iaga Inviato 4 Ottobre 2006 Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 Ieri mattina go deciso de passar un attimo per le rive per far un due foto alle barchette ormeggiade.. ..arrivada là verso le 10.30 go tristemente scoperto che ghe ne iera pochissime.. perchè le altre che iera za ormeggiate a trieste, le iera in mar! Ma non me son arresa.. e questi xè i risultati! Prima foto.. più o meno dritta.. Seconda foto.. stesso soggetto.. foto più storta.. go cercà de rimediar cusì Cita
iaga Inviato 4 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 Piccola medusa che cercava ormeggio.. E grande barca che lo ga za trovà! La barchetta firmada "banca generali" che andava a far qualche prova E un'altra barchetta alle prese con la boa Cita
iaga Inviato 4 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 El stend della Fondazion in lavor Un pochi de alberi E tanta difficoltà per far sta foto.. che ogni volta che fracavo rivava altre persone che se metteva in mezzo! Come vedè el tempo de me perseguita.. ma non me scoraggio! Finito per sta volta! Cita
Stefano79 Inviato 4 Ottobre 2006 Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 Belle! Pecà per el tempo che ga condizionà la luce Cita
iaga Inviato 4 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 Oh grazie! Però non posso esser la sola che va a fotografar le barche.. dove xè finidi i fotografi?!??!?! Cita
tuxav Inviato 4 Ottobre 2006 Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 Oh grazie! Però non posso esser la sola che va a fotografar le barche.. dove xè finidi i fotografi?!??!?! Grande Gaiaaaaaaaaaaaa mi go fato un per de foto ogi ma no le meto ancora online.. o si? buh vedemo piu tardi che bel... ! bele foto e bele inquadrature, come quela del molo audace, la barca co la boa, e come te ga 'refa' la foto storta :D figo figo me piasi son sai contento... spetemo altre!! me racomando! Cita
arska Inviato 4 Ottobre 2006 Segnala Inviato 4 Ottobre 2006 come sempre, aprezo sai foto de barche e mar bele, bele.. Cita
cucciolina Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 Bellissimeeeeeeeeeeee Me piasi sai quella della medusa Mah, son strana ah Cita
mula alabardata Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 ma che belle! pecà veramente x el tempo... mi anche andarò a far foto delle barche.. o oggi o domani.. e poi sicuramente sabato in notturna! se le vegnerà ben, le posterò anche mi! Cita
tinuviel Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 bele! Mi forsi vado a far un giro sto pomeriggio, spero che e l sol no se nascondi del tutto... Cita
davidin Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 anche mi digo sai bella medusa! carine anche le altre foto..no pensar mal... Cita
diego Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 Premetto che no son sai roba come fotografo ma per darghe una manina a iaga meto anche le mie fatte ieri mattina Cita
diego Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 Ve gavevodito che son poca roba come fotografo. Cita
trert Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 oooh la! bravo!! ps: go modificado i link alle immagini cussi se le vedi Cita
diego Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 oooh la! bravo!!ps: go modificado i link alle immagini cussi se le vedi Grazie per aver messo tutto a posto:Con el tuo bravo penso che son ingrassa de 2 chili. Cita
tuxav Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 meto un paio de foto fate ieri sera sule rive.. prima che rivi la bolgia de gente questa verso el molo lato Pinguino .. questa iera una barca che stava rivando .. ma che no penso fara la barcolana... aspettando .. chi? cosa? no so ma me piaseva l'atmosfera... Cita
tinuviel Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 aspettando .. chi? cosa? no so ma me piaseva l'atmosfera... bellissima! Cita
cucciolina Inviato 5 Ottobre 2006 Segnala Inviato 5 Ottobre 2006 Eh, no go parole!!!! AV te son un grand'uomo Bravo anche a ti, Diego Cita
Stefano79 Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 Grandissimo AV. L'ultima xe un capolavoro Cita
Malto Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 no go parole AV..... xe magnifiche.... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.