Stefano79 Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Dunque, mi e m4st3r gavemo intenzion de farse una gita in giornata a Pierabeck. Xe in programma un'escursion nei veci bunker della zona e, se vanza tempo ed energie, anche un saltin sul Peralba Chi ga voia de aggregarse me fazi saver...aria pulita, movimento e belle foto xè garantidi Cita
trert Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 mi e la canon ghe semo! (vedemo se con la 20d o con la a620.. ) Cita
cucciolina Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Come ghe go za dito al buon Stefano in linea generale ghe son Cmq per la conferma attendo qualche giorno La sfiga ormai xe accanida contro de mi Podessi succeder sempre qualcossa Tipo che me se scarighi la batteria dell'auto e che me se spacchi el cambio Cita
M4st3r Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Come ghe go za dito al buon Stefano in linea generale ghe son Cmq per la conferma attendo qualche giorno La sfiga ormai xe accanida contro de mi Podessi succeder sempre qualcossa Tipo che me se scarighi la batteria dell'auto e che me se spacchi el cambio ma no dai, nn se spaccherà niente. Pensa a mi che venisi su in scooter cusì femo l'80% della gita caminando in lieve discesa... Cita
M4st3r Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Ah, ve spiego el percorso, xè semplice: - entrar in autostrada e proseguir verso Udine - uscir a Carnia - proseguir x Tolmezzo (me par)-Villa Santina-Forni Avoltri - Pierabeck xè a 2 km da Forni. Tempo previsto x l'arrivo: 2 ore Se gavè lampade, batterie, corde e moschettoni, portene in quantità. Cita
cucciolina Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Se gavè lampade, batterie, corde e moschettoni, portene in quantità. Moschettoni??? Ma xe una roba seria??? Orca ciò....magari me perdo in qualche grotta Me fa un poca de impression a dir el vero... Cita
trert Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 moschettoni? figo! no go.. me dispiasi.. fazo sempre a scrocco.. cmq.. se podessi anche mi e betta vignir in scooter.. ma col 125 in autostrada no posso.. Cita
Stefano79 Inviato 8 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Me fa un poca de impression a dir el vero... Tranquilla, se xe robe troppo impegnative al massimo el va solo lui Nianche mi no so rampigar Cita
M4st3r Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 No volevo spaventarve, la corda servi solo x calar gente de un 2 metri in basso in un punto, non xè nessun strapiombo, xè tutto dentro la montagna Calcola che nella prima guerra mondiale la gente doveva viverghe la dentro hehehehe. Cmq riguardo all'ipotesi del scooter, se vado, vado x le statali, lo go za fatto 3 volte :D Cita
cucciolina Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Ma andemo in macchina dei Xe più comodo e se scolta musica 2 metri? Go paura mi Cita
M4st3r Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Ma andemo in macchina dei Xe più comodo e se scolta musica 2 metri? Go paura mi Non preoccuparte, ti sicuramente te anderà in macchina , solo mi che son un pazzo furioso forsi farò diversamente, se no vegno in auto anche mi. El scopo del scooter xè che se andemo con 2 mezzi podemo arrivarghe dall'alto ai bunker, fazendo una passeggiata sai + bella e godendo de un panorama splendido (se xè bel tempo, ovviamente). Poi col scooter se recupera l'auto, 5 minuti e via. Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Mi e iaga tiremo pacco perche' gavemo za una zena in programma Cita
Matt Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 vegnissi volentieri, conosso la zona, me piasi la montagna, go moschettoni e cetera...ma go giuzto un picio impegno...se sposa mia sorella Divertive! Cita
Stefano79 Inviato 8 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Uff, che pecà.....tutti impegnadi proprio sto sabato Eh bon dai, se aggregherà ancora qualchedun spero Cita
trert Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 vegnissi volentieri, conosso la zona, me piasi la montagna, go moschettoni e cetera...ma go giuzto un picio impegno...se sposa mia sorella Divertive! [OT]auguri ala sorela![/OT] se mi vegno in infradito e gessato.. quanto me dè? (oltre che papini a no finir? ) Cita
M4st3r Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 vegnissi volentieri, conosso la zona, me piasi la montagna, go moschettoni e cetera...ma go giuzto un picio impegno...se sposa mia sorella Divertive! [OT]auguri ala sorela![/OT] se mi vegno in infradito e gessato.. quanto me dè? (oltre che papini a no finir? ) perchè? Te se ga cromado??? Cita
mula alabardata Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Uff, che pecà.....tutti impegnadi proprio sto sabato Eh bon dai, se aggregherà ancora qualchedun spero ehm... mi vegnisi volentiri ma sto sabato son a Piacenza.... Cita
iaga Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Mi e iaga tiremo pacco perche' gavemo za una zena in programma Confermo, ma me par che sia un pranzo! Cita
Kiriranshelo Inviato 8 Maggio 2006 Segnala Inviato 8 Maggio 2006 Eh bon dai, se aggregherà ancora qualchedun spero eccome! son ancora in tempo? Cita
cucciolina Inviato 9 Maggio 2006 Segnala Inviato 9 Maggio 2006 eccome! son ancora in tempo? Certo che si ah Cita
Stefano79 Inviato 9 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 9 Maggio 2006 Grande Kiri Cusì semo almeno in 4 Cita
Stefano79 Inviato 9 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 9 Maggio 2006 ...sperando che el tempo no sia come oggi. Ciò ma semo presto a metà maggio, dove xe finida sta primavera!? Cita
trert Inviato 9 Maggio 2006 Segnala Inviato 9 Maggio 2006 no me son cromado :D:D el vestito intendevo!! bah.. la va a piacenza.. no comment!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.