Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Visto che nisun se ga fato ancora avanti e che el nostro ilustre ospite giaponese sara qua ancora per poco mi propongo una serata in osmiza con chitarra e cantade per lunedi prossimo 30/7 :D

oviamente no xe solo Malto che xe 'obliga' a vegnir ma anche Arlon che xe qua ma che no gavemo ancora avu l'onor de veder :D

chi vien ?

:D

• Risposte 89
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

eh si forsi xe infelice ma i weekend in genere xe piu casin per tutti, magari el lunedi no xe tipicamente un giorno super impegna' :D

e po basta trovarse x far 4 ciacole e una cantada no? :D :D

Inviato

Lunedì? :( Che giorno infelice :(

No so, ve farò saver. Se i me dà ferie martedi se pol anche far :rolleyes:

Su su poi anche trattenerti dalla distruzione totale e far un serata più leggera :)

Non posso dar conferma subito la mia presenza ma rilascio una dichiarazione d'intenti. Salvo imprevisti ci sono :)

Inviato (modificato)

grande Arlon, bisogna proprio becarse prima che te sparisi de novo :D :D :D

a lunedi alora ! :D

vederemo al piu presto ora e ritrovo :D

nisun altro se aggrega? :D

Modificato da tuxav
Inviato

Mi stavolta ghe son sicuro ma....dove???????????? :confused:

Se me rivè far saver in anticipo cussì so come organizarme sicome che no go l'auto. :ave:

Grazie :bye::bandieraalabarda:

Inviato

Che figo!! Quanta gente :) son proprio sai contento :) canteremo ben! Mi propongo una bela osmiza che xe a San Pelagio (frasca fresca...), se podessimo becar in Ple Europa alle 20, cossa ve par? :petesoni:

Inviato

Che figo!! Quanta gente :) son proprio sai contento :) canteremo ben! Mi propongo una bela osmiza che xe a San Pelagio (frasca fresca...), se podessimo becar in Ple Europa alle 20, cossa ve par? :petesoni:

Fatta la xe :D

Inviato

Fatta la xe :D

Te sa si :ok: Ottimo & abbondante

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro