assist Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Dala serie "sondaggi de un certo livello"......quesito culinario! Come preferì la pasta al tonno? Con o senza la zonta del sugo? Mi onestamente no me fa diferenza, me piasi in tutte e 2 maniere Quote
Stefano79 Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Hmm, deso no me ricordo come fa i miei...chiederò Comunque forsi xe meio senza, per no cavargeh el gusto del pese... Quote
SandroWeb Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Lo go provado col sugo e saveva de tutto tranne che de tonno Diria senza! Quote
davidin Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 mi inveze me piasi sia con che senza...xe bonissima in tutti e due i casi... Quote
tifone Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Mi go votado no,adoro la pasta con il tonno e anche il risotto al tonno,magari de scatoletta Quote
tinuviel Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 senza sugo, con tonno de scatoletta sgocciolado per benin e scaldado con una noce de burro Quote
arska Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 alora, premettemo che in qualsiasi posto vado mi VIVO de pasta col tonno + salata quindi ADORO sto sondagio Me va ben tuti e 2 i modi, se el tonno xe bon (no rio mare o coop, per capirse) va benisimo senza.. otima con un poco de kräuterbutter che ghe dà gusto altrimenti la salsa coverzi ben el tonno che sa de segadura cmq tute e do de farle TASSATIVAMENTE col burro! Quote
trert Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 con o senza tonno me piasi.. i miei i lo fa con oio e peperoncin... ma mi no me piasi.. preferisso senza niente.. neanche la salsa.. Quote
babatriestina Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Go votado che no fa differenza, ma el quesito no xe ciaro, perchè "sugo" xe troppo generico. Per mi vol dir aggiunta de salsa de pomidoro, e no xe mal, visto che esisti i brodetti ( non in bianco) de pesce con pomidoro. No immagino altro tipo de sugo, anche se a casa mia "pasta col sugo" iera sinonimo de "pasta al ragù de carne" Quote
mula alabardata Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 mia mamma co fa la pasta col tonno metti sempre anche el sugo.. o meio la cusina el tonno nel sugo in rosso e po la butta sulla pasta! mi invece la go fatta un do volte (ah.. che ricordi! ) e go messo tonno e basta! iera un poco cugnoso, ma sempre bon! Quote
polpetta Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 tutti e due i modi!!! ottimo!!! Quote
arska Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 ma.. savè che me gave fato vignir voia de farme una pasta col tonno, per zena? Quote
saretta Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 a dir la verità non me son mai posta el problema, a volta meto solo che l'olio e altre ghe znto un pò de pomodoro a pezzettoni..... Quote
iaga Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Rigorosamente col sugo.. ..disfrito de aio, pelati-pezzettoni e dopo el tonno! niente scatoletta rovesciada.. no go el coraggio de farlo! Quote
arska Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 alora, semi OT: ogi me mancava ingradienti e son rivado a far una pasta con TONNO + (argh) SENAPE beh, me credè che iera sai bona? Quote
lilli Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 assolutamente senza!! el sugo secondo mi la rovina... pasta, tonno e nient'altro. Quote
Bonovox767 Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Ho votato, ma sbagliato Pasta con tonno e maionese...la morte sua... ...aproposito di morte...se vi linko un filmato però..vi passa la voglia di mangiare tonno...io da quando l'ho visto quel filmato, non ci sono più riuscito... Quote
dez Posted December 11, 2006 Report Posted December 11, 2006 Me piasi tutti e due...dipendi dalle giornade Quote
Malto Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 senza sugo, con tonno de scatoletta sgocciolado per benin e scaldado con una noce de burro SIIIII!!!! E magari con un poco de parmigian de sora (no ste coparme, a mi me piasi cussì) Quote
molly Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 Go risposto tutte e due... mi e moroso penso gavemo provà tutte le accoppiade col tonno... co podevo ancora magnar latticini me piaseva pasta tonno e burro deso o pasta con tonno (la roba più veloce co son affamada) o altrimenti pasta con tonno e salsa (e a volte ghe aggiungo anche capperi e a volte anche olive ) ... sai bon... poi a volte femo pasta con tonno e aio... booon e a volte anche mi ghe metto el grana sora alla pasta col tonno...dipendi come son de voia e se no go sai problemi de stomigo Quote
giacomin Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 (edited) Tonno, un POCO de pomodoro e un paio de capperi tazai DIVINO Edited December 12, 2006 by giacomin Quote
basketteam Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 (edited) chef BT consiglia: per l'estate: fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa... una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta... per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben) d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...) provare per credere Edited December 12, 2006 by basketteam Quote
gufo805 Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 chef BT consiglia: per l'estate: fe saltar in una padella con un fil de oio caldo, uno spicchio d'aglio in camicia, qualche fregola de peperoncin e un'acciuga (se la metè no servi aggiunger sal, in mancanza dell'acciuga, doverè corregger a piacimento el sal) dei pomodorini freschi... meio de tutto quei ciliegina se no va benissimo i Sammarzano quei per salsa... una volta cusinadi i pomodorini scolè un vasetto de tonno e lo butè (senza el suo oio ve prego!!!!) in padella insieme ai pomodorini... scotè un pò el tonno (senza cusinarlo) e poi ghe butè de sora la pasta... per chi ghe piasi un fil de oio extravergine in crudo e via... (ovviamente per i amanti dei gusti decisi capperi e olive va sempre ben) d'inverno in mancanza de pomodori freschi se fa el tutto con la passata de pomodoro (a mi i pelati no me piasi...) provare per credere La stessa ricetta ke fazo mi e la xe veramente bona. X i pomodorini te li trovi anke de inverno. Quote
iaga Posted December 12, 2006 Report Posted December 12, 2006 Uh.. come se fa a usar la salsa?!? Come se fa a usar el concentrato?!?! no so.. per fortuna no semo tutti uguali! Quote
Recommended Posts