enrico89 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Ecco qua foto della mostra delle moto a Milano aprimo col botto con la Ducati de Stoner MV Agusta F4 MV Agusta-Brutale con modella Kawasaki Er-6n e modella Mi a bordo de quel che spero sarà el mio prossimo scooter,el Suzuki Burgman Suzuki GSX-R e modella Altro Suzuki GSX-R con la mia modella preferita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 8, 2008 Author Report Share Posted November 8, 2008 ...comincio questa seconda serie de foto col superbotto e cioè con la moto de Valentino!!! mi sul scooter Yamaha T-Max...stupendo... Modella su scooter Yamaha Majesty Yamaha R-1 coi colori della Santander...bellissima... Mi a bordo della Honda CBR-1000 La Honda Clienti de MotoGp de Dovizioso El primo prototipo de moto "futuristica" fatto dalla Honda Più avanti metterò anche le foto dei spettacoli con i stuntman.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 enricooooo...ciolte una moto +tosto che un burgman dai bella la gsx-r bianca...te ga fato altre foto?iera stunt? conta conta dai... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 8, 2008 Author Report Share Posted November 8, 2008 enricooooo...ciolte una moto +tosto che un burgman dai bella la gsx-r bianca...te ga fato altre foto?iera stunt? conta conta dai... Eh dido la moto me la ciolesi si ma dopo l'incidente preferiso i scooter perchè me ga salvà dal rischiar de perder una gamba....quindi la moto resterà solo un bel sogno...purtroppo... Si go altre foto che metterò più avanti dove xe anche i stuntman tra cui uno che ga fatto de controfigura ad Angelina Jolie in Tomb Raider in una scena in moto..e questo me preoccupa perchè go dito che la ga un bel popoci e dopo venir saver che iera un omo son sta mal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damia Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 beh enrico anche i'omini pol gaver un bel popoci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 8, 2008 Author Report Share Posted November 8, 2008 (edited) E ma non son abituado a guardarli per quel son restà mal Edited November 8, 2008 by enrico89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 beh,che figata però! il prox anno vengo pure io Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Altro Suzuki GSX-R con la mia modella preferita Ma se ghe compro una GSX sul momento in contanti, i me fa provar anche la modella per un'oretta? Scuseme, no go resistì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 8, 2008 Author Report Share Posted November 8, 2008 Altro Suzuki GSX-R con la mia modella preferita Ma se ghe compro una GSX sul momento in contanti, i me fa provar anche la modella per un'oretta? Scuseme, no go resistì Eh te credo te credo!!Go pensà anche mi la stessa roba cò iero la! :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Ma se ghe compro una GSX sul momento in contanti, i me fa provar anche la modella per un'oretta? Scuseme, no go resistì te ga de spiegarghe subito che la ga de star sentada sula sela davanti con ti incastrà drio,xkè de drio no la sta sai comoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalzi Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Eh dido la moto me la ciolesi si ma dopo l'incidente preferiso i scooter perchè me ga salvà dal rischiar de perder una gamba....quindi la moto resterà solo un bel sogno...purtroppo... Te vedi, mio cogna' se ga salva' la gamba grazie a una bela BMW. No son un'esperta, anzi, ma dipendera' anche dal tipo de moto, no? Per quanto me riguarda, da passeggera, ora e per sempre moto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 (edited) ot xè esperienze purtropo che in un modo o nel'altro te se porti drio...mi son decolado dala moto...qualchedun là in alto me ga salvado xkè dal'altro lato rivava una jeep e no ghe son finido soto.... mi cmq disevo moto rispeto al burgman anche per via del prezo...a quel prezo te trovi signore moto. poi ognidun xè libero x le foto: invidia Edited November 8, 2008 by dido76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 9, 2008 Author Report Share Posted November 9, 2008 Ecco le foto coi stuntman...sta gente xe fora però xe figo vederli far ste robe dal vivo Eco sto qua xe quel che ga fatto Tomb Raider Qua el sta impennando con una Harley-Davidson!! Que el xe con un cinese sentà sula rioda davanti!!! I se ga dimenticà el cinese sulla moto Da sottolinear che quando el cinese iera sentà sula rioda davanti ghe xe sta un momento che el se ga girà de l'altra parte e el stuntman,procedendo solo sulla rioda davanti,ghe fazeva gratar el casco pertera al cinese!!!Sti qua xe pazzi però bravissimi!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Grande Enricooooooooooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 bel! ma iera anche sai robe sul "ciclo"? (bici & co?) Comunque, cio, quel color del ciel me par de gaverlo za visto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrico89 Posted November 9, 2008 Author Report Share Posted November 9, 2008 (edited) Orpo sul ciclo non so,non son andà a veder,anche perchè iera de pagar un altro biglietto visto che non iera biglietto unico per tutte e due le mostre..comunque penso che sarà sta un casin de roba anche la. Edited November 9, 2008 by enrico89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts