gigits Posted July 11, 2006 Report Posted July 11, 2006 oggi sono 24 anni dalla finale Italia Germania dell'82, dove eliminammo Brasile Argentina Polonia ... Quote
mula alabardata Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 non ero nata nell'82 quindi x mi xe sta un'emozion grandissima che ricorderò tutta la vita.. e xe sta cusì bel forsi anche perchè xe sta a prima vittoria mondiale!! speremo che fra 4 anni te commenterò la seconda vittoria mondiale e farò un bel paragon! Quote
SandroWeb Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Mi nell'82 gavevo 3 anni e sbandieravo el tricolor fora dal pergolo de casa vecia Ovviamente xe stado più emozionante in sta occasion, a 3 anni no se pol renderse conto de certe robe Quote
tinuviel Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 mi gavevo 4 anni e mezzo, della partida no me ricordo, ma dei festeggiamenti si! Iero a lignano in vacanza e iera un casin incredibile, con gente che fazeva tuffi nelle fontane! PS ovviamente, più emozionante questa, iero tropo picia per poder capir cosa succedeva! Quote
Jazz Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Diria che entrambe xe delle belle emozioni da non dimenticar Quote
Delio Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Mi inveze che son vecion me ricordo del'82, e devo dir che come emozion per mi xe stada superiore, forsi perchè iero più giovine, forsi perchè se ga vinto netamente sul campo e no ai rigori, forsi perchè iera el primo che vivevo de persona Quote
diego Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Ocio al Matusalemme del SDS. Purtroppo mi me ricordo sai ben dell'82, iero za vecio quella volta.Tuute e due le vittorie porta a una grandissima emozion, la differenza sostanziale ,secondo mi, xe che nell'82 semo partidi no tropp ben ma se ga visto subito che la squadra iera in forma e che con giogadori come Rossi, Conti, Antognoni, Tardelli ecc.ecc. che sicuramente fazeva la differenza, la finale no iera una "CHIMERA". Quetso anno inveze, se uno vol esser onesto,iera impensabile solo sperar nella Finale. Infatti questa Nazionale ga vinto grazie alGruppo, nell'82 le individualità ga nettamente prevalso sul gruppo.Ecco perchè digo più tension e quindi più emozioni e soddisfazion per questo Mondiale. Quote
Delio Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Però quela volta gavemo fato fora Argentina, Brasile e Germania... ogni partida un miracolo. Te vol meter con Australia e Ucraina? Mi personalmente me ga ciapà più la semifinale sto anno co la Germania che la finale... sarà che per mi le partide vinte sul campo val 100 volte più che ai rigori... Quote
diego Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Xe vero che gavemo butado fora squadroni, però go sottolineado che a far la differenza xe stadi i singoli,per primi Rossi e Conti che i ga vinto praticamente soli 2 partide. Quote
saretta Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 digo 2006 perchè nel 82 gavevo 4 anni e poco me ricordo.. per non dir nente... la vera emozion xè rivada sto anno.. la go vissuda in prima persona.. dell'82 go visto molte volte alla tv.. ma non xè la stessa roba! Quote
M4st3r Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 speremo che fra 4 anni te commenterò la seconda vittoria mondiale e farò un bel paragon! Questo xè parlar, Dio te scolti mula!!! ... mi gavevo 3 anni e nn go ricordi dell'epoca. Quote
tifone Posted July 12, 2006 Report Posted July 12, 2006 Mi inveze che son vecion me ricordo del'82, e devo dir che come emozion per mi xe stada superiore, forsi perchè iero più giovine, forsi perchè se ga vinto netamente sul campo e no ai rigori, forsi perchè iera el primo che vivevo de persona Mi nell'82 gavevo 13 anni,cmq son in sintonia con quanto disi Delio Quote
MONTAG Posted July 13, 2006 Report Posted July 13, 2006 Questo mondiale è stato strano perchè mi sembrava un incrocio tra quello spagnolo (visto con gli occhi di un dodicenne) e quello perso in america. Gol all'ultimo minuto difesa assassina e paura dei rigori ci sono sempre stati. Ma anche i mondiali persi possono avere un ricordo dolce...sigh sigh...ridatemi Roberto Baggio! Quote
CurvaioloxSempre Posted July 13, 2006 Report Posted July 13, 2006 Mi inveze che son vecion me ricordo del'82, e devo dir che come emozion per mi xe stada superiore, forsi perchè iero più giovine, forsi perchè se ga vinto netamente sul campo e no ai rigori, forsi perchè iera el primo che vivevo de persona quoto a 100% Quote
Cazzaballe Posted July 13, 2006 Report Posted July 13, 2006 Ma anche i mondiali persi possono avere un ricordo dolce...sigh sigh...ridatemi Roberto Baggio! Concordo.. GRANDE ROBI BAGGIO!!! Quote
Recommended Posts