Vai al contenuto

Vignette anche in Slovenia


Messaggi raccomandati

  • Risposte 526
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Aggiornamento... ordunque... ieri son anda' far benzina a Škofije e ve assicuro che per rivar al distributor passà l'ex valico de Rabuiese no servi la vinjeta...

Sul ex valico xe un cartel con scrito vendita vignetta a 100 metri (cioè el distributor).

La corsia de inserimento al distributor xe *prima* del segnal de inizio hitra cesta (cartel blu rettangolare con pupoloto de auto) in corrispondenza del quale xe anche un segnal a fondo gialo con scrito che da la in poi ghe vol la vignetta.

Pertanto passà l'ex valico basta butarse subito a destra nella corsia per entrar al distributor.

E da la se pol ciapar la strada che porta sulla vecia strada per Škofije e Plavje de una parte, o andar verso Helleri, Hrevatini, Ankaran...

Senza probemi de vignette :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie della conferma Starlite.... quindi si prende quella strada che va verso Škofije, interna al distributore...poi vale il percorso di cui si parlava qualche settimana fa...

Per quanto riguarda il discorso di Rolf "Io in casa mia faccio quello che voglio" ovvero "Pago e c***", è un discorso alquanto opinabile.

Qui stiamo parlando anche di transito. Io NON voglio andare in Slovenia, ma in Croazia, e non ci sono dubbi sul fatto che uno dei motivi per cui abbiano introdotto questo balzello sia di danneggiare quanto più possibile il turismo croato, perchè gli sta tanto sulle palle di avere solo 2 metri in croce di costa.

Avrei davvero voluto sentire le proteste degli sloveni se la geografia fosse opposta, e fosse la Croazia ad introdurre un pedaggio per venire attraversata e raggiungere la Slovenia...

Noi in Croazia ci andiamo periodicamente, ed abbiamo 2 auto...e non sempre andiamo fuori nello stesso giorno.. dovrei comprarmi 2 bollini? per 5 km del cavolo in Slovenia? No, grazie...mi urta... finchè esisterà un modo per evitarlo lo adotterò...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah... fin che esisti strade alternative...

strada alternativa vol dir che esisti una strada che fa el stesso percorso, non che devo far el giro del mondo per rivar nel stesso punto quindi uscir a basoviza x rivar a sesana ...scusa ma me par ridicolo :D

Beh in effetti a volte l'impressione e' che gli sloveni ed i loro paladini pur di difendere la reputazione della ineccepibile Slovenia tirano fuori concetti strampalati

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh in effetti a volte l'impressione e' che gli sloveni ed i loro paladini pur di difendere la reputazione della ineccepibile Slovenia tirano fuori concetti strampalati

Mah... devo ancora ispezionar la situazion e Fernetti-Sežana... ma me par de gaver appurado che a Rabuiese-Škofije el problema no esisti ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

mi sabato son anda a buie co la moto, me fermo a rabuiese per comprar el bollin (17 euro).

ESAURITI .. porchi de qua porchi de la ..... e vado via senza bollin ... NATURALMENTE me ferma la miliza, casin per spiegarghe che no volevo far el furbo ma che se lori me obbliga a comprar sta vignetta i devi anche gaverla e che stago andando a ciorla nel prossimo distributor ... mezora soto el sol a perder tempo coi do pulioti che ga verificado telefonicamente se a rabuiiese no i gaveva piu ste ca**o de vignette ... dopodiche i me ga accompagnado al distributor de capodistria per ciorla ....

no go parole .. anzi si le gavevo ma xe meio che no le go espresse altrimenti a sta ora iero nelle patrie galere ..

DEFICENTI !

Link al commento
Condividi su altri siti

Personalmente no saria andà per la strada senza bolin :D

Cmq me par che alla fine i ga giustamente verificado, giustamente i te ga accompagnado al distributor a comprarla e giustamente no i te ga fato la multa.

Ciamili deficienti ah...

Ora, mi no xe che son una che porta la bandiera della Slo...anzi...

però no vedo cossa ghe xe strano che i meti una regola e dopo i controlli che la vegni applicada.

Xe che noi, semo onesti, semo abituadi che se fa le legi...e dopo spesso se le ignora perchè tanto nissun controlla...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

e "giustamente" i me ga tignido soto el sol per mezaora per verificar ?

Visto che no me par proprio che sia "giusto" che per un problema de BASE loro, l'esaurimento dei bollini appunto , mi devo star la a sudar con lori ...

capimose, no xe giusto che no i me ga dado la multa ... xe una loro mancanza .. mancasi altro che i me la daghi ... ma no go capido ...

Scolta Starlite ma se i te piasi tanto perche no te se trasferisi de lori ? ... i par super in tutto i giusti nel mondo dei giusti ... no i ga una pecca e xe tutto ecezzionale quel che i fa .. me chiedo ma cosa te se rompi le bale qua de noi con tutte le magagne che gavemo ...

per damia: mi no go ditto che xe una regola sbagliada ne tantomeno la go contestada, no volevo far el furbo .. ma go go solo che dito che per una LORO mancanza mi son restado fermo soto el sol mezaora mentre i siignorini iera in macchina co l'aria condizionata che stava verificando ... LA LORO MANCANZA .. se capimo o no ?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

ultima considerazion e dopo chiudo, nianche mi no gavesi proseguido per la superstrada ma i tipi del distributor me gaveva assicurado che no ghe fossi stadi problemi in quanto la milizia SAVEVA, e che i gaveva za mandado via altri motociclisti ..... bona che i saveva .. te se imagini se no ...

chiudo .-...

Link al commento
Condividi su altri siti

me sembrava piu logico che inveze che farme perder tempo e eser acompagna x cior sto bolin o i se preocupava de stamparne e fornirne de piu, o i rimandava l'entrata in vigor de sta roba, o la polizia te fazeva un toco de carta che constatava el fato che i xe finidi.

Perder tempo a discuter per una roba che xe colpa loro no xe affato corretto... mi poso anche decider de comprar el bolin a trieste ma xe una mia scelta, lori ga l'obligo de farmeli trovar in tuti i posti , specie quei ai valichi. bah...

po sul fatto de controlar a rabiuese e sesana se senti versioni diverse tuti i giorni quindi o no sa nianca lori o tuto dipendi dala voja che i ga de tormentarte...

Link al commento
Condividi su altri siti

e "giustamente" i me ga tignido soto el sol per mezaora per verificar ?

Visto che no me par proprio che sia "giusto" che per un problema de BASE loro, l'esaurimento dei bollini appunto , mi devo star la a sudar con lori ...

capimose, no xe giusto che no i me ga dado la multa ... xe una loro mancanza .. mancasi altro che i me la daghi ... ma no go capido ...

Scolta Starlite ma se i te piasi tanto perche no te se trasferisi de lori ? ... i par super in tutto i giusti nel mondo dei giusti ... no i ga una pecca e xe tutto ecezzionale quel che i fa .. me chiedo ma cosa te se rompi le bale qua de noi con tutte le magagne che gavemo ...

per damia: mi no go ditto che xe una regola sbagliada ne tantomeno la go contestada, no volevo far el furbo .. ma go go solo che dito che per una LORO mancanza mi son restado fermo soto el sol mezaora mentre i siignorini iera in macchina co l'aria condizionata che stava verificando ... LA LORO MANCANZA .. se capimo o no ?

+ che altro...chi xe che fa domanda per aver i bollini?

Cioè penso per dir (una stupidaggine ma per far capir cossa intendo) alle tessere del bus.

Ghe xe mesi che dale mie parti le xe tute esauride e gò un 5 rivendite proprio vizin de casa, in pien centro città. Cussì gò domandado come mai....pensando che la TTS no mandassi bastanza tessere. Inveze xe le rivendite che domanda tot tessere.

Ecco il punto: xe la Slovenia che manda X bollini, o le rivendite che domanda X bollini?

Link al commento
Condividi su altri siti

Questa qua xe una roba alla stregua dell'ecopass a milano.....all'inizio xe impossibile che tutto fili lissio come l'oio e xe praticamente inevitabile trovar intoppi come questi :(

Effettivamente farte spetar mezz'ora per una roba risolvibile in pochi minuti xe assurdo......e no i podeva darghe anche alle pattuglie in giro un stock de vignette per evitar situazioni come queste? :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

Be dio... sicuramente i podeva organizzar meio, ma anche furbo el mato che il te ga dito de andar tranquillo per la superstrada. Xe come qua de noi i tipi che i va zo per la superstrada con i 50cc, i va a suo riscio... Fidite che te xe anda benon, mi per una roba analoga, non centra le vignette, go lasa la patente e 500,00€ in Slovenia...

Link al commento
Condividi su altri siti

Questa qua xe una roba alla stregua dell'ecopass a milano.....all'inizio xe impossibile che tutto fili lissio come l'oio e xe praticamente inevitabile trovar intoppi come questi :(

Effettivamente farte spetar mezz'ora per una roba risolvibile in pochi minuti xe assurdo......e no i podeva darghe anche alle pattuglie in giro un stock de vignette per evitar situazioni come queste? :cherobeara:

in effetti però questa de darghe i bollini no xe una cattiva idea...in fin dei conti no credo che cambi sai.

Cmq so che se la trova anche ai duty free..(giusto per la cronaca che magari un se no va, no sa)

Link al commento
Condividi su altri siti

a mi no me interessa se xe la dars che li spedisi o se xe el rivenditor che li domanda, el loro compito xe de meterme in grado de farme rispetar la legge e non de farme perder tempo corendo telefonando e robe varie... za pago una cifra assurda x do chilometri, che ancora devo perder un ora de tempo xche no te son bon de preveder quanti bollini te servira (pero i xe pronti a far le statistiche de auto che passa ogni giorno x i confini) .. xe cavoli tuoi.

QUa no xe el discorso de de far strade alternative o meno, xe proprio una question de rispetto e educazion nei confronti del turista de passaggio che vien visto come un rompiscatole e quindi va tartasado....

Link al commento
Condividi su altri siti

QUa no xe el discorso de de far strade alternative o meno, xe proprio una question de rispetto e educazion nei confronti del turista de passaggio che vien visto come un rompiscatole e quindi va tartasado....

nel'altro forum de trieste i gà scrito che anche la croazia vol far, però no gò trovado notizie "ufficiali"...speto risposta...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Cio starlite ma ti chi te son per dirme de star calmo ? leggi quel che scrivi Tuxav qua de sora (che quoto in pien) e ragionighe sora .. ed evita per cortesia de dirme cosa devo o cosa no devo far .. no me par de gaverghe mancado de rispetto a nissun frequentator del sito ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Questa qua xe una roba alla stregua dell'ecopass a milano.....all'inizio xe impossibile che tutto fili lissio come l'oio e xe praticamente inevitabile trovar intoppi come questi :(

Effettivamente farte spetar mezz'ora per una roba risolvibile in pochi minuti xe assurdo......e no i podeva darghe anche alle pattuglie in giro un stock de vignette per evitar situazioni come queste? :cherobeara:

Premesso che sono assolutamente degli imbecilli, sia quelli che distribuiscono le tessere sia i poliziotti, e' ovvio che bastavano 5 minuti per una cosa del genere.

Del resto meno di 2 anni fa sono stato fermato da 2 carabinieri davanti al Lloyd Adriatico e ho dato loro i documenti. Dopo 16 minuti (controllato l'orologio, avevo 3 testimoni....) sono smontato dalla macchina per vedere cosa non andava bene. A parte che uno dei 2 mi ha detto che erano passati solo 3-4 minuti (boh, avranno orologi speciali) ho scoperto che il tizio che stava controllando, col computer ritengo, aveva trovato il comune di San Dorligo ma non riusciva a trovare che si chiamasse anche Obcina Dolina e poi non gli andava bene che fossi nato a Brunico, avessi vissuto 20 anni a Cortina e vivessi da 30 a San Dorligo. Al che gli ho risposto che saranno c**i miei dove sono nato, dove abitavo e dove abito e se non sa che esistono documenti bilingue e' meglio che prenda nota della cosa lavorando a Trieste. Bon che avevo ben 3 testimoni perche' il tizio si e' anche incazzato, solo che il suo compagno l'ha squadrato di brutto e quindi mi ha detto "va bene, vada pure" - Quindi militi imbecilli ci sono dappertutto, non e' una prerogativa di nessuno stato in particolare. (scusate l'OT ma quando si parla di poliziotti vado fuori di testa) :piovaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Be dio... sicuramente i podeva organizzar meio, ma anche furbo el mato che il te ga dito de andar tranquillo per la superstrada. Xe come qua de noi i tipi che i va zo per la superstrada con i 50cc, i va a suo riscio... Fidite che te xe anda benon, mi per una roba analoga, non centra le vignette, go lasa la patente e 500,00€ in Slovenia...

testuale: non si preoccupi le pattuglie lo sanno, vada al prossimo distributore (e xe quel che stavo fazendo)

Link al commento
Condividi su altri siti

@starlite: qua se sta discutendo, magari con toni caldi ma sempre civili e senza ofender nisun quindi no vedo el caso de richiarmar nisun.... Andrea gaveva ragion sul fato de dir che xe una loro mancanza....

sul fato de rabuiese ti te disi una roba, altri disi un'altra... devo crederte a ti ? devo creder ai altri? sara vere tute due le versioni perche dipendi da quanta voja i ga de eser pignoli e rompib***e ... e questo comportamento da fastidio. Se mi vado a Tarvisio, _SUL_ confin go un baracoto che vendi vignette, mai senti' che sia senza ! e xe sicuramente piu trafica' de quel de rabiuese...

su dai semo obietivi, la slovenia corri, xe avanti in tante robe, ma ammetti che sta qua dele vignete i la ga capelada ala grande....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×