SandroWeb Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ghe provemo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 2......Semifinale out Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Voto d'ottimismo.. poi anche se non se ghe le fa l'importante xè dar el massimo. Non gavemo niente da perder. Non go mai visto i avversari contro cui dovemo giogar, noi nel nostro giron semo stadi inferiori solamente a due squadre. Ma l'altro anno anche Venezia iera favorita.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Non go la minima idea ma credo che sarà dura! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Anche se so che sarà dura, dago massima fiducia a questa squadra, e quindi digo: vittoria in finale e dritti filati in A2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Credo che andemo fora alle semifinali !!! Comunque x esser el primo anno de serie B1 xe un grande traguardo arrivarghe e anke quel che gavemo fatto fin adesso. Forza ACEGAS !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Concordo con gufo85.Penso che un turno lo podemo passar e dopo magari se becca Soresina e allora xe probabile andar a casa.Cmq femo un passo alla volta e dopo se vederà. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 E che cavolo!!!! Entusiasmo!!!! Mi ghe credo nela promozion. Sai sai sai dura, ma sti qua (in senso afetivo) i ne pol far 1000 sorprese. Ocio, i pol farghela, magari sule ali dell'entusiasmo. Ve ricordè a balon la Triestina come xè tornada in serie B? Che sia de buon auspicio dei! L'unica nota negativa de una promozion saria il benservido a parechi dei nostri, il che me fa mal de morir visto l'atacamento a lori. Avanti Trieste!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Mi go votado "perde in finale" perchè son convinta che i mezzi li gavemo tutti (con Nello in ste condizioni poi ) ma se se ritrovemo con Pesaro ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri e quindi la vedo dura salir sù sto anno. Ma, come se disi spesso, mai dire mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbymery1lt Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 chi non ci crede e' cornutoooooooooooooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Go vot? "vince in finale". Xe molto improbabile, probabilmente andemo fora al secondo turno, ma a questo punto xe obbligatorio crederghe, tanto non gavemo niente da perderghe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 ma se se ritrovemo con Pesaro ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri Protezion dei arbitri sicura, però premetendo che no go ancora capido quasi niente dei incroci che va oltre al primo turno, se xè la posibilità che acadi, mi in un ipotetico incontro Soresina-Pesaro no saria sai convinto che pasi i nostri odiati rivali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 a questo punto xe obbligatorio crederghe, tanto non gavemo niente da perderghe. D'accordo, son convinto che se non gavessimo avudo tanta sfortuna con i infortuni e se partivimo un pel più affiatadi all'inizio arrivavimo anche meio che quinti. Insomma, gavemo finido in crescendo e in trasferta se semo sempre fatti rispettar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Se la sfiga no se acanisi de novo contro de noi, gavemo le carte giuste per podersela zogar con tute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 sto qua xe un voto da tifoso, quindi digo A2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
power ranger Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Ciao a tutti Go votado che andemo fora subito e questo no per marcato pessimismo ma pur gavendo fatto un ottima stagione come neo promossa e con un finale in crescendo go ancora qualche dubbio su alcuni aspetti vedi momenti di buio inspiegabili che se ga visto durante tante partide e anche Steffè non me ga tanto convinto per le decisioni prese e la tattica che el ga seguido per questi due fattori per mi importanti non ghe la femo COMUNQUE BRAVI MULI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Mi go votado "perde in finale" perchè son convinta che i mezzi li gavemo tutti (con Nello in ste condizioni poi ) ma se se ritrovemo con Pesaro ....quei ga de sicuro i soldi e un poca de protezion (anche involontaria eh) da parte dei arbitri e quindi la vedo dura salir sù sto anno.Ma, come se disi spesso, mai dire mai Me cito da sola...che figo Go dito una stupidaggine perchè da quanto go capido xe impossibile che se bechemo Pesaro. Ormai la Scavolini non la incontremo più. Al limite dovessimo becarse la prima del giron B che xe Patti. Che xe pezo secondo mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puromalto Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Gho votado x la vittoria finale e la promozione in Legadue xchè sognar no costa niente ed effettivamente i muli nei momenti topici podessi regalar qualche sorpresa. Al di là dei sogni e comunque vadi, xè sta un buon campionato per una neo promossa e tutta la squadra merita un applauso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 No xe ancora deciso contro chi capitemo al primo turno, me par... giudizio rimandà... col cuor digo che rivemo in finale, e dopo ... vedaremo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 mi digo che vinzemo e 'ndemo in lega 2! questo oviamente da tifoso... son tutosoma' fiducioso xche nele ultime partide la squadra ga dimostra, se non altro, de eserghe fisicamente e questo xe fondamentale e xe de riconoser anche che el preparator atletico ga fato un bonisimo lavor e cmq tuto quel che rivera' sara' ORO, anche xche nisun ga parla de promozioni questo ano (non semo pronti al salto secondo mi) ... e cmq Forza Trieste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 A prescindere dall'avversario, la nostra non sembra una squadra attrezzata per il salto di categoria. Spero di essere smentito dai fatti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lele26 Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 fuori alla semifinale.... ma speremo de sbaiarse!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts