assist Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 Come go za dito nell'altra discusion.........tanti xe stadi menzionadi che podeva entrar...cior....spender soldi.......ma me sa che anke questa xe una bufala. Quote
SandroWeb Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 Non so se sia propriamente una bufala, visto che za tempo fa correva ste vosi de un possibile interessamento de Gaucci all'Unione. Xe cmq de andar coi pie de piombo, visto che doveva venir qua prima i ungheresi, dopo i libici, dopo i cinesi e adesso lui. Vedaremo, l'omo non saria mal (= soldi) con un'eventuale amministrazion de Berti.... Quote
iaga Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 Mah..mi dubito che rivi seriamente qualchedun.. Quote
Ale#11 Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 No so se xè vero o meno.. ma go risposto che saria bel se el vegnissi.. sinceramente però el caro pres amicalre me mancheria!!! Basta che nol me mandi via tutta la squadra... Quote
saretta Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 Mi diria che podessi andar ben..pien de soldi, ga za esperienza nel calcio... Meio lui che restar in braghe de tela! Se nessun ne vol mi voto x Gaucci... Ma sarà vera questa voce??? o xè solo ciacole come sempre? Quote
Matt Posted March 4, 2005 Report Posted March 4, 2005 sarà ciacole, ma xe una speranza...per mi l'ideale saria la pila de gaucci e la voia de berti che el gaveva fin l'anno scorso Quote
Ale#11 Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 Bravo Matt, sottoscrivo... Ma secondo mi se Berti no doveria metter la sua de pila, metteria su un squadron de A!! Quote
cristina Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 Al momento sono l'unica che ha votato "VOIO BERTI" per un semplice motivo. Io personalmente credo nel Pres. Berti su come gestisce le aziende ed in particolar modo la Triestina. Il sig. Gaucci è sicuramente pieno di soldi ma sempre secondo il mio modesto parere non mi da molta affidabilità . Io sarei felicissima se Berti riuscisse a realizzare 3/4 della società e rimanere comunque in una qualsiasi carica all'interno del direttivo della Triestina. Sarebbe sicuramente un motivo in più di garanzia e sicurezza. Spero e mi auguro che Berti riesca a vendere la Triestina ma che rimanga comunque al suo interno. FORZA TRIESTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
AquilaBiancoRossa Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 X mi Gaucci pol vegnir, x il semplice fatto che a contrario de Berti, el vol investir i suoi soldi nel calcio. Quote
Delio Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Al momento sono l'unica che ha votato "VOIO BERTI" per un semplice motivo. Io personalmente credo nel Pres. Berti su come gestisce le aziende ed in particolar modo la Triestina. Il sig. Gaucci è sicuramente pieno di soldi ma sempre secondo il mio modesto parere non mi da molta affidabilità . Io sarei felicissima se Berti riuscisse a realizzare 3/4 della società e rimanere comunque in una qualsiasi carica all'interno del direttivo della Triestina. Sarebbe sicuramente un motivo in più di garanzia e sicurezza. Spero e mi auguro che Berti riesca a vendere la Triestina ma che rimanga comunque al suo interno.FORZA TRIESTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Condivido in toto. Comunque no saria mal se Gaucci metessi la pila e lassassi lavorar chi che fina desso ga fatto ben (zerchemo de no 'ver la memoria curta...) Tra l'altro el modo de lavora de Gaucci xe el stesso de Berti, cior sconosciuti e farli cresser per dopo venderli e guadagnarghe.. Quote
iguanadan Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Un altro voto (il mio) pro berti: di gaucci mi fido pochino... baci & abbracci! d. Quote
Beck's Posted March 18, 2005 Report Posted March 18, 2005 Piena riconoscenza a Berti per quel che el ga fato, però xè za do anni che el disi che el vol molar tuto. A quel punto, visto che el ga perso l'entusiasmo, saria meio che el passi la man, possibilmente a un carigo de pila come Gaucci. Tutto questo, me ripeto, col massimo rispetto e piena riconoscenza per quel che ga fato e sta fazendo el presidente Berti. Quote
Recommended Posts