Cazzaballe Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Xe da poco uscido l'ultimo capitolo della saga de Sam Fisher.. E mi ovviamente lo go avudo subito.. Qualchidun de voi ga mai giogado ai gioghi de Splinter Cell? Sto ultimo capitolo xe ancora meio secondo mi, se ga interazioni con altri personaggi anche nel single player (tipo scalette per raggiunger punti troppo alti o aiuto nelle sparatorie), e soprattutto una modalità multiplayer che fa venir i brividi.. Due agenti Splinter Cell contro due militari.. Troppa roba.. In più una grafica ancora migliorada (mi li go tutti e 4 per xbox) una fluidità dei movimenti dei personaggi che xe impressionante e un'intelligenza artificiale dei avversari notevolmente migliorada (adesso i xe meno stupidi almeno.. ) Lo consiglio vivamente a tutti.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 no ghe go mai giogado però se no me sbaglio in sta ultima uscita xè anche la possibilità de meter el proprio volto sul personaggio...cocola roba che in altri gioghi già esisti Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 qua xe la demo, 2 versioni (SP e MP) http://tgmonline.futuregamer.it/download/d.../20061110102234 la provo, dopo ve so dir cos che penso.. e al caso ghe fazo un pensierin. A mi cmq sul genere me piasi saai la serie Hitman (specialmente quel novo, blood money) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 Go provado a scarigarme la version demo x veder el giogo ma no me funziona...installado senza problemi...la configurazion del mio pc va benon (mancasi altro) ma come che lo lancio me da visual eror c++ e ciacole varie....quindi disinstallado e no provado Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts