Jump to content

Vi piace guidare?

tommy781

Recommended Posts

Io adoro guidare, mi piaceva la macchina ma la moto mi dà sensazioni maggiori ed un contatto migliore con il mondo che mi circonda, voi come vivete la guida? Conosco gente che la vive come un supplizio e non guiderebbe mai se non costretta da forze maggiori, personalmente non le capisco...io alla guida muto completamente, è come se il Thomas che vive normalmente si mettesse da parte e venisse fuori un'altra personalità...più attenta, più vigile, più reattiva e maggiormente sensibile al paesaggio che lo circonda. Per qualcun altro è così?

Conosco gente che la vive come un supplizio e non guiderebbe mai se non costretta da forze maggiori, personalmente non le capisco...

eccome!

go la patente da 9 anni, non guido da quasi 6, go sempre odiado salir in auto dalla parte del guidator...Paura? Mah, più che altro, no me fido sai dei miei riflessi, e, soprattutto, dei altri automobilisti...poi son una che se agita particolarmente se qualchedun ghe taia la strada o no metti le frecce...Ma me rendo conto che un problema che go da superar...quindi xè da quasi un mesetto che go ricominiciado a far qualche giretto. Non me sento a mio agio, speravo che col tempo le robe fussi cambiade (comunque go tentado de guidar per quasi tre anni) ma me xè sempre stado un peso...E no te sa quanto me seca! Ma go deciso che devo affrontarlo!

Non te pensavi che la prima a risponder fussi stada "un'aliena" come mi, vero? :lol:

anche mi no son un'entusiasta de guidar, e dir che guido de decenni! ma el trafico me dà fastidio, me richiedi tropa concentrazion, e po xe sempre de bazzilar per dove parcheggiar.. insomma, la dopro co devo ma no godo nel guidar. Me piaseva anni fa, co iera meno traffico, alora guidavo anche tirade longhe in autostrada.. adesso el autostrade me inervosissi, perchè go un'utilitaria per cui i camion me blocca ma la più parte dele machine xe più svelta de mi. E po, troppi incidenti che se legi me dà la sensazion che poderia sempre trovar el mato che te vien adosso.. la machina mi a volte la vedo come un'arma, de star atenti.

Moto no se parla, va ben che no le go mai guidade, ma le prime volte che son stada in moto drio de qualchedun xe stado un trauma! iero c***ada de paura!

interessante...immaginavo che comunque le ragazze fossero meno propense alla guida o almeno al piacere che può dare...anche se onestamente non ne capisco il perchè, probabilmente avete un istinto di conservazione maggiore. io per dire faccio almeno 30.000 chilometri all'anno, indipendentemente dal mezzo, moto o auto che sia e ne farei ancora di più se solo ne avessi il tempo.

io ho la patente da 1 anno e 11 mesi...

fin dall'inizio mi è sempre piaciuto guidare, anche se guido solo in città..

forse proprio xkè richiede tanta concentrazione e quindi ti isola e ti fa dimenticare i pensieri...

ma ultimamente ho perso un pò tutto questo.. forse xkè c'è qualcuno che mi accompagna sempre :rolleyes: e forse xkè qualcuno vorrebbe che guidassi meglio!! :incazzado:

ah.. dimenticavo... non mi piace guidar x strade che non conosco, non sapere proprio dove andare.. :pauraaaa:

e odio dover parcheggiare sugli scalini :rolleyes::D

ps: go scritto in italian :unsure: chissà xkè! ...scuseme! :lol::lol:

Valutare quanto piaccia guidare secondo me non è così immediato: c'è chi lo fa solo in città, chi va in giro per il mondo e chi va un pò qua e un pò là...

insomma, la situazione e le esperienze possono essere delle + varie...

Per quanto mi riguarda non posso che essere d'accordo con Tommy nel dire che guidare e andare in giro è bellissimo,mentre la mia opinione cambierebbe se dovessi valutare il mio rapporto con la guida se questo si basasse solo sull'utilizzo di un mezzo per andar a far la spesa o a far una gita...

L'andare in giro per città è + facile che venga visto come un supplizio perchè effettivamente non ti soffermi sul paesaggio,ma sui :censura: che ti ritrovi quotidianamente davanti,sul problema dei parcheggi, sul chiederti "chi ha dato la patente a tizio e caio" etc etc ...

Andare invece lontano, magari farsi una gita in montagna mi coinvolge di + perchè non si ha davanti la solita routine, ma si è di fronte a nuove esperienze, al piacere magari di percorrere nuove strade o vedere nuovi paesi...

sai, non ho tanta paura di quello che possono fare a me (potrebbe succedermi anche da pedone), ma di quello che posso fare io agli altri...Non vivrei con il senso di colpa...

forse proprio xkè richiede tanta concentrazione e quindi ti isola e ti fa dimenticare i pensieri...

questo è un'altro problema, io ho sempre le meningi in gfunzione, ho una grossa difficoltà ad isolarmi...cosa che mi viene bene quando qualcuno mi porta in moto o in scotter! :lol:

mi adoravo guidar.. più che guidar.. corer..

dopo el ritiro dela patente vado pian.. e devo dir che me annoia guidar, seppur fazo anche mi 30000Km all'anno..

no vedo l'ora de scender.. ma no xke no me piasi.. ma xke lo reputo monotono!

in montagna però se xe tornanti o simili me diverto (e non poco :D)

ps: adoro postegiar sul scalin :D

mi guidar me piasi tantisimo.. me rilassa .. certo se dovesi far el taxista o l'autista in citta' el mio parer saria totalmente diverso.. ma fin che guido x 'ndar lavorar o co vado in giro.. me piasi ... troppo :D

se po xe montagna, neve, tornanti, passi... ancora + bel.. :D :D :D :D

no me piasi inveze farme portar... :D

Go la patente da 10anni...guidar me ga sempre piasso...e me piasi e diverti tantissimo ancora adesso.

Non go solo la patente B,go anche la C e da poco la A...

El fatto de gaver la C me ga consentido anche de farghe imparar a guidar a _titti_ (che purtroppo...causa anche la scola guida dove la studiava...no la guida da anni)...xè sta una bella esperienza nonostante le discusioni che pol venir fora quando tra morosi un insegna all'altra persona...insoma iera :caregaintesta::frusta::linguaccia: ma dopo rivava ogni tanto :clapclap::ciapitestopese::amicici:

Go guidado anche per lavor...bele esperienze che me porterò sempre con mi.

Deso alterno la guida dell'auto alla guida della moto.

E vado sai + tranquillo de anni fa...anche se no go mai corso come un tandul :p

me piasi guidar. punto!

xe situazion e situazion, in città,in mezzo al traffico no xe per niente rilassante e me fa innervosir.

come ga ditto i altri, meio in montagna o comunque fora città.

Per el momento son fermo all'auto, le moto chissà,forse piu avanti e poi gavessi un altra idea...ma xe ancora presto per parlarne... :)

me trovo malissimo a andar in giro con chi ga la patente da meno tempo de mi o con chi vedo che no se trova a suo agio co guida.

Mi me piasi sai guidar l'auto. D'altronde, me go pena fato 13 ore de strada fin qua :D

(dele quali 5 in fila in Baviera... grrr..), con una corsa 1000, 3 cilindri e 12V :p

La moto me afascina, ma no go mai provado una moto de una certa cilindrata, e xe cmq un fator de riscio notevole de tignir de conto

me piasi molto guidar, go la patente B da quasi (in novembre) 13 anni e la D da 8...

fazo parecchi km l'anno (sui 20000) anche se abito e lavoro a Ts...

evito el più possibile de andar in città con la macchina soprattutto perchè non sopporto star in fila a spetar e star ore per cercar parcheggio...

sarò particolare ma me piasi sai guidar con la piova...

come ga za dito altra gente adoro andar in montagna su e zo per i passi, anche con la neve, con la mia vecia Clio 1.4 go fato un S.Candido-Tolmezzo sotto la bufera de neve, con le gomme estive senza meter cadene e a ogni curva me stupivo de quanta trazion rivasi a gaver quela macchina mentre tanti altri se doveva fermar x metter cadene... (questo xe uno dei motivi per cui go deciso de darghe fiducia alla Renault ciolendo un'altra Clio)

Me piasi guidar anche mi ( go da poco + de 5 anni la patente ).....naturalmente odio co te devi restar impantanado nel traffico.

Devo dir cmq che me piaseria tanto poder pestar un po de + con l'auto, ma go sempre ( e giustamente aggiungo )ritegno e per i altri ( passeggeri ed utenti della strada nonchè pedoni ) e per la patente. Me piaseria tanto un giorno rivar a portar l'auto in una pista e poder corer senza gaver l'ansia de pedoni, incroci, pattuglie ecc..... :rolleyes:

per malto: te se mantien in forma dei :D

mi me piasi guidar el scooter... l'auto un po' meno... odio el traffico e dover star in coda ... comunque go beca da poco la patente B... da maggio... e da quela volta go guida solo tre volte... mio moroso xe cattivo e non vol farme guidar :pianto::pianto:

Guidar me piasi, ma solo co se tratta de viaggiar in totale libertà. In città no sopporto! Odio lo stress, el casin e la gente che fa monade. Proprio per questo pur avendo la patente A-B da una vita, no go mai comprà un'auto. La macchina comunque la userìa poco, perchè in città me rifiuterìa de andar, quindi el costo de gestion no sarìa giustificado.

Dopo 30 anni de tranvier no posso dir che no me piasi guidar anche se, de solito, le robe che piasi se un le fa per lavor le diventa pesanti.

No go preferenze, me piasi guidar sia in città che fora e son bastanza tranquillo co guido, anche se certe volte xè certa gente che fa manovre che me fà girar ..... :censura:

L'unica roba che me da sai fastidio xè la maleducazion e la prepotenza de tanti automobilisti (e anche de certi tranvieri :angry: )

Comunque se go de andar in città.....un per de scarpe comode xè meio de tuto :p:D:D

No go mai provado, ma diria che xe un ninin diverso farlo con un'auto vera  :rolleyes:

se no fosi che costa sai :pianto: andaria ogni setimana..

cmq se te ga desiderio de zucar senza problemi, prova asolutamente! :) A pato che i kart sia bastanza grosi, però (a Portor. te pol cior sia quei medi che quei "seri" pagando un bic de più)

Consiglio: lasa star i kartodromi indoor ;)

Mi go la patente per auto e per moto.. Me piasi tantissimo guidar anche a mi, ma la moto xe 100mila volte meio dell'auto. Sentir l'aria addosso, piegarse in curva.. E poi me sento come un Dio in moto.. Mi col mio fido GN250 a far pieghe e darghe via a tutti per strada nova de opicina ogni mattina.. Divertentissimo! :lol::lol:

L'unica roba che me da sai fastidio xè la maleducazion e la prepotenza de tanti automobilisti (e anche de certi tranvieri  )

I tassisti xe la razza peggiore.. :incazzado::incazzado: