dido76 Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Son primo ...almeno finchè no inizia a giogar tuti e tute Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Grazieeeeeeeee Boss Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Go fatto mi una partidina...sta version qua presenta alcune robe nove...innanzitutto xe la barra in basso che segnala la fine de ogni livel (utile per farse un'idea de quanto tempo manca prima de completar un schema)...poi xe alcuni oggetti novi che ve lasso scoprir. Da una parte xe più facile (anche perchè molti martei più potenti pol esser recuperadi tramite i forzieri che compari nel zogo, senza dover per forza passar per el negozio), dall'altra parte credo che a livelli più alti cominci el scagaz puro Penso che Cucc e Romano gavarà cossa divertirse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 no xe giusto, però ....se fà dei favoritismi qua dentro . Protesterò con chi di dovere (sperando che no i me buti fora del forum ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 no xe giusto, però ....se fà dei favoritismi qua dentro . Protesterò con chi di dovere (sperando che no i me buti fora del forum ) Romano????? Pronto per la nova sfida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 no xe giusto, però ....se fà dei favoritismi qua dentro . Protesterò con chi di dovere (sperando che no i me buti fora del forum ) Romano????? Pronto per la nova sfida? I AM YOUR WORST NIGHTMARE Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Penso che Cucc gabi inserido una patch speciale che impedisi ai miei martei de fracassar i bastardoni blu..... Bel metodo per gaver i record! Brava..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Penso che Cucc gabi inserido una patch speciale che impedisi ai miei martei de fracassar i bastardoni blu.....Bel metodo per gaver i record! Brava..... Macchè patch...solo prontezza de riflessi Ciolte un martel più potente. Con quel de oro te li butti zo in un colpo Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 ma tuti sa che cucc xe fenomenale in sto zogo.. mi ieri go fatto 20000 però no me ga inviado el record.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Evvai! La faida continua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts