Vai al contenuto

Mi vendo....ma nn me vendo mi :P


Bradi73

Messaggi raccomandati

salve a tutti , intanto che zerco el logo dove far i saluti e presentazioni x i novi rivai intanto scrivo qua qualcosssa.

mi principalmente vendo e credo se possi meter qualche sito internet perchè xe el mio lavor vender :

NdSandroWeb: link tolti come da regolamento del forum

el primo xe mio mio el xe anche fisico difatti xe l'indirizzo e anche lo zerchè sul sito col satellite se nn savè dove xe la via ( difficile ) :p

el secondo fazo de referente praticamente voi comprè e mi ciapo le percentuali :p ( dime mona )

el terzo xe un novo sito de aste online TOTALMENTE ITALIANO FATTO DA ITALIANI E GRATUITO QUINDI CHI VENDI NN DEVI POZAR COME SU QUEL FAMOSO ALTRO SITO DOVE TE SPENDI PIù DE COMMISSIONI CHE QUEL CHE TE GUADAGNI .

se xcaso vedè che nn rispondo alle mail forsi sn in ferie xkè sn sclerado :p

un beso a tutti alle babe reale ai omini cussì x dir ;)

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

(OT) Benvenuto :bye:

Come da regolamento, xe vietado utilizzar el forum come vetrina commerciale, come da punto 8 del regolamento presente QUA

Me vien quindi de pensar che no te ga letto a fondo, durante la registrazion, quali xe le regole che vigi nel forum per questo tipo de robe :)

Me dispiasi ma devo toglier i link annessi a questa discussion. Te converrà con mi che, alla fine, questo tipo de segnalazioni servi a promuover unicamente la tua attività che, per quanto onesta e funzionale possi esser, porta unico giovamento a ti e non a mi.

Per qualsiasi evenienza, contattime pur via MP.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×