Delio Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Ho comprato un pc nuovo e riscontro (adesso ho xp) problemi con la sala giochi: certi non si aprono proprio (tipo Drake and Josh), altri non salvano i punteggi... qualcuno ha idea di cosa non va? Quote
SandroWeb Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Appena ho un minimo di tempo proverò a vedere... Quote
SandroWeb Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Mi go provado a verzer el zogo in question e no me gaveva dà problemi...dovessi far un check-up de tutta la sala giochi (za Cucc me gaveva dito che qualcossa no andava), ma dovarè gaver pazienza che son in un periodo de fogo e no go mai tempo libero per controllar Quote
Delio Posted July 24, 2006 Author Report Posted July 24, 2006 L'errore riscontrato è: This score was not submitted from the game. Your score will not be saved. Per quando te gaverà tempo... sopraviverò anche senza... per fortuna no iera un record... Mi credo che dipendi dal mio computer, comunque... le impostazioni de Firefox se rimaste le stesse, per coockie ecc. in più go el Norton, che prima no gavevo, podessi esser el firewall... boh? Quote
giacomin Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 Anche a mi in certi zoghi no me segna i punti. Go fato una ricerca e go trovado l'eror; me xè venudo fora la scrita: TE SON UNA SCIAPA!!!!! Quote
mula alabardata Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 anche a mi certi punteggi no me li salvava.... poi go capi che i iera inferiori al mio miglior punteggio in quel giogo, e quindi non li ga salvadi!! x el resto no so.. anche mi me iera successo tempo fa col pc novo che no rivavo verzer dei gioghi.. forsi te devi scarigar qualcosa.. Quote
trert Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 solitamente saria de tegnir aggiornado el macromedia flash.. però per inviar i punteggi penso sia proprio un problema de firewall.. Quote
Delio Posted July 24, 2006 Author Report Posted July 24, 2006 Go provà col fw disativado ma dà lo stesso eror... Quote
mula alabardata Posted July 26, 2006 Report Posted July 26, 2006 L'errore riscontrato è:This score was not submitted from the game. Your score will not be saved. me ga appena scritto sta roba... ghe go dà aggiorna, la pagina iera scaduda, ghe go dà riprova e me xe comparsa sta scritta! Quote
giuli Posted July 30, 2006 Report Posted July 30, 2006 Per me ora tutto ok e quale era il problem? Quote
Delio Posted July 30, 2006 Author Report Posted July 30, 2006 Per me ora tutto ok e quale era il problem? Che certi zoghi no se verzeva proprio e su quei che funzionava no te podevi salvar i puntegi Quote
dido76 Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 mi no go mai rivado a zogar a Jakes Dragon Tiles...me compari la pagina ma me resta sempre el "quadreto bianco" dove doveria comparir el giogo...x cui no giogo a sto giogo Quote
SandroWeb Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 mi no go mai rivado a zogar a Jakes Dragon Tiles...me compari la pagina ma me resta sempre el "quadreto bianco" dove doveria comparir el giogo...x cui no giogo a sto giogo Che browser te utilizzi? Sta roba te succedi anchr in altri zoghi? Quote
dido76 Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 go ie version 6...forse me xè sucesa un x de altre volte ma dopo ga funzionado...questo proprio mai...boh Quote
Cazzaballe Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 Anche mi ogni tanto che provo giogar me reste schermo bianco ma no me ricordo con che gioghi. Uso Firefox 1.5.0.6 Quote
tinuviel Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 xè el stesso problema che te gavevo dito mi appena te lo ga messo...mi go exploret e flash xè aggiornado, i altri gioghi li verzo tuti... Quote
tifone Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 Che bel allora forsi no iera un "mio" problema ma del giogo Quote
dido76 Posted September 6, 2006 Report Posted September 6, 2006 adesso per la prima volta go sentido un accenno de musichetta del giogo e el riquadro da bianco xè diventa nero....però no parti...boh Quote
SandroWeb Posted September 6, 2006 Report Posted September 6, 2006 Evidentemente quel zogo xe incompatibile con molti dei vostri browser...buh...no me la spiego sta roba, sinceramente... Quote
Recommended Posts