Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ho comprato un pc nuovo e riscontro (adesso ho xp) problemi con la sala giochi: certi non si aprono proprio (tipo Drake and Josh), altri non salvano i punteggi...

qualcuno ha idea di cosa non va?

Posted

Mi go provado a verzer el zogo in question e no me gaveva dà problemi...dovessi far un check-up de tutta la sala giochi (za Cucc me gaveva dito che qualcossa no andava), ma dovarè gaver pazienza che son in un periodo de fogo e no go mai tempo libero per controllar

Posted

L'errore riscontrato è:

This score was not submitted from the game. Your score will not be saved.

Per quando te gaverà tempo... sopraviverò anche senza... per fortuna no iera un record... :D

Mi credo che dipendi dal mio computer, comunque... le impostazioni de Firefox se rimaste le stesse, per coockie ecc. in più go el Norton, che prima no gavevo, podessi esser el firewall... boh?

Posted

anche a mi certi punteggi no me li salvava....

poi go capi che i iera inferiori al mio miglior punteggio in quel giogo, e quindi non li ga salvadi!!

x el resto no so.. anche mi me iera successo tempo fa col pc novo che no rivavo verzer dei gioghi.. forsi te devi scarigar qualcosa.. :confused:

Posted
Per me ora tutto ok

e quale era il problem? :confused:

Che certi zoghi no se verzeva proprio e su quei che funzionava no te podevi salvar i puntegi

• 1 month later...
Posted

mi no go mai rivado a zogar a Jakes Dragon Tiles...me compari la pagina ma me resta sempre el "quadreto bianco" dove doveria comparir el giogo...x cui no giogo a sto giogo :cherobeara:

Posted
mi no go mai rivado a zogar a Jakes Dragon Tiles...me compari la pagina ma me resta sempre el "quadreto bianco" dove doveria comparir el giogo...x cui no giogo a sto giogo :cherobeara:

Che browser te utilizzi? Sta roba te succedi anchr in altri zoghi?