assist Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Giusto per curiosità, qualchedun xe andado in city sabato scorso? Come iera? Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Giusto per curiosità, qualchedun xe andado in city sabato scorso? Come iera? bel, mi me gà sempre piasso. xe la dimostrazion che la città esisti e che la gente va fora volentieri se no te ghe dà una città dormitorio. Son passada a veder anche lo stage de tanto...cocolo, un paio penso iera ale prime armi, ma ghe iera un due copie veramente brave! Per i prezzi no so dirte, mi gò ciolto solo due maiete de reds che con o senza sconti... ^^ Unica roba, almeno due negozi gò visto che serava zà alle 23.30. Ah e semo andai a magnar el gelato de Marco (insomma...l'ex De martin): pienon de gente, ma gelato meraviglioso!!! Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Non amo far siopping ah ma mi no vado miga per far shopping. Anzi da quando che i fa la notte dei saldi, xe la prima volta che compro qualcossa Però me piasi l'atmosfera. I gruppi che sona fora dei locai, la gente che cammina, ciacola... Quote
assist Posted July 7, 2008 Author Report Posted July 7, 2008 No no, ma non me interessava el fatto del siopping di per se.....iera proprio per saver come che iera zo l'atmosfera, gli intrattenimenti e robe cusì Quote
picia_tata Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 mi ge iero.. iera cocolo dei .. concerti.. i tipi la della radio .. alemno qualche volta che ge se qualcosa in citta.. e pò stranamente pien pien de gente anche nei negozi .. devo dir.. proprio cocolo.. Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 No no, ma non me interessava el fatto del siopping di per se.....iera proprio per saver come che iera zo l'atmosfera, gli intrattenimenti e robe cusì alora...musica iera bastanza in giro, folla dovunque gò visto un tocheto del stage de tango, un gruppo che sonava jazz e blues, un gruppo lo pizzigà mentre stava massacrando una canzon de bonjovi, iera el stand de radio 101, e sicuramente un altro paio ma con son passada de là i iera in pausa atmosfera...beh no sembrava trieste, soprattutto in corso Italia Quote
assist Posted July 7, 2008 Author Report Posted July 7, 2008 (edited) Grazie Damia Oh che bel.....dovesi farle più spesso ste robe qua.....e no doverle per forza ligarle solamente ad evento singolo quale l'inzio dei saldi estivi Edited July 7, 2008 by assist Quote
tuxav Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 gente tanta, tantissima.. tanta vita che no pareva deeser a trieste se no quando xe barcolane e bavisele... afari x i negozi no so, za son alergico a 'ndar x negozi normalmente figuremose co xe miliardi de persone la musica fazeva schifo iera pien de grupeti che si boh fazeva casin piu che altro.... monfalcon x quanto picia gaveva cmq Capareza (pol piaser o no piaser) .. qua iera gente che sembrava el grupeto de studenti che canta ala festa de fine anno in palestra Quote
giuli Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi veniva da ridere perchè ieri a tele4 parlavano di 120 mila presenze forse un pò esagerate? Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 gente tanta, tantissima.. tanta vita che no pareva deeser a trieste se no quando xe barcolane e bavisele... afari x i negozi no so, za son alergico a 'ndar x negozi normalmente figuremose co xe miliardi de persone la musica fazeva schifo iera pien de grupeti che si boh fazeva casin piu che altro.... monfalcon x quanto picia gaveva cmq Capareza (pol piaser o no piaser) .. qua iera gente che sembrava el grupeto de studenti che canta ala festa de fine anno in palestra odio el gruppo che cantava jazz iera sai bravi sa? E poi iera concerto concerto o el cantava per strada? Mi son entrada (+ per trascinamento degli amici che altro...) in qualche negozio. Da corner semo entrai e mi son uscida in mezzo secondo, tropa folla. Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi veniva da ridere perchè ieri a tele4 parlavano di 120 mila presenze forse un pò esagerate? son negada nel "quantificar" però mi gò avù la sensazion che ghe iera mezza città in giro Quote
picia_tata Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 concordo con il fatto che la musica fazeva schifo.. ma meio de niente no? beh ovvio che se ge iera qualche altro cantante/gruppo meio.. iera meio.. ma ancora ben iera.. Quote
tuxav Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi veniva da ridere perchè ieri a tele4 parlavano di 120 mila presenze forse un pò esagerate? considerando che trieste gaveva 420.000 alpini e iera la citta invasa in ogni canton, se sabato iera 40.000 iera za tanto almeno secondo mi i negozianti iera conteni, mi tuto soma go visto sai negozi svodi e tanta gente che caminava senza borse/borsoni & co Quote
picia_tata Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi veniva da ridere perchè ieri a tele4 parlavano di 120 mila presenze forse un pò esagerate? si.. giusto un poco esagerado.. Quote
bronza coverta Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 In effettiiiiiiiii.......... in ultima analisiiiiiiiiiiiiiiii........... l'ambiente iera cocolo, un poca de vita in questa città fantasma, ma la musica iera de livel infimo....e soprattutto, a dispetto de quel che disi el sig, Rigutti (ma lui essendo uno dei promotori dell'evento no el dirà mai el contrario)......affari pochi! La gente in giro no iera assolutamente piena de borse. Se i gaveva una, e picia, iera 'sai...... Tutti i commercianti che conosso ga affermà che i affaroni no xè stadi come nelle previsioni...eccezion fatta per un per de negozi...(comunque sempre quei...) tipo Corner e Urban.... P.S. El gelato de Marco xè troppissima roba!!!!!!! Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 In effettiiiiiiiii.......... in ultima analisiiiiiiiiiiiiiiii........... l'ambiente iera cocolo, un poca de vita in questa città fantasma, ma la musica iera de livel infimo....e soprattutto, a dispetto de quel che disi el sig, Rigutti (ma lui essendo uno dei promotori dell'evento no el dirà mai el contrario)......affari pochi! La gente in giro no iera assolutamente piena de borse. Se i gaveva una, e picia, iera 'sai...... Tutti i commercianti che conosso ga affermà che i affaroni no xè stadi come nelle previsioni...eccezion fatta per un per de negozi...(comunque sempre quei...) tipo Corner e Urban.... P.S. El gelato de Marco xè troppissima roba!!!!!!! Ok, el gelato de Marco....sacher e biscotto...mio moroso no gaveva mai magnà el suo gelato (sacrilegioooo) e el me gà dito che da adesso in poi se va solo là a magnar gelato. ok, a parte questo. Mi son entrada nel negozio Gas, (mamma mia che prezzi allucinanti, 100 euro per un vestito che sembrava una strazza, manco se i me lo regalava lo gavessi mai ciolto). Corner son entrada...e scampada subito. Tropa gente per i miei gusti tutti assembrada insieme! Quote
Maximilian Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Mi son andado a monfalcon...iera alle 22.00 el concerto della PFM e dopo aale 00.30 Caparezza, tutto gratis.... Quote
arska Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 eh, ma monfalcon ga i soldi noi, poveri comercianti.. sigh sob. E sveiarse? Quote
Damia Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 eh, ma monfalcon ga i soldi noi, poveri comercianti.. sigh sob. E sveiarse? dio ma no semo mai contenti eh? se no se fa perchè no se fa se se fa se poco se se fa poco qualchedun fa meio... Quote
MuloGiovine Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 Anca mi iero presente. I negozi tipo Corner e Urban gaveva el pienon tutti i altri quasi nulla o poco. De shopping come za ditto poco, mi go ciolto una maieta da Corner e xe stado un suicidio, qualcossa come 20 minuti de fila assurda. Per el resto sentivo per i vari negozi tipo Reds che i diseva che iera sai de meno gente de l'altro anno. La musica, non rabieve, ma iera orrenda! Secondo mi i doveva far un concerto de un qualche gruppo e basta e non tanti gruppetti sparsi. (Anche mi go sentido el storpio de bon jovi, scandalo! ). In generale bella serata come atmosfera, però me spettavo sai gente in più. Quote
DarkFlower Posted July 7, 2008 Report Posted July 7, 2008 devo dire che è stata una serata piacevole, c'era una bella atmosfera a parte la musica che non era il massimo l'unico negozio in cui sono entrata era pienissimo, ho fatto 10 minuti di fila alla cassa...ma alla fine ho preso delle cose carine a metà prezzo, quindi ne è valsa la pena ma la cosa più interessante della serata è stata la sfilata di moda e intimo in Piazza Ponterosso...soprattutto il modello biondo ma è meglio se non faccio commenti su di lui Quote
Bonovox767 Posted July 8, 2008 Report Posted July 8, 2008 Ah e semo andai a magnar el gelato de Marco (insomma...l'ex De martin): pienon de gente, ma gelato meraviglioso!!! Aspetta..ma qual'è? Quello in viale? Quote
Damia Posted July 8, 2008 Report Posted July 8, 2008 Ah e semo andai a magnar el gelato de Marco (insomma...l'ex De martin): pienon de gente, ma gelato meraviglioso!!! Aspetta..ma qual'è? Quello in viale? si de martin in viale, ma xe almeno un anno ghe gà cambià gestion....e el gelato no iera + el suo Quote
Giada Posted July 8, 2008 Report Posted July 8, 2008 Femo un poco de ordine: DE MARTIN xe ancora la gelateria in Viale ma da due anni ga cambià gestion; dopo un periodo "sabbatico" (parole sue) el mulo che gaveva De Martin (Marco) ga appunto verto una gelateria nova (GELATO MARCO) drio Piazza Unità, davanti la Pizzeria Copacabana. Un euro a pallina, per la cronaca, e aggiunta de Nutella sora se te ciol el variegato Nutella Quote
Recommended Posts