Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Dunque, mi e m4st3r gavemo intenzion de farse una gita in giornata a Pierabeck. Xe in programma un'escursion nei veci bunker della zona e, se vanza tempo ed energie, anche un saltin sul Peralba :D

Chi ga voia de aggregarse me fazi saver...aria pulita, movimento e belle foto xè garantidi :vabenon:

• Risposte 80
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Come ghe go za dito al buon Stefano in linea generale ghe son :D

Cmq per la conferma attendo qualche giorno :) La sfiga ormai xe accanida contro de mi :sighsob: Podessi succeder sempre qualcossa :down: Tipo che me se scarighi la batteria dell'auto e che me se spacchi el cambio :lol:

Inviato
Come ghe go za dito al buon Stefano in linea generale ghe son :D

Cmq per la conferma attendo qualche giorno :) La sfiga ormai xe accanida contro de mi :sighsob: Podessi succeder sempre qualcossa :down: Tipo che me se scarighi la batteria dell'auto e che me se spacchi el cambio :lol:

ma no dai, nn se spaccherà niente. Pensa a mi che venisi su in scooter cusì femo l'80% della gita caminando in lieve discesa...

Inviato

Ah, ve spiego el percorso, xè semplice:

- entrar in autostrada e proseguir verso Udine

- uscir a Carnia

- proseguir x Tolmezzo (me par)-Villa Santina-Forni Avoltri

- Pierabeck xè a 2 km da Forni.

Tempo previsto x l'arrivo: 2 ore

Se gavè lampade, batterie, corde e moschettoni, portene in quantità.

Inviato
Se gavè lampade, batterie, corde e moschettoni, portene in quantità.

:cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?:

Moschettoni??? Ma xe una roba seria??? Orca ciò....magari me perdo in qualche grotta :lol:

Me fa un poca de impression a dir el vero... :wacko:

Inviato

moschettoni? :D figo! :D

no go.. me dispiasi.. fazo sempre a scrocco..

cmq.. se podessi anche mi e betta vignir in scooter.. ma col 125 in autostrada no posso.. :(

Inviato

No volevo spaventarve, la corda servi solo x calar gente de un 2 metri in basso in un punto, non xè nessun strapiombo, xè tutto dentro la montagna :D

Calcola che nella prima guerra mondiale la gente doveva viverghe la dentro hehehehe.

Cmq riguardo all'ipotesi del scooter, se vado, vado x le statali, lo go za fatto 3 volte :D:D

Inviato
Ma andemo in macchina dei :D Xe più comodo e se scolta musica :lol:

2 metri? Go paura mi :D

Non preoccuparte, ti sicuramente te anderà in macchina :D, solo mi che son un pazzo furioso forsi farò diversamente, se no vegno in auto anche mi. El scopo del scooter xè che se andemo con 2 mezzi podemo arrivarghe dall'alto ai bunker, fazendo una passeggiata sai + bella e godendo de un panorama splendido (se xè bel tempo, ovviamente). Poi col scooter se recupera l'auto, 5 minuti e via.

Inviato

vegnissi volentieri, conosso la zona, me piasi la montagna, go moschettoni e cetera...ma go giuzto un picio impegno...se sposa mia sorella :D

Divertive! :ave:

Inviato
vegnissi volentieri, conosso la zona, me piasi la montagna, go moschettoni e cetera...ma go giuzto un picio impegno...se sposa mia sorella :D

Divertive! :ave:

[OT]auguri ala sorela![/OT]

se mi vegno in infradito e gessato.. :D quanto me dè? (oltre che papini a no finir? :p )

Inviato

Divertive!  :ave:

[OT]auguri ala sorela![/OT]

se mi vegno in infradito e gessato.. :D quanto me dè? (oltre che papini a no finir? :p )

perchè? Te se ga cromado???

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro