Jump to content

Recommended Posts

Posted

Se i mati continua al ritmo de una rapina a settimana, i ga i giorni contadi.

Mah...domanda stupida, nelle banche no dovesi esserghe dei sistemi d'allarme che blocca anche le porte, tipo un boton sotto al tavolo o robe del genere? Possibile che nisun rivi mai a fracarlo? :unsure:

Posted
Se i mati continua al ritmo de una rapina a settimana, i ga i giorni contadi.

Mah...domanda stupida, nelle banche no dovesi esserghe dei sistemi d'allarme che blocca anche le porte, tipo un boton sotto al tavolo o robe del genere? Possibile che nisun rivi mai a fracarlo? :unsure:

Il bottone credo sia presente solo nei film d'azione...

Bloccarli all'interno credo sia leggermente rischoso per la clientela che si troverebbe da derubata ad ostaggio, con le conseguenze che ciò comperterebbe.

Alla banca costerebbe meno perdere 10.000€ che spiegare il perchè hanno bloccato all'interno della banca dei clienti assieme a dei malviventi potenzialemente pericolosi.

L'auto sarà verosimilmente rubata...Che dire..trieste sta finalmente diventando una metropoli :incazzado:

Posted

...el brutto xe che sarà sta gente...come dir...non del luogo...serbi-albanesi-turchi... insomma no voio esser razzista ma fin che no iera tutta sta gente se stava meio!

e questi due episodi sarà solo l'inizio go paura.. :incazzado:

Posted

me xè andada ben...dovevo andar in banca ieri, e de solito vado tra le 10 e le 11. Mah, credo ceh i dipendenti gabbi l'ordine de mollar tutto el mollabile senza risciar niente (giustamente). Mi la me ga sempre sembrado piuttosto sicura, no so some i fazzi a far rapine in posti del genere.

Posted
...el brutto xe che sarà sta gente...come dir...non del luogo...serbi-albanesi-turchi... insomma no voio esser razzista ma fin che no iera tutta sta gente se stava meio!

e questi due episodi sarà solo l'inizio go paura.. :incazzado:

no stemo far discorsi razzisti per favor... me par che xe da un po' de tempo che a periodi se senti de rapine in succession, dopo de novo calma, dopo de novo, no xe una novità....

e po' peca' che la prima de ste ultime due iera un italian con accento meridional, e no un extracomunitario... quindi andemo pian con sti discorsi razzisti che porta solo a generalizzar e veder mal i "diversi" :bye: