saretta Inviato 17 Aprile 2006 Segnala Inviato 17 Aprile 2006 Questa foto xè vecia, de un tre anni fa... La xè bella... ma secondo voi cosa ga che non va? Alcuni me disi che ierimo in un posto con troppa luce.... ( iera un oasi nel deserto) ..alcuni me disi che non xè sta bilancia el bianco... Quindi avanti esperti, datemi la sentenza! Mi la me piasi un casin! Cita
tuxav Inviato 17 Aprile 2006 Segnala Inviato 17 Aprile 2006 ehila la foto xe sai bela, me piasi sai el sorriso e la alegria che da le due mule... parlando dela foto in se' digo che forsi la par un poco sfocada o 'difusa', cioe i detagli no xe sai definidi, andasi ben x un ritrato ma almeno i visi dele persone devi eser ben a fogo metendo se posibile a fogo sempre sui oci dela persona. Se fusi sta posibile saria sta mejo evitar i due alberi che sbuca proprio dala testa dele due mule, magari girandose un poco a sx o dx. I brazi cusi tajai no xe bei, o te li ciapi tuti o te strenzi ancora.... Anche la luce forsi no xe el max, i visi me par un poco in ombra... pol eser? forsi girandose saria sta mejo zercando de becar un ragio de sol sul viso... opur usar el flash ma mi no me piasi usar el flash Tute ste robe oviamente le digo adeso, xche probabilmente se fazevo mi quela foto fazevo sai pezo ... :D Parlar dopo xe sempre tropo facile Cita
trert Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 mi anche la me piasi per i soggetti che dà allegria però no la xe molto (come disi AV) definida. mi invece la luce me piasi.. no brusa tropo i lineamenti (in deserto penso che la luce brusi i contorni in maniera impresionante!) el bilanciamento del bianco no me par malvagio, xe abbantanza realistico. per el taglio mi la gavesi vista ben in verticale visti i alberi sul retro che ciama proprio un senso de verticalità.. nel complesso però la me piasi! Cita
saretta Inviato 18 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 18 Aprile 2006 ve assicuro che sviluppada la xè venuda meio da come se la vedi qua... el fatto che ne ga taia i brazi xè xkè el mulo voleva farme un primo primo piano.. per i alberi, purtroppo i iera ovunque, e ringrazio ciò de questo perchè za iera caldo, i alberi ne ga salva un poco ( 45 gradi muli) Cita
miguelsonmi Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 Dolce e molto soft. Sfocada? No savesi, la xe stada evedentemente presa da vizin, ma anche i alberi sul fondo ga el steso efeto. Podeva eser l'aria, forsi molto umida? (ma nel deserto no dovesi eser seco?) Comunque bela, fa piazer vardarla. Cita
assist Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 Parlo da ignorante.......xe un bel effetto quel della foto, proprio cocola. Cita
Ghost Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 L'effetto sfocato è un porblema tutto sommato minore Da un tocco fiabesco da "mille ed una notte". In un oasi nel deserto ci sta fa atmosfera Cita
cocal Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 più che fora fogo me sa che xe l'autofocus che xe ndà per le sue... se vardè le palme sul fondo xe nitide... I colori xe senza dubbio molto particolari... ma no i me dispiasi a dir el vero... Bela, comunque... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.