :lol:

:bandieraalabarda:

ma se se ritrovemo con Pesaro :wacko: ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri

Protezion dei arbitri sicura, però premetendo che no go ancora capido quasi niente dei incroci che va oltre al primo turno, se xè la posibilità che acadi, mi in un ipotetico incontro Soresina-Pesaro no saria sai convinto che pasi i nostri odiati rivali...

a questo punto xe obbligatorio crederghe, tanto non gavemo niente da perderghe.   

D'accordo, son convinto che se non gavessimo avudo tanta sfortuna con i infortuni e se partivimo un pel più affiatadi all'inizio arrivavimo anche meio che quinti. Insomma, gavemo finido in crescendo e in trasferta se semo sempre fatti rispettar. :aaaaaatttillla:

Ciao a tutti

Go votado che andemo fora subito e questo no per marcato pessimismo ma pur gavendo fatto un ottima stagione come neo promossa e con un finale in crescendo

go ancora qualche dubbio su alcuni aspetti vedi momenti di buio inspiegabili che se ga visto durante tante partide e anche Steffè non me ga tanto convinto per le decisioni prese e la tattica che el ga seguido

per questi due fattori per mi importanti non ghe la femo

:fiuclap::fiuclap: COMUNQUE BRAVI MULI :fiuclap::fiuclap:

:bye::bye:

Mi go votado "perde in finale" perchè son convinta che i mezzi li gavemo tutti (con Nello in ste condizioni poi :D) ma se se ritrovemo con Pesaro  :wacko: ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri e quindi la vedo dura salir sù sto anno.

Ma, come se disi spesso, mai dire mai :lol:

Me cito da sola...che figo :lol:

Go dito una stupidaggine perchè da quanto go capido xe impossibile che se bechemo Pesaro. Ormai la Scavolini non la incontremo più. Al limite dovessimo becarse la prima del giron B che xe Patti. Che xe pezo secondo mi :wacko:

Gho votado x la vittoria finale e la promozione in Legadue xchè sognar no costa niente ed effettivamente i muli nei momenti topici podessi regalar qualche sorpresa.

Al di là dei sogni e comunque vadi, xè sta un buon campionato per una neo promossa e tutta la squadra merita un applauso :fiuclap:

mi digo che vinzemo e 'ndemo in lega 2! questo oviamente da tifoso... :D

son tutosoma' fiducioso xche nele ultime partide la squadra ga dimostra, se non altro, de eserghe fisicamente e questo xe fondamentale e xe de riconoser anche che el preparator atletico ga fato un bonisimo lavor :D

e cmq tuto quel che rivera' sara' ORO, anche xche nisun ga parla de promozioni questo ano (non semo pronti al salto secondo mi) ...

e cmq Forza Trieste! :D