Vai al contenuto

Qualchedun xe appassionado de wrestling?


SandroWeb

Messaggi raccomandati

mi ogni tanto, vardavo, ma piu che altro per far due risade...xe un "spettacolo" (per non usar altri termini :grin: )

però xe tanti che vardA quidni penso che anca qui dentro te troverà qualchedun con cui condivider le fenomenali mosse de sti wrestler :caregaintesta::ciapitestopese:

te podessi nel caso metter una nuova sezione...l'angolo del wrestling :rotfl:

(e con questo son a 100 :clapclap: )

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 9 mesi dopo...
Son sempre più convinto de verzer una sezion apposita.... :D

Go riscavado fora sta sezion perchè all'inizio no ghe stavo tanto drio al wrestling, adesso un po' de +!Ma spieghime Sandro, questa tua idea te la ga lasada star o te la ga messa a sondaggio popolare per decider?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Pensavo de verzer una discussion negli altri sport ogniqualvolta xe un ppv delle WWE: la prox notte a Providence xe Armageddon, ppv de SmackDown. Da quanto go capido però el tema del wrestling no ghe interessa a tanta gente qua dentro, non tanto almeno da verzer una categoria apposita :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh....la morte de eddie xe stada un brutto colpo.....però penso che non seguindo + ghe se faria un torto proprio a lui che ga dado tutto per questo show.

ma si, no xè che no vardo più.... vardo de meno, me appasiono de meno.

Disemo che me fermo a vardar de più magari co xè ray o battista, ma no me diverto più senza de eddieeeeee :pianto::pianto:

iera el mio preferiiiiii :pianto::pianto::pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma si, no xè che no vardo più.... vardo de meno, me appasiono de meno.

Disemo che me fermo a vardar de più magari co xè ray o battista, ma no me diverto più senza de eddieeeeee :pianto::pianto:

iera el mio preferiiiiii :pianto::pianto::pianto:

Adesso a SD xe approdado l'omo nero...e non ghe ne xe + per nisun :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×