SandroWeb Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Come da oggetto Non volessi esser el solo qua dentro a seguir la WWE Quote
Matt Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 mi ogni tanto, vardavo, ma piu che altro per far due risade...xe un "spettacolo" (per non usar altri termini ) però xe tanti che vardA quidni penso che anca qui dentro te troverà qualchedun con cui condivider le fenomenali mosse de sti wrestler te podessi nel caso metter una nuova sezione...l'angolo del wrestling (e con questo son a 100 ) Quote
SandroWeb Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 te podessi nel caso metter una nuova sezione...l'angolo del wrestling Prima o poi te vederà che lo farò, sempre appunto se non son el solo a esser appassionado (e con questo son a 100 ) Bravo mullo ben fatta Quote
Matt Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Bravo mullo ben fatta vaghe pian coi complimenti, senno poi star se rabbia Quote
polpetta Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 presente!!! co me capita de ricordarme de veder.. me diverto si!! Quote
Tirabaralla Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Anche mi lo vardo a volte...Xè stupido ma xè cocolo. El mio wrestler preferido xè Chris Benoit...me xè tropo cocolo No disdegno nianca The Undertaker... Quote
Vico Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Mi vardo fin dai tempi de Antonio Inoki su telepadova all'inizio dei anni '80. 'deso me piasi Untertaker, solo che sabato su Italia1 alle 20 xe scomodo, poi me par che sia anche su scai, ma mi no spuzo ... AloHa Vico Quote
SandroWeb Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 El mio wrestler preferido xè Chris Benoit...me xè tropo cocolo Su questo gavemo i stessi gusti Chris Benoit is 4 real Quote
iaga Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 El mio idolo xè sempre sta The Undertaker, ma ultimamente no vardo sai.. me dimentico ogni volta.. Quote
polpetta Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Alora digo anche la mia: Rey Mysterio!!!!! Quote
Tirabaralla Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 El mio wrestler preferido xè Chris Benoit...me xè tropo cocolo Su questo gavemo i stessi gusti Chris Benoit is 4 real Grandeee! Il primo altro fan di C.B. che incontro! Quote
SandroWeb Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 Grandeee! Il primo altro fan di C.B. che incontro! A dir el vero xe tanti che me piasi, non solo Benoit, anche se lui con quelle mosse de sottomission xe tropa roba Quote
Number3 Posted March 15, 2005 Report Posted March 15, 2005 anche io e cucciola guardiamo il Wrestling da morir de rider le cose che se inventa Quote
SandroWeb Posted March 15, 2005 Author Report Posted March 15, 2005 Son sempre più convinto de verzer una sezion apposita.... Quote
assist Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 Son sempre più convinto de verzer una sezion apposita.... Go riscavado fora sta sezion perchè all'inizio no ghe stavo tanto drio al wrestling, adesso un po' de +!Ma spieghime Sandro, questa tua idea te la ga lasada star o te la ga messa a sondaggio popolare per decider? Quote
SandroWeb Posted December 18, 2005 Author Report Posted December 18, 2005 Pensavo de verzer una discussion negli altri sport ogniqualvolta xe un ppv delle WWE: la prox notte a Providence xe Armageddon, ppv de SmackDown. Da quanto go capido però el tema del wrestling no ghe interessa a tanta gente qua dentro, non tanto almeno da verzer una categoria apposita Quote
assist Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 Ahnnnnn.......go capido, me iero perso sto passaggio!thanks! Quote
J3n4 Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 da quando no ghe xè più Eddie vardo molto meno comunque seguivo come mata prima, me piegavo de rider e con mio moroso gavemo rivado anche a zogarse a WWE VS Raw sulla play Quote
assist Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 Eh....la morte de eddie xe stada un brutto colpo.....però penso che non seguindo + ghe se faria un torto proprio a lui che ga dado tutto per questo show. Quote
trert Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 mi purtroppo xe el sabato sera e no vardo più.. però me appasiona sai!! Quote
polpetta Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 se dovessi sceglier de guardar Beautiful o SmackDown scelgo senza dubbio el secondo!!! se me capita guardo volentieri [e una visitina sul sito anche capita ] ma forsi ste robe le go za scritte.... bhuuu Quote
J3n4 Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 Eh....la morte de eddie xe stada un brutto colpo.....però penso che non seguindo + ghe se faria un torto proprio a lui che ga dado tutto per questo show. ma si, no xè che no vardo più.... vardo de meno, me appasiono de meno. Disemo che me fermo a vardar de più magari co xè ray o battista, ma no me diverto più senza de eddieeeeee iera el mio preferiiiiii Quote
SandroWeb Posted December 18, 2005 Author Report Posted December 18, 2005 ma si, no xè che no vardo più.... vardo de meno, me appasiono de meno.Disemo che me fermo a vardar de più magari co xè ray o battista, ma no me diverto più senza de eddieeeeee iera el mio preferiiiiii Adesso a SD xe approdado l'omo nero...e non ghe ne xe + per nisun :D Quote
Recommended Posts