Juliet Inviato 29 Aprile 2006 Segnala Inviato 29 Aprile 2006 28 aprile - 1 maggio qua sotto per saver de più My Webpage Cita
Juliet Inviato 29 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 29 Aprile 2006 My Webpage se qualkedun ga el poter de cambiar le parole con un "qua" o simile lo fazi pur...me xe scampado... Cita
Kiriranshelo Inviato 29 Aprile 2006 Segnala Inviato 29 Aprile 2006 mi a grande sorpresa ghe andarò domani Cita
trert Inviato 29 Aprile 2006 Segnala Inviato 29 Aprile 2006 mi sto anno no ghe vado.. volevo cior CD però con l'entrata a 7euro e l'autostrada.. li pagassi de più che ordinarli da nierle.. prima volta che no ghe vado.. Cita
Kiriranshelo Inviato 29 Aprile 2006 Segnala Inviato 29 Aprile 2006 mi inveze prima volta che vado. tutti me disi che xe sai grande e no vedo l'ora de veder. no vado con le intenzioni de comprar roba ma porto cmq drio un pochi de soldi che no se sa mai Cita
Ghost Inviato 29 Aprile 2006 Segnala Inviato 29 Aprile 2006 Uffa dovevo esserci anche io ma son malato... Cita
Juliet Inviato 30 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 30 Aprile 2006 xe sai sai grande un 7 capannoni. cmq la merce se ripeti in maniera costante e i prezi xe standard. per far afari veramente convien andar co sta per serar ke i te lancia ancora un poco la roba. la prox xe a udine. Cita
Kiriranshelo Inviato 30 Aprile 2006 Segnala Inviato 30 Aprile 2006 tornado! veramente sai grande. gavemo fatto un giro solo e ne ga bastado.. (no come qua a trieste che dopo 3 giri in tondo semo andai via delusi..) Semo stai una cifra per girar tutti i capannoni. me ga piasso una cifra. questa si che se ciama fiera! Cita
tuxav Inviato 30 Aprile 2006 Segnala Inviato 30 Aprile 2006 mi xe bastansa tempo che no ghe vado xche ala fine andavo la spendevo soldi x benza, biglieto, panin e magari no compravo niente.. pero' visto che quando andavo ebay no esisteva e comprar su internet no iera cusi facile, se trovava prezzi bonisimi e se podeva far qualche afar.... adeso val ancora sto discorso? go paura de no..... xe ancora le gare de car-audio? Cita
Kiriranshelo Inviato 30 Aprile 2006 Segnala Inviato 30 Aprile 2006 xe ancora le gare de car-audio? ihihih iera bellissime anche le auto. Cmq no se semo fermadi sai la.. (no iero con gente che aprezza la VERA Musica ) comunque se volevo veder macchine con impianti stratosferici andavo a vederme i raduni de macchine va beh.. xe la fiera del radioamatore.. le macchine con le radio ghe stava Cita
trert Inviato 30 Aprile 2006 Segnala Inviato 30 Aprile 2006 beh.. alla fiera xe una delle gare abbastanza importanti a livello regionale de db drag che xe el SPL Super Race.. xe certe bestie uniche.. ovvio che a padova o rimini xe anche gare più grandi ma xe anche circuiti più importanti!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.