Bradi73 Posted August 2, 2007 Report Posted August 2, 2007 (edited) salve a tutti , intanto che zerco el logo dove far i saluti e presentazioni x i novi rivai intanto scrivo qua qualcosssa. mi principalmente vendo e credo se possi meter qualche sito internet perchè xe el mio lavor vender : NdSandroWeb: link tolti come da regolamento del forum el primo xe mio mio el xe anche fisico difatti xe l'indirizzo e anche lo zerchè sul sito col satellite se nn savè dove xe la via ( difficile ) el secondo fazo de referente praticamente voi comprè e mi ciapo le percentuali ( dime mona ) el terzo xe un novo sito de aste online TOTALMENTE ITALIANO FATTO DA ITALIANI E GRATUITO QUINDI CHI VENDI NN DEVI POZAR COME SU QUEL FAMOSO ALTRO SITO DOVE TE SPENDI PIù DE COMMISSIONI CHE QUEL CHE TE GUADAGNI . se xcaso vedè che nn rispondo alle mail forsi sn in ferie xkè sn sclerado un beso a tutti alle babe reale ai omini cussì x dir Edited August 2, 2007 by SandroWeb
SandroWeb Posted August 2, 2007 Report Posted August 2, 2007 (OT) Benvenuto Come da regolamento, xe vietado utilizzar el forum come vetrina commerciale, come da punto 8 del regolamento presente QUA Me vien quindi de pensar che no te ga letto a fondo, durante la registrazion, quali xe le regole che vigi nel forum per questo tipo de robe Me dispiasi ma devo toglier i link annessi a questa discussion. Te converrà con mi che, alla fine, questo tipo de segnalazioni servi a promuover unicamente la tua attività che, per quanto onesta e funzionale possi esser, porta unico giovamento a ti e non a mi. Per qualsiasi evenienza, contattime pur via MP.
Recommended Posts