Jump to content

48 members have voted

1. 1. Oltre al tonno va anche el sugo?

• Assolutamente si
      13
    • Assolutamente no
      10
    • Non me fa diferenza, me piasi in tutti e 2 i modi
      21
    • Non me son mai posto el problema
      4
    • Altro
      0

Recommended Posts

Posted

Dala serie "sondaggi de un certo livello"......quesito culinario!

Come preferì la pasta al tonno? Con o senza la zonta del sugo?

Mi onestamente no me fa diferenza, me piasi in tutte e 2 maniere :D:DDDD

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

alora, premettemo che in qualsiasi posto vado mi VIVO de pasta col tonno + salata :D quindi ADORO sto sondagio :D

Me va ben tuti e 2 i modi, se el tonno xe bon (no rio mare o coop, per capirse) va benisimo senza.. otima con un poco de kräuterbutter che ghe dà gusto :p altrimenti la salsa coverzi ben el tonno che sa de segadura :D

cmq tute e do de farle TASSATIVAMENTE col burro!

Posted

Go votado che no fa differenza, ma el quesito no xe ciaro, perchè "sugo" xe troppo generico. Per mi vol dir aggiunta de salsa de pomidoro, e no xe mal, visto che esisti i brodetti ( non in bianco) de pesce con pomidoro. No immagino altro tipo de sugo, anche se a casa mia "pasta col sugo" iera sinonimo de "pasta al ragù de carne"

Posted

mia mamma co fa la pasta col tonno metti sempre anche el sugo.. o meio la cusina el tonno nel sugo in rosso e po la butta sulla pasta! :DDDD

mi invece la go fatta un do volte (ah.. che ricordi! :rolleyes::lol: ) e go messo tonno e basta! :D

iera un poco cugnoso, ma sempre bon! :DDDD

Posted

alora, semi OT:

ogi me mancava ingradienti e son rivado a far una pasta con TONNO + (argh) SENAPE

beh, me credè che iera sai bona? <_<

Posted

Ho votato, ma sbagliato :)

Pasta con tonno e maionese...la morte sua...

...aproposito di morte...se vi linko un filmato però..vi passa la voglia di mangiare tonno...io da quando l'ho visto quel filmato, non ci sono più riuscito...

Posted
senza sugo, con tonno de scatoletta sgocciolado per benin e scaldado con una noce de burro

SIIIII!!!! E magari con un poco de parmigian de sora (no ste coparme, a mi me piasi cussì) :D

Posted

Go risposto tutte e due...

mi e moroso penso gavemo provà tutte le accoppiade col tonno...

co podevo ancora magnar latticini me piaseva pasta tonno e burro

deso o pasta con tonno (la roba più veloce co son affamada)

o altrimenti pasta con tonno e salsa (e a volte ghe aggiungo anche capperi e a volte anche olive ) ... sai bon...

poi a volte femo pasta con tonno e aio... booon

e a volte anche mi ghe metto el grana sora alla pasta col tonno...dipendi come son de voia e se no go sai problemi de stomigo :lol:

Posted (edited)

chef BT consiglia:

per l'estate:

fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa...

una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta...

per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben)

d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...)

provare per credere

Edited by basketteam
Posted

chef BT consiglia:

per l'estate:

fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa...

una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta...

per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben)

d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...)

provare per credere

La stessa ricetta ke fazo mi e la xe veramente bona. X i pomodorini te li trovi anke de inverno. :bye: