Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

A grande richiesta meto un poche de foto che go fatto nel mio viaggio solitario de una settimana in Austria :D

El tempo iera particolarmente schifoso a parte un paio de giorni de sol, quindi i risultati xe quei che xe. Inoltre xe la prima volta che go provà a usar PS per lievi correzioni, quindi el tutto xe un "esperimento" diesemo :rolleyes:

Bon, comincemo con una fotina del mio bel albergo, mi gavevo la stanza col pergoletto in legno al primo pian sull'angolo. Da notar la scritta in italian "anno 1500" sora al nome :D

Ghe go chiesto alla parona e la me ga dito che in realtà l'albergo ga circa un secolo, ma el xe sta costrui su vecchie rovine che risali al 1500. Infatti nella cantine dove i allestisi el ristorante, xe ancora l'antica struttura in roccia dell'epoca, sai bel :)

05me7.jpg

Inviato

Questa la go fatta pena rivà in stazion, dopo una notolada in treno. El paese dove alloggiavo, Bad Hofgastein, xe distante un paio de chilometri dalla stazion, quindi me son fatto sta bella camminada all'alba e go aprofità per far i primi scatti.

34866619yn9.jpg

Inviato

Da notar la scritta in italian "anno 1500" sora al nome :D

ehmm.. xe latin, no stemose slargar tanto :D :D

me piasi più de tute sta qua, che la ga una bela disposizion

88644655zt9.jpg

Inviato (modificato)

Sul sentiero per la rocca (pecà per quell'impalcadura), 2 minuti prima del lavon :pianto:

Dopodichè go messo via la macchina e no go fatto altro.

21fn3.jpg

Modificato da Stefano79

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro