pinaard Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Dopo gaver insultado i Gemelli Diversi e in particolar Grido nel suo testo con la canzon "Idee stupide", Fabri Fibra se ga becado la rispostina con el video "Standing ovation"... Guardelo perchè merita! Eco el link: http://www.idea77.com/blog/archives/2006/0...renata_rap.html Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 beh.. fabri fibra no xe che xe novo nel mondo del rap.. (ultimamente el se ga svalutado molto commercializzandose) mentre i gemelli diversi xe sempre stadi simili articolo31.. cmq i ga fatto solo che ben a risponderghe.. me piasi ste robe Cita
pinaard Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 beh.. fabri fibra no xe che xe novo nel mondo del rap.. (ultimamente el se ga svalutado molto commercializzandose) mentre i gemelli diversi xe sempre stadi simili articolo31.. cmq i ga fatto solo che ben a risponderghe.. me piasi ste robe Per mi xè stada una bela risposta ma con stile... Cita
giuli Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Grandissimo!!! Applausi per... GRIDO GRIDO GRIDO! Cita
saretta Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 che stile ragazzi! grandiosa la risposta .. a Fibia... ma chi el se credi de esser sto fibra.... Cita
mula alabardata Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 grandissima risposta de stile dei gemelli diversi! grandi! Cita
cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Mah...anche a questi no ghe passa unca eh Me ga tanto de trovata pubblicitaria però Che sia tutto studiado a tavolin? Cita
pinaard Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Mah...anche a questi no ghe passa unca eh Me ga tanto de trovata pubblicitaria però Che sia tutto studiado a tavolin? Mi no credo, perchè anche se trovada publicitaria, un va sputanar l'altro. E magari dirò una cazada, ma i Grido el me pareva veramente i******* nero quando stava fazendo el video. Quindi le posibilità xè due: o el mulon merita el premio Nobel per la recitazion, o stava esprimendo in tuto e per tuto le sue reali sensazioni... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.