babatriestina Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Una volta iera i cartei Vietato sputare, e mi me ricordavo che iera al massimo i veci bavosi che spudava. Po i me ga contado che in Cina esisteva ancora le spudacere, perchè iera abitual spudar.. ma adesso sarà che noto de più, ma xe un per de giorni che girando per strada, in pieno centro , de giorno, ( oggi vizin Piazza Oberdan) xe muleria giovine che spuda cussì in mezo ala strada. No in compagnia, anca soli. Cossa, xe una nova moda? mi trovo piutosto stomigoso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 :-S qua a colonia capita de veder gente de tute le età e etnie che spuda. Mi capisso fazendo certi sport, specialmente se te ga rafredor te pol no rivar a inghiotir.. e bon. Ma efetivamente, cussì, per strada.. no ga sai senso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Cm dice Arlon se uno fa sport posso ancora capire,ma farlo così per sfizio per strada oltre a non aver senso fa proprio schifo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 mi me da fastidio chi che spuda x strada! xe un' idiozia!!!sti muletti che se fa fighi spudando per terra!ma x favor dei! esser maturi non vol dir spudar per terra!!! le spudaciere non xe mal come idea...se podessi provar qua in Italia... ma comunque ghe sarà sempre la pecora nera che spudassi avanti per terra.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 (edited) ma comunque ghe sarà sempre la pecora nera che spudassi avanti per terra.... ovviamente come chi butta le sigarette per terra e ha il posacenere davanti... come chi butta i cartoni nelle immondizie normali e ha il bidone della carta 1 metro + a lato.. e avanti così Edited May 20, 2007 by giuli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 me vergogno ad ammetterlo ma anche mi co gavevo sui 13-14 anni fazevo ste monade :S ... spudar (ma far un sputo col "lancio", non quei sputi che te resta la baveta ) iera considera in compagnia una roba da "duri" per cui come una scema seguivo ialtri ... iera anche garini de chi spuda più lontan o dei diversi de sputi... dal spudon normal a quel "da texan"... deso come deso me digo che iero scema e che schifo !!!! e se proprio go tosse, catarro o altre secrezioni non bone da inghiottir tiro fora i fazzolettini de carta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Mi ancora adesso spudo sempre.. xè una specie de tic.. sarà perchè me sento leader.. ..per chi no me ga mai visto passeggiar per città, specifico che stago scherzando.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 mi odiavo quei muleti che dopo la cicca spudava sempre.. iera uno che lo gavevo sopranominado lama.. che nervi.. uff ghe go zigado ancora tempo fa e come risposta el ga spudado ancora de più dopo lo go perso de vista.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 comunque oltre ad esser antigienico e brutto de veder diria che no xe affatto femminile... e infatti mi iero un maschiaccio da muleta però me ricordo che coi miei no fazevo mai perchè mio papà una volta ga visto e me ga dito: ma te par una roba bella da far? ... xe questa la roba assurda...savevo che iera una roba brutta eppur per dimostrar ai altri che iero brava anche mi fazevo lo stesso... :S de solito el sputo comunque xe come un atto de disprezzo nei confronti delle persone (vedi per esempio i sputi in faccia che se vedi in tanti film), nel caso dei muleti podesi eser un atto de disprezzo nei confronti della società... boh... ma penso che come nel mio caso se un adulto che lori i rispetta ghe fa notar che xe una roba sbaiada almeno davanti ai altri no i lo fa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlodegraia Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 passi l acqua sputata dal corridore,quella sputata per scherzo,ma lo "sputo" "sputo",è veramente orrendo da vedersi ,è un atto che dovrebbe essere sanzionato al pari del fare la pipì in pubblico. a me personalmente,fa ribrezzo e mi fa venire dei conati di vomito,che a stento trattengo. purtroppo i nostri giovani,molto spesso sovrappeso e per niente sportivi,prendono esempio dagli sportivi veri(anche questo sarebbe da vedere viste le farmacie al seguito) specialmente i calciatori che nelle testoline di molti ragazzini sono il non plus ultra dell intelligenza umana e sono l unico "illuminante " esempio a cui riferirsi,essendo privi di idee proprie e argomentazioni,che non vadano oltre sky sport e sky musica. per fortuna non son tutti così,però baba ha ragione,lo ho notato con disprezzo pure io. sia ben chiaro che questa è una mia idea e non intendo imporla a nessuno. ma cosa creedono di essere più uomini psutando?e le ragazzine? bleachhhhhhhh...mah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 No xe bel de veder, ma dir che xe come far pipì in pubblico me par tirado per i cavei No penso che sia questioni de emulazion, tutto sommado spudar xe "naturale", una volta iera accetado, iera anche le spudacere (ma far pipi' in pubblico no iera mai accettado ). In Cina nei ultimi anni i ga fatto parecchio per evitar che la gente continui spudar, soprattutto dove se svolgerà le olimipiadi Certo per questioni igieniche fa schifo E no xe bel de veder, pero' fin che un no spuda al chiuso o addosso a qualchedun o qualcossa, ma lo fa per tera no se pol sanzinarlo secondo mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 bah, me ga sempre fatto schifo, le gare de spudo xè un'altra roba, roba da muleti che esula dalla maleducazion de spudar per strada. E poi... sinceramente... i omini ga più saliva delle donne? perchè no me par de veder tante donne spudar per terra qualche vecia ogni tanto, ma no xè consuetudine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlodegraia Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 No xe bel de veder, ma dir che xe come far pipì in pubblico me par tirado per i cavei per me è la stessa cosa,anzi,posso ancora capire la pipi che può scappare,uno sputo sputo è ingiustificabile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Mi no sopporto chi spuda per terra. Me fa proprio schifo! Qua de mi abita un vecio che te capissi che xe uscido de casa dalla scia Schifoso proprio Preferisso montar su una cacchina de can. Gli sputi, magari catarrosi me fa schifissimo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 oddio pol sempre capitar che un no ga el fazzoletto .. ma almeno contenerse davanti alle persone e spudar dove xe erba o in un tombin me par meio in quel caso eh i masci spuda de più perchè la maggior parte de noi donne ghe tien alla femminilità (almeno da una certa età in poi ) e come disevo veder una baba spudar per terra xe tutt'altro che femminile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 mah, mi no go mai sentì la necessità de spudar, a parte quando go bronchite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Qualche anno fa quando frequentavo i topolini iera de moda che la mularìa se spudava adosso a biondodio,iera un schifo perchè oltre che indosso i spudava anche per terra e de conseguenza anche in mar dove doveva far il bagno la gente normale,vedendo l'andazzo che iera là go preferido spostarme in un posto più tranquillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-chris Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 El spudon fà sempre schifo ma tipo in sto periodo certe volte proprio no ghe la fazzo a trattenirme. Aprile - maggio per mi xe una tortura , son allergico ai pollini e anche se me porto drio 10 pacchetti de fazzoletti de carta no basta produco una tal quantità de muco ... Visto che el prodotto per tera me fà schifo anche mi zerco sempre tombini del tipo a grata e che no ghe sia nissun intorno ... Perdoneme .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted May 21, 2007 Author Report Share Posted May 21, 2007 devo dir che gnanca mi no go mai sentido la necessità de spudar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 mi solo co go catarro (ma de solito sempre sul fazzolettin) :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlodegraia Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Visto che el prodotto per tera me fà schifo anche mi zerco sempre tombini del tipo a grata e che no ghe sia nissun intorno ...Perdoneme .... ma figurati,se fatto per necessità,e nel modo giusto(nel tombino e senza farsi vedere,appunto) non c è niente di male. sarà che io non ne ho mai avuto la necessità fisica,ma lo "sputo" mi fa nausea,a partire dal preambolo. avevo una socia che soffriva spesso di bronchite e iniziava a ruggire e poi zaccccccc....nel fazzolettino,ma mi era insopportabile ugualmente,dovevo concentrarmi per non vomitare! ribadisco che lo sputo gratuito è quello che mi indigna di più Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 sputo solo nell'eventualità di raffreddori o cose simili...e cerco di farlo o in un fazzoletto o di nascosto dove non vede nessuno... e veder chi sputa/scatarra in pubblico senza problemi no xe el massimo per mi..xe un segnal de maleducazion! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Nianche mi in genere no sento la necessità. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 non me ricordo de gaver mai spuda in pubblico...la necessità la sento solo quando son influenzada...e quindi approfitto del wc di casa mia. per lo piu se vedi maschi sputacchiare in giro per el fatto credo che "fa omo".. è poco femminile per le femminuccie. Al pari dello sputacchio perterra detesto che fa la pipi in giro nascondendosi dietro alberi o simili... feghe un groppo e cerche il bagno piu vicin!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Mai sputato per strada nemmeno da piccolo. Ne ne ho mai sentito la necessità. Ma perché si sputa per terra? Oltre a far figo ha almeno un utilità di qualche tipo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts