Vai al contenuto

La pasta con el tonno


  

48 utenti hanno votato

  1. 1. Oltre al tonno va anche el sugo?

    • Assolutamente si
      13
    • Assolutamente no
      10
    • Non me fa diferenza, me piasi in tutti e 2 i modi
      21
    • Non me son mai posto el problema
      4
    • Altro
      0


Messaggi raccomandati

  • Risposte 51
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

alora, premettemo che in qualsiasi posto vado mi VIVO de pasta col tonno + salata :D quindi ADORO sto sondagio :D

Me va ben tuti e 2 i modi, se el tonno xe bon (no rio mare o coop, per capirse) va benisimo senza.. otima con un poco de kräuterbutter che ghe dà gusto :p altrimenti la salsa coverzi ben el tonno che sa de segadura :D

cmq tute e do de farle TASSATIVAMENTE col burro!

Link al commento
Condividi su altri siti

Go votado che no fa differenza, ma el quesito no xe ciaro, perchè "sugo" xe troppo generico. Per mi vol dir aggiunta de salsa de pomidoro, e no xe mal, visto che esisti i brodetti ( non in bianco) de pesce con pomidoro. No immagino altro tipo de sugo, anche se a casa mia "pasta col sugo" iera sinonimo de "pasta al ragù de carne"

Link al commento
Condividi su altri siti

Go risposto tutte e due...

mi e moroso penso gavemo provà tutte le accoppiade col tonno...

co podevo ancora magnar latticini me piaseva pasta tonno e burro

deso o pasta con tonno (la roba più veloce co son affamada)

o altrimenti pasta con tonno e salsa (e a volte ghe aggiungo anche capperi e a volte anche olive ) ... sai bon...

poi a volte femo pasta con tonno e aio... booon

e a volte anche mi ghe metto el grana sora alla pasta col tonno...dipendi come son de voia e se no go sai problemi de stomigo :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

chef BT consiglia:

per l'estate:

fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa...

una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta...

per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben)

d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...)

provare per credere

Modificato da basketteam
Link al commento
Condividi su altri siti

chef BT consiglia:

per l'estate:

fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa...

una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta...

per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben)

d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...)

provare per credere

La stessa ricetta ke fazo mi e la xe veramente bona. X i pomodorini te li trovi anke de inverno. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×