SandroWeb Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Beh, se non altro oggi no podaremo dir de gaver avudo sfavori arbitrali :D Un poco de sano cul servi sempre, suvvia Gavemo fatto la nostra solita partita in trasferta: i ne ga bastonado assai ma no gavemo subido gol (la difesa comincia a esser finalmente funzionale), de zogo femo sempre quel ma se non altro fora Trieste ghe credemo sempre de più che non in casa...chissà perchè poi... QUA LA CRONACA Quote
AquilaBiancoRossa Posted November 21, 2004 Report Posted November 21, 2004 Grandi !!!! Cmq vardando el replay se vedi che el fallo de mano de Godeas xè un po' involontario, basta veder la sua testa. ...de zogo femo sempre quel ma se non altro fora Trieste ghe credemo sempre de più che non in casa...chissà perchè poi... ma... bella domanda Quote
Alabardato siciliano Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 Questa vittoria è importantissima, e secondo me sarà la svolta del nostro campionato, per la convinzione ed il morale che infonderà nei ragazzi. Adesso tocca all'Ascoli, io ci credo! Quote
Cor^ Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 Beh 2 punti un po rubadi, ma dopo i torti subidi... VOLEVATE VINCEREEEEEEEE L'AVETE PRESA NEL CULOOOOO MODENESE VAFFANCULOOO!!! Quote
CurvaioloxSempre Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 son contento de aver sbaià il pronostico anche se non i me ga convinto come giogo ma almeno i ga tirà fora le bale con l'aiuto della buona sorete gavemo vinto speremo che deso ge dia moral per queste 2 partide casalinghe dovemo vinzerle tutte e due anche perchè xe quasi 2 scontri diretti e per dar entusiasmo all'ambiente AVANTI..UNIONE..AVANTI..UNIONE Quote
Jazz Posted November 22, 2004 Report Posted November 22, 2004 Disemo che xe tre punti rubacchiadi che podessi tornarne molto utili in prospettiva futura... secondo mi gavemo più punti de quanti meritemo... Cor, per favor questi cori/slogan se te vol te li pol far in stadio ma non qua, grazie. Quote
Cor^ Posted November 23, 2004 Report Posted November 23, 2004 Disemo che xe tre punti rubacchiadi che podessi tornarne molto utili in prospettiva futura... secondo mi gavemo più punti de quanti meritemo...Cor, per favor questi cori/slogan se te vol te li pol far in stadio ma non qua, grazie. La me scusi me son fatto ciapar dall euforia Quote
Recommended Posts