Igor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Ciao SDSinidi! La festa americana ormai xe passada e me stavo chiedendo se tra de voi xe qualchedun altro che non ga ide3a cossa far in sto weekend lungo... Proposte poche visto el tempo, ma trovarse me faria piazer. A tutti gli interessai non resta che contattarse e far un controappello! Ghe xe un mercatin "medievale" de qualche parte, el bowling che ne speta, e qualcossa altro se troverà de sicuro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dina Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Ciao SDSinidi!La festa americana ormai xe passada e me stavo chiedendo se tra de voi xe qualchedun altro che non ga ide3a cossa far in sto weekend lungo... Proposte poche visto el tempo, ma trovarse me faria piazer. A tutti gli interessai non resta che contattarse e far un controappello! Ghe xe un mercatin "medievale" de qualche parte, el bowling che ne speta, e qualcossa altro se troverà de sicuro dunqu son impegnada con qualche expo', go 5 cani al seguito de cui 4 levrieri fa un poco ti se se trova qualcosa per noi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts