Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Dopo "l'invito" di Romano...nn mi posso tirare indietro...quindi vorrei sapere chi volesse solo partecipare al fantacampionato...cosi comincio a organizzare per il mercato...Ricordo che per partecipare al fantasds bisogna pèerdere una mezz'oretta scarsa all'inizio per farse la squadra e 3 minuti a settimana per postare la formazione :D

:bye:

io comincio a dare il mio

Rix

Romanowar

Cazzaballe

Maurizio72ts

MAXX

Mulalabardata

Tifosa

Davidin

Remly

Sasho

ABR

Benvenuti Sergio

MOD: go eliminado dalla lista giots e maurice che non ga presentà in tempo la rosa.

Modificato da iaga
  • Risposte 52
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato
vedi sopra :rolleyes: . Ghe go provado l'altro anno a far i contegi...e ala fine iera tuti sbaiadi :pianto: , indi xe meio che lasso perder :D

Mi lo so za senza gnanche provarghe.. Però sempre disposto a dar una man se servi! :vabenon:

Inviato
:huh:^_^-_-<_< son sai indecisa....

ghe penso ancora un poco e poi ve so dir!

come??? te son ancora indecisa??? ma se te go dito che te do una mano a crearte la rosa??? ara che ste occasion no te capita tutti i giorni... :D

Inviato
:huh:  ^_^  -_-  <_<  son sai indecisa....

come??? te son ancora indecisa??? ma se te go dito che te do una mano a crearte la rosa??? ara che ste occasion no te capita tutti i giorni... :D

Ciò Rix,

te son pezo de Moggi!

Inviato

entro quando lo volete sapere? Il campionato passato mi sono molto divertita, e come neofita ho guadagnato anche la terza posizione, è solo che in questi giorni sono un po' nei c.......pardon, nei pasticci.

Inviato
:huh:^_^-_-<_< son sai indecisa....

ndemo dei mula.... Se go capido ben, mi al fantacalcio son saaaaaaaaaaai pezo de ti a bowling :lol:

Inviato

Quest'anno mi vedrà lontano dai campi di calcio...quindi la mia favolosa squadra non scenderà in campo. meio per voi no?

Son in ritardo con la preparazion e, rischiassi de durar solo le prime 10 partide come l'anno scorso :p poi el calo!

Inviato
prima me leggio el regolamento x capir come se zoga.. ma me par interessante

Xe sai fazile come zogo...leggi e po me disi...

entro quando lo volete sapere?

mah te ga ancora tempo...disemo entro el 5/6 settembre..

Cmq gavemo za un bel numeretto, a zorni posterò le nuove quotazioni, le nuove rose etc etc. cosi chi za xe sicuro de partezipar pol cominzar a farse la rosa

Inviato
ndemo dei mula.... Se go capido ben, mi al fantacalcio son saaaaaaaaaaai pezo de ti a bowling :lol:

Orca ciò te devi esser messo proprio moooooooooooooolto mal! :merodolodalrider:

Inviato
ndemo dei mula.... Se go capido ben, mi al fantacalcio son saaaaaaaaaaai pezo de ti a bowling  :lol:

Orca ciò te devi esser messo proprio moooooooooooooolto mal! :merodolodalrider:

te sa sì.... :D:D:D

Inviato
El termine massimo per dar el proprio nominativo xe el 6-09-2006 alle ore 22.00...

iscriveve in tempo.. :p

:bye:

Domanda: Le liste coi giogadori e el loro prezzo quando e dove lo trovemo?

• Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro