giacomin Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 Dopo pochi anni di vita è venuta a mancare la mia adorata stampante a tumulazione avvenuta........ la domanda sorge spontanea: cossa cacchio ciogo adesso??? Sicome no xè che capiso tanto de ste robe (e no solo de queste ) chi me da una dritta? No xè che me servi robe ufo, una robeta alla "spendi poco ma godi molto" Grazie in anticipo Cita
molly Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 mi te digo solo non sta cior una stampante senza informarte dei prezzi delle cartucce e soprattutto quanti foi te pol stampar con una cartuccia... mi go beca certe fregade :-S Cita
cucciolina Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 Giacomiiiiiiiiiin, te me ga fatto ciapar un colpo ciò Ehm, no savessi aiutarte in questo senso. Non son sai esperta de stampanti e affini Cita
666 Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 se usi poco la stampante ciol una canon,cosi dopo te pol comprar solo l'inchiostro e te carighi da solo le cartucce, se te usi sai la stampante ciol questa http://www.refilljet.it/ProdottiDettaglio....em=ER300&IDPrn= Cita
giacomin Inviato 3 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 3 Agosto 2006 Giacomiiiiiiiiiin, te me ga fatto ciapar un colpo ciò sempre cocola No xè che fazo tante stampe, no me interessa stampar foto, gavevo una Canon 300 e me trovavo ben, come stampa no iera el max ma me bastava per i miei lavori. Grazie molly, difatti gavevo ciolto questa perchè xè stà el commesso de Troni a consigliarmela (strano ma vero, perchè de solito no i te disi una parola de più del dovuto ) perchè le cartucce costava la metà delle altre. 666, sai bella quela che te me consigli, ma la me par troppo per mi. Cita
arska Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 evita epson! Piene de problemi e con le cartucie "col chip" che no se le pol ricarigar. E anca le HP no xe un granchè.. Personalmente no go mai gavudo una, ma sento boni pareri sule "Brother", che però fa solo multifunzioni.. ..dopo xe le canon, che personalmente consiglio, che in genere se rangia ben a stampar foto.. e le nove Olivetti, che costicchia ma ga una qualità veramente veramente alta. Cita
666 Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 evita epson! Piene de problemi e con le cartucie "col chip" che no se le pol ricarigar. se pol se pol.... Cita
trert Inviato 3 Agosto 2006 Segnala Inviato 3 Agosto 2006 quoto arlon.. mi in ufficio go una brother A4 multifunzion ciolta in superofferta a 40euri.. le cartuccie no dura sai.. ma se le ricariga con la siringa senza che ghe sia chip o altre menade.. te le riempi e no te se sporchi Cita
giacomin Inviato 4 Agosto 2006 Autore Segnala Inviato 4 Agosto 2006 Grazie muli Oggi, visto che no xè el caso de andar a Barcola andarò a "butar l'ocio" in giro e ve savero dir Cita
arska Inviato 4 Agosto 2006 Segnala Inviato 4 Agosto 2006 evita epson! Piene de problemi e con le cartucie "col chip" che no se le pol ricarigar. se pol se pol.... questa no savevo (PM?) cmq, anca come qualità no le xe al top.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.