Stefano79 Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Esisti una musica adatta per ogni momento della nostra vita. Ma ogni persona, come xe giusto che sia, ga dei gusti e delle preferenze non solo per quanto riguarda el genere, ma anche per la situazion in cui ascoltarla. Certi la vedi come un mezzo de sfogo (de gioia o de dolor), certi come un attimo de riflession...e certi no la vedi proprio...non rivando a capir la sua immensità. El titolo e la domanda del sondaggio xe forsi un po' troppo vaghi...ma penso che gavè capì quel che intendo. Scrivè pur tutto quel che pensè sulla musica. [OT] Giornata meditativa per mi oggi [/OT] Quote
mula alabardata Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 bella domanda!! allora... disemo che scolto spesso musica, molto spesso... quando disegno, quando guido, quando cazzeggio... e quando medito!! disemo che nei primi casi scolto robe più "leggere", che metti de buon umor.. mentre quando medito son un pò masochista e se son triste scolto canzoni triste, cusì me butto ancora più zo.. però servi a sfogarse meio! cmq go risposto sempre.. Quote
trert Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 beh.. dipendi.. mi scolto sempre musica.. in uficio, in auto ( ) in motorin ( ) in bus ( ) in treno ( ) per strada.. nei momenti intimi.. disemo che xe una musica adatta a tutto.. quella per pestar in auto, quella per sballarse, quella per star in compagnia.. un poco tutto Quote
cucciolina Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Go votado che la scolto sempre, anzi più giusto saria quasi sempre. Me rilassa e me esalta Guai se non esistessi Quote
saretta Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 La musica xè sempre presente per mi... in vari momenti della giornata per svariati motivi... per rilassarme, per farme compagnia, per ballar da sola, per cantar... insomma... gave capi che son music-dipendente quando non go la radio in auto, o xkè me dimentico o per altro, me par de impazzir... a volte parlo da sola... Quote
babatriestina Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 per mi xe ssai dificile dir... go scoltado musica per decenni, diria sempre... me sveiavo prima de andar a scola col mio registratorin, scoltavo co studiavo, co lavoravo a casa.... e go memorizzado tanto... e po go cominciado a gaver disturbi a le orecie, e soprattutto maledetti fisci e ronzii, che i dotori me ga dito che no xe gnente de far e che me li devo tegnir! ben, l'unico modo per soportarli xe colegarli a qualche musica che me vien in mente, come se i fazessi acompagnamento ala melodia o al ritmo.. anche perchè atualmente go le orecie cussì arremengo che la musica no la rivo più a goder , che me rimbomba tuto , cussì inveze de scoltar musica "esterna" me "scolto" ( ricordo) musica "interna". Brutta roba, no poder più apprezzar la musica de fora, ma la go sempre nel zervel e nela memoria. A volte, co iero in machina de sola in viaggi longhi, inveze de scoltar musica, me ricantavo de sola una opera lirica intiera, me ricordo che co me cantavo la Lucia de Lammermoor, ala fin me comovevo de sola sul finale. Quote
Maurizio72Ts Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Go votado sempre perchè go sotofonodo musicale (che sia radio, che sia pc o lettor mp3) giorno e notte, che sia sul lavor o a casa, in macchina o in bus, sempre. E se, raramente, capita che no scolto musica tuti a domandarse se no stago mal . Quote
tinuviel Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 anche mi go messo sempre, xè una musica "giusta" per ogni momento, me piasi diversi stili, anche se, quella del cuor, xè abastanza omogenea...Appena l'anno scorso me son ciolta el lettor mp3, cussì metto insieme la mia passion per el camminar a quela de ascoltar musica...e vedo che marcio meio, con due canzoni degli U2 arrivo da casa mia al palasport Xè talmente importante che me piasi andar anceh ai concerti, perchè xè manifestazioni che me dà una carica eccezionale, tantissime persone che con mi condivi la musica che me piasi, me dà emozioni fortissime! E più de una volta me xè vegnuda la lacrimucciaa scoltando certe canzoni/musiche...la prima volta, scoltando Sunday Bloody Sunday al concerto de Torino degli U2, l'ultima volta all'Opera de Vienna, un'aria de Le nozze de Figaro (e no xè una tragedia, ma iera un tocco sai commovente...) Quote
assist Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Go meso altro. Per mi dipendi dal momento de cosa me sento....cmq metal is the answer any time!!!!!! Quote
giuli Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Torna a lavorar,taneco!!! A parte gli scherzi... la musica l'ascolto molto volentieri e dovendo sceglier dico sempre con me... Quote
diego Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Sempre e dovunque.La musica, tutta, xe vita.Me dispiasi sai per Babariestina, penso alla tristezza de no poder più scoltar quel che piasi. La mia passion xe de scoltar musica con le cuffie, che sballo.Anche se mia moglie me guarda che me movo e la me disi che son fora de testa, ma no rivo a star fermo, giuro. Quote
MONTAG Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 La musica per me è una grande passione che mi accompagna dall'adolescenza. Sono un rockettaro impenitente con la mia bella collezioni di dischi cassette e CD. Ho visto i concerti più diversi nelle condizioni più assurde e con una marea di amici, alcuni persi per strada. Non fermandomi mai di fronte a problemi di kilometri, di passaggi mancati, di treni soppressi o autobus affollati. Grazie alla musica ho incontrato qualche bella ragazza (tanti capelli fa), ho litigato e ho anche rischiato di entrare in una stupida rissa. La musica è qualcosa di inspiegabilmente importante. Ieri sera all'Olimpico durante il concerto dei Depeche Mode, stavo sdraiato per conto mio, mentre guardavo il cielo notturno di Roma. Ogni tanto passava qualche aereo con le luci lampeggianti e mi sono sentito felice...forse il segreto è tutto qui. Quote
arska Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 sarò banale ma go dito sempre, come la magioranza Quote
Stefano79 Posted July 19, 2006 Author Report Posted July 19, 2006 La musica è qualcosa di inspiegabilmente importante. Ieri sera all'Olimpico durante il concerto dei Depeche Mode, stavo sdraiato per conto mio, mentre guardavo il cielo notturno di Roma. Ogni tanto passava qualche aereo con le luci lampeggianti e mi sono sentito felice...forse il segreto è tutto qui. Bellissime queste parole...no ne gaveria mai trovade de migliori... Quote
iguanadan Posted July 20, 2006 Report Posted July 20, 2006 Dunque, la mia situazione è particolare. Lavorandoci sono sottoposto ad un overload sonoro, e dei dischi che ricevo uno su quindici è stimolante. A casa sono strapieno di dischi, e di questi un buon 20% non li ho nemeno ascoltati Causa trasloco tutti i miei dischi sono in due enormi scatoloni da armadio, e quando cerco qualcosa che voglio intensamente ascoltare non lo trovo mai. Sono nella situazione opposta di quando ero piccolo: una volta avevo pochi dischi e dovevo suonarmele e cantarmele da me, adesso ne ho fin troppe Però l'emozione di un disco capolavoro o anche solo 'giusto' per il momento che ti finisce nel lettore e ti cambia la giornata è impareggiabile. Quando mi capita martello tutti, proponendolo a destra e a manca e gasandomi come un bambino di otto anni; ti vibra tutto dentro e sei finito. Nella mia testa ci sono al massimo una decina di canzoni standard, sempre quelle, che in ogni contesto e in ogni momento continuo a cantarmi. Un giro di basso, una melodia vocale. Mah, non ho mai capito perché, anche perché spesso sono pezzi che non ho ascoltato sei miliardi di volte. Giusto per rendervi partecipi, chi di voi le conosce: Good Golly Miss Molly nella versione dei Creedence, Magnificent Seven dei Clash, Greensleves fatta da Coltrane, Cancer for the Cure degli Eels, Chocolate Kings della Pfm. Non capirò mai perché mi tornano in testa a giorni alterni, ma sono la colonna sonora inconsapevole della mia vita. Chissà che corda della mia testa hanno toccato. Senza musica comunque non avrebbe senso. Niente. Quote
Stefano79 Posted July 21, 2006 Author Report Posted July 21, 2006 Eh già, anch'io ho delle canzoni che mi suonano in testa pur non avendole ascoltate milioni di volte.....non so perchè. Good Golly Miss Molly Era quella che cantava anche Little Richard? Se è quella che penso, è favolosa Quote
molly Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Sempre.... la musica xe la mia vita!!! come disi eros in Musica è: "perché un mondo senza musica non si può neanche immaginare perché ogni cuore anche il più piccolo è un battito di vita e d'amore che musica è " la musica xe tutto... in ogni momento rivo trovar quella più adatta al mio stato d'animo... me piasi rock metal ma non disdegno scoltar musica nova... certo xe certe musiche che proprio non me piasi tipo dance o rap... ma xe alcune musiche tipo jazz, soul che se messe in un certo ambiente ed in un certo contesto le me piasi tantissimo...soprattutto se sonade dal vivo... e amo i concerti... qualsiasi tipo de musica... sentir sonar dal vivo e cantar dal vivo xe una roba che continua ad emozionarme... e se la vose xe forte e potente me riva tocar el cuor tanto che me vien le lagrime ai oci... si son strana poi pensè ... la musica xe da sempre un modo per allegrar l'anima... sia sul lavor sia co se xe in compagnia... guai se non scoltasi musica co fazo i lavori de casa... immagineme con l'aspirapolvere in man a balar per la casa e cantar squarciagola... tanto col casin dell'aspirapolvere non me se senti (che stonada son) Quote
iguanadan Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Era quella che cantava anche Little Richard? Se è quella che penso, è favolosa E' lei! Quote
the_furious78ts Posted August 29, 2006 Report Posted August 29, 2006 Mi quando son allegro sono la mia chitarra elettrica......quando son triste o in zerca de emozioni scolto musica metal.... per la maggiore Rammstein, Iron maiden e Metallica! W el metal! Quote
Coce Posted October 11, 2006 Report Posted October 11, 2006 La musica me ga' sempre afascinado, solo scoltando, e cantando a la maniera popolar Triestina. per via dela mia eta', go un lungo repertorio de cansoni, de muleto scolavo i muli grandi che cantava in coro, in quela volta iera de moda. Co go incomincia' andar balar a circa 16 ani go comincia' apresar el jazz, e tra la radio, che in quela volta gavevimo 3 stasioni a Trieste e altro come el cine e el teatro me go alarga' de gusti. Me go inacorto che la musica xe un medio sensa fine. Veramente me par che tuti i tipi de musica sia conessi e a mi me piasi quasi tuti. Go una collesion de dischi, nastri video CD e DVD con musiche dei ultimi 300 ani No go mai avu' el tempo, la voia, o el talento de studiar musica. Per mi la musica xe un arte de apresar come la poesia " che de solito la xe asociada" , la leteratura, la pitura, e tuto quel che xe bel de la natura con tute le sue meraviglie. Go dovesto spetar de andar in riposo del lavor per comprarme una chitara e adeso go anche una "Key- board", e ve digo che me la paso ben a ricordar tuto quel repertorio che go in testa, quasi ogni canson me ramenta dei posti, e de la gente che go avu' la fortuna de conoser atraverso la mia vita. Ciao a tuti Coce Quote
Recommended Posts