Ospite Andrea Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 Me permetto de utilizar el forum per farve saver de questa festa .. che xe ENOGASTRONOMICA ... se venerdi o sabato o domenica no gavè niente cosa far passeme a trovar che se magni e se bevi .. http://www.muggia.info/forum/topic.asp?topic_ID=122 Cita
SandroWeb Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 Ogni occasion xe bona per impetesarse! :D Cita
davidin Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 ...che savevo mi xe anche a prosecco chioschi e robe simili...in più solitamente xe un due giostre del luna park...basta decider dove andar insomma... Cita
tuxav Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 mi so che la festa tradizionale de San Martin xe a Prosecco... la xe proprio una traidzion da anni ... .. mi voto x Prosecco Cita
Ospite Andrea Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 anche a muja la iera tradizionale, tanti anni no se la ga fata ...(parecchi .. troppi) l'altro anno grazie alla pro loco la gavemo fatta ripartir. e po xe 3 giorni .. no credo sia de votar ... podè andar a prosecco un giorno e un giorno vignir a muja ... o vigni solo per carneval ? Cita
tuxav Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 ok allora se pol far + giorni in efeti a Prosecco dura solo un giorno le barachete e quei che vendi luganighe e vin novo Le giostre dura de + Pero' xe anche Mittelbeer sta setimana eh! Cita
Ospite Andrea Inviato 8 Novembre 2006 Segnala Inviato 8 Novembre 2006 ok allora se pol far + giorni in efeti a Prosecco dura solo un giorno le barachete e quei che vendi luganighe e vin novo Le giostre dura de + Pero' xe anche Mittelbeer sta setimana eh! ahaha gavè un agenda piena sta settimana ... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.