Jump to content
Le ultime news
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Guiz

Calciomercato Triestina 2017/18

Recommended Posts

Domani cmq dovessi esser l’annuncio per el lenador

Pian pianin come disi Milanese e Biasin..go visto..squadra ipercompetitiva (gavemo avù la sfiga del Mestre..campionato ufo..) promozion al primo anno e adesso con la C aquisita se parla de allenatori..de 2..magari poi riva un altro..Pavanel e Sannino..senza entrar nel discorso tecnico su cui gavé parlando voi de cui no capisso un emerito ca**o de una roba nissun de voi gà parlà..dell'ingaggio...credo che tra l'assoldar Pavanel o assoldar Sannino ghe sia una considerevole differenza de bori..un vien come allenador de una giovanile l'altro ga fatto la serie A...buttadi sulla tola sto mezzo milion de euro deterrente ormai x qualsiasi squadra senza batter ciglio..solo x esser ripescadi da subito podendo programmar la stagion..spettavimo agosto con l'ecatombe che sarà (come xè ogni anno) vegnivimo riammessi..se auguremo un campionato tranquillo..certo..semo una neopromossa e manchemo dai professionisti da 5 anni..e viste le gestioni precedenti e come xè andada sto anno la società no farà sicuro proclami..Guiz se sa anche el budget che Biasin metti sto anno? No credo..xè l'anno del centenario..sbaierò o sognerò ma per mi sto anno i farà un squadron x vinzer el campionato..

6 ore fa, andreabenza dice:

Pian pianin come disi Milanese e Biasin..go visto..squadra ipercompetitiva (gavemo avù la sfiga del Mestre..campionato ufo..) promozion al primo anno e adesso con la C aquisita se parla de allenatori..de 2..magari poi riva un altro..Pavanel e Sannino..senza entrar nel discorso tecnico su cui gavé parlando voi de cui no capisso un emerito ca**o de una roba nissun de voi gà parlà..dell'ingaggio...credo che tra l'assoldar Pavanel o assoldar Sannino ghe sia una considerevole differenza de bori..un vien come allenador de una giovanile l'altro ga fatto la serie A...buttadi sulla tola sto mezzo milion de euro deterrente ormai x qualsiasi squadra senza batter ciglio..solo x esser ripescadi da subito podendo programmar la stagion..spettavimo agosto con l'ecatombe che sarà (come xè ogni anno) vegnivimo riammessi..se auguremo un campionato tranquillo..certo..semo una neopromossa e manchemo dai professionisti da 5 anni..e viste le gestioni precedenti e come xè andada sto anno la società no farà sicuro proclami..Guiz se sa anche el budget che Biasin metti sto anno? No credo..xè l'anno del centenario..sbaierò o sognerò ma per mi sto anno i farà un squadron x vinzer el campionato..

Potresti avere ragione.... Budget? So che è sensibilmente aumentato, ma non di quanto esattamente, cmq di parecchio...

3 minuti fa, Roberto24 dice:

Il tecnico dovrebbe essere ufficializzato oggi come diceva Guiz?

Alle 15 conferenza stampa

Sì, tecnico oggi.  Nel mio essere scemo, dopo lo svenamento che occorrerà per il ripescaggio, sarei supercontento anche del famoso anno di transizione.. tutto quel che è in più è grasso che cola..

ma se i ciol Pavanel che xe un abituado a crear zogadori dai giovani volessi dir che faremo un anno de transizion per consolidarse visto che semo un anno in anticipo sul pian pianin, se i ciol Sannino, più abituado a tignir a bada zogadori de caratura superiore vol dir che se pensa de far un squadron che perlomeno se la zoga coi topteam...

1 minuto fa, kaisercaio dice:

Intanto facendo tutta la filiera delle giovanili arriveranno comunque almeno 250.000 neuri

che strane robe... l'Inter, che xe al top nel movimento giovanile in Italia al momento, spendi all'anno per le giovanili 10M de neuri, noi inveze incassemo sazio... qualcossa no torna... :D:D

2 minuti fa, morodesede dice:

ma se i ciol Pavanel che xe un abituado a crear zogadori dai giovani volessi dir che faremo un anno de transizion per consolidarse visto che semo un anno in anticipo sul pian pianin, se i ciol Sannino, più abituado a tignir a bada zogadori de caratura superiore vol dir che se pensa de far un squadron che perlomeno se la zoga coi topteam...

In quest'ottica, sinceramente preferirei Pavanel allora ...

ma anche no se queste xe le motivazioni... i anni de transizion podemo farli in B dove far vignir fora un giovine te porta qualche milionzin...

se podemo riallaciar al discorso Alma , a Biasin/Milanese star in C costa caro e te ga entrate che non te rivi a coprir le spese....allora se xe le possibilita cerco de far una squadra forte da subito,fazendo un sacrificio immediato che spero me duri poco piuttosto che farne un pochi de meno ma per piu tempo, magari rischiando che tra 2/3 anni l'abitudine alla C raffreddi la piazza. in B xe Sky , xe piu interesse,gira bori e se te rivi a gaver un per de giovani interessanti in man con la loro vendita te se fa 2 campionati de alto livello.

Edited by valderrama

Ma l'allenatore lo scopriamo a scatola chiusa alle 15.30?

nessun comunicato prima? Strano non abbiano scritto nulla in tal senso 

Io avrei preso come allenatore Gentiluomo, così potevano appunto scrivere: Ufficiale Gentiluomo ..... O|

Son sai impaziente de veder le sue esigenze per quel che riguarda i giogadori. De quel che go capido xe uno che vol sceglier i giogadori e no xe un de quei che mira alla salvezza...

21 minuti fa, Pitagora dice:

Son sai impaziente de veder le sue esigenze per quel che riguarda i giogadori. De quel che go capido xe uno che vol sceglier i giogadori e no xe un de quei che mira alla salvezza...

e se questo ghe va ben a milanese son contento

16 minuti fa, fp17 dice:

e se questo ghe va ben a milanese son contento

Se conosi ben, troverà una quadra...

1 ora fa, Bunk dice:

Io avrei preso come allenatore Gentiluomo, così potevano appunto scrivere: Ufficiale Gentiluomo ..... O|

hahahahahahhahahhahahha

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...