Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

spero non iera za qualche discussion vecia su sto telefilm che a mi sai me piasi... son già avanti rispetto alla tv che ga inizia ieri a trasmetter...

qualcun altro ghe piasi?

e qualcun ga capi qualcosa del "mostro"..ciamemolo cussi perchè non se sa ancora cosa sia

• Risposte 97
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

ME-RA-VI-GLIO-SO!!!

No stevelo perder muli! Xe veramente sai sai bel. Magari all'inizio no entusiasma sai, ma dopo.... :DDDD Vederè!

Mi aspetto con trpidazion la seconda serie su Fox ma go letto che i la darà appena dopo l'estate :pianto:

Inviato
Mi aspetto con trpidazion la seconda serie su Fox ma go letto che i la darà appena dopo l'estate :pianto:

Beh, per mi e quei che non ga visto, stemo corendo come schegge......lunedi gavemo visto ben tre puntate!

Speteneeeeeeeeee!!!!!!! :merodolodalrider:

:bye:

Inviato

mi me stago vardando la seconda serie in inglese... un po' de casin ma val la pena... tanto poi me la rivardo in italian :rolleyes: man man che esci...

mi me piasi sai che pian pian se scopri il passato dei protagonisti e che se scopri che in qualche maniera i loro destini se gaveva za incrocià in precedenza...

voi gavè un personaggio preferi? a mi me piasi sai Locke...

• 3 settimane dopo...
Inviato

Mi me piasi sai l'irakeno..come se ciama...Sahid? E anche el vecio cacciator no xè mal, me ga piaso le perle de saggezza che el ga tirà fora per aiutar el musicista a venir fora dalla droga :D

Inviato
Mi me piasi sai l'irakeno..come se ciama...Sahid? E anche el vecio cacciator no xè mal, me ga piaso le perle de saggezza che el ga tirà fora per aiutar el musicista a venir fora dalla droga :D

Anche mi Sahid me piasi. El vecio inveze me inquieta un po, xe come se el gavesi qualcosa de strano.Mah!

Inviato

Mi no me ricordo ben i nomi, perchè vardavo su FOX(Sky) l'altr'anno e speto la seconda serie. Comunque, visto che le femminucce ga come personaggi preferidi qualche mas'cio perchè el xe figo, mi preferisso tutte le mule perchè le xe strafighe.

No, invece digo el dotor perchè el cerca de organizzar. El più odioso xe Sawyer perchè el vol disfar.

Inviato

Qua in Brasil i mostra za el 2o anno de la serie (Canal AXN) e bisogna dir che la xe sempre interessante anche perchè novi personagi xe entradi nela storia. E finalmente i xe entradi nel bunker :puntini::puntini::puntini:

Inviato
Qua in Brasil i mostra za el 2o anno de la serie (Canal AXN) e bisogna dir che la xe sempre interessante anche perchè novi personagi xe entradi nela storia. E finalmente i xe entradi nel bunker :puntini::puntini::puntini:

E cossa xe nel bunker? I ga trovado qualchedun?

:ihihihhi:

• 2 settimane dopo...
Inviato

Allora......per chi come mi ga visto solo le puntate su raidue.....ve se fatti un'idea su sta benedetta isola.....ovvero, in che contesto xe inseridi sti poveri disgraziadi? :lol:

Inviato

...mi te rispondo anche se go visto za la seconda serie (non tutta ancora non xe finida)...

in un casin sovranaturale... nel senso che non se capisi niente neanche nella seconda serie...

anzi se complica ancora de più ... sul più bel che un pensa ... adesso i ne svela qualcosa o forsi go capi qualcosa... tac ... succedi qualcosa che te fa dubitar de novo de tutto :wacko:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro