Vai al contenuto

Ferriera...


Messaggi raccomandati

1 ora fa, Riodario dice:

Questo sì. Infatti iera un discorso de affrontar almeno un trenta anni fa

quindi xe giusto che lui, meno colpevole de tutti, paghi per tutti

no me sta ben sto discorso, soprattutto di fronte a una proliferazion de associazioni ambientaliste anti-ferriera come mai se gaveva visto

e che xe rivade a portar in corteo 7.000 de lori (quindi ben più dei servolani), l'affar me spuza (più ancora della ferriera)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 307
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

1 minuto fa, Riodario dice:

Veramente i unici che sta pagando xe i triestini...

mah proprio oggi mia moglie ga parla con la mamma della maestra de asilo delle mie fie, centenaria nata e vissuda a servola e sgaia che no te digo....

mio cognà ga passà la vita in ferriera e el xe un arzillo settentenne....

mi go vissù 45 anni tra giarizzole e servola (e allora la situazion- nettamente in pezo - no iera gnanche lontanamente paragonabile a quella de oggi) e ben o mal a 63 son rivà e go intenzion de andar avanti...

 

tanta mitologia vedo

Link al commento
Condividi su altri siti

e quel che me domando de più....l'eroico donchisciotte dipi....in 8 anni (+4 in region) no ga mai minaccià ne lucchini ne severstal (anzi me par che el ga agevolà el passaggio dai primi ai secondi)....adesso tutintun......

xe che all'epoca l'unico "fastidio" iera fogar (unico sempre coerente che ga tutta la mia stima pur no condividendolo del tutto)......adesso xe "fare ambiente", "servola respira", "comitato 5 dicembre", siti facebook "contro" a biondo dio che una volta gnanche no esisteva (perché no iera gnanche fb).....e chi più ne ha più ne metta

ecco la differenza: el battage mediatico, ben più della scoperta de una sensibilità ambientale

Link al commento
Condividi su altri siti

20 minuti fa, fp17 dice:

mah proprio oggi mia moglie ga parla con la mamma della maestra de asilo delle mie fie, centenaria nata e vissuda a servola e sgaia che no te digo....

mio cognà ga passà la vita in ferriera e el xe un arzillo settentenne....

mi go vissù 45 anni tra giarizzole e servola (e allora la situazion- nettamente in pezo - no iera gnanche lontanamente paragonabile a quella de oggi) e ben o mal a 63 son rivà e go intenzion de andar avanti...

 

tanta mitologia vedo

 

Cussì tanta mitologia che mio papà lavorava in Ferriera e xè morto de tumor....e al suo funeral xè comparsi diversi suoi ex colleghi chiedendo dettagli sul tipo de tumor, ecc....anche el famoso documento dell'ASL con i nomi dei morti de tumor ex-ferriera che "misteriosamente" xè sparido dopo che i lo gaveva pubblicado xè mitologia....

Certo poi che OVVIAMENTE solo una percentuale se ammala...un poco come a Cernobyl, in cui non tutti se ga ammalado o ga avudo fioi con malformazioni (tanto per far un esempio forte)

Link al commento
Condividi su altri siti

fp17 el sottoscritto xe uno de quei operaiazi che ga lavorado per soli 32 anni in Ferriera. Uno che lavorava con altri 1600 disgraziai in una fabbrica che ga riva far viver migliaia de famiglie triestine: Compresa la mia. E su 1600 , te posso giurar che de inquinamento no xe morto mai nissun. Anzi ancora adesso che quasi tutti sfiora i 70 se trovemo spesso a beverse un bon bicier. Per onestà intelletuale te posso contar che l'unica vera malattia che se podeva ciapar in ferriera iera la "silicosi" nel reparto fonderia dovudo alla lavorazion con el silicio .E basta!!!!!!!! Go vissudo servola dal 1970 quando son entrado a lavorar all'Italsider (quella volta). Questo vol dir che go conosudo centinaia de servolani in 32 anni. E mai, ripeto mai no go sentido nissun maledir quella fabbrica . Fabbrica che dava  lavor e benessere. Poderi star qua a contar mille storie ed episodi, ma no voio romper troppo. Vedove e orfani sicuramente no li farà la Ferriera ma molto più probabile che diventi deleterio la mancanza de lavor e de sicurezza economica.:s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

34 minuti fa, fp17 dice:

quindi xe giusto che lui, meno colpevole de tutti, paghi per tutti

no me sta ben sto discorso, soprattutto di fronte a una proliferazion de associazioni ambientaliste anti-ferriera come mai se gaveva visto

e che xe rivade a portar in corteo 7.000 de lori (quindi ben più dei servolani), l'affar me spuza (più ancora della ferriera)

L'error suo xè sta quel de comprar una fabbrica savendo tutti i problemi che gaveva...el ga accettado l'alto rischio, quindi saria giusto che el paghi.

E cmq ghe tegno a precisar che non son un de quei "ecco, i ga copado mio pare"....non go rancor, son piuttosto fatalista in ste robe. Però saria giusto che non ghe sia più gente che rischi de ammalarse.

Link al commento
Condividi su altri siti

7 minuti fa, Calcio74 dice:

 

Cussì tanta mitologia che mio papà lavorava in Ferriera e xè morto de tumor....e al suo funeral xè comparsi diversi suoi ex colleghi chiedendo dettagli sul tipo de tumor, ecc....anche el famoso documento dell'ASL con i nomi dei morti de tumor ex-ferriera che "misteriosamente" xè sparido dopo che i lo gaveva pubblicado xè mitologia....

Certo poi che OVVIAMENTE solo una percentuale se ammala...un poco come a Cernobyl, in cui non tutti se ga ammalado o ga avudo fioi con malformazioni (tanto per far un esempio forte)

ma per carità, no stago disendo che la ferriera xe una spa, e casi come quel de tuo papà (me dispiasi) ghe ne go conosudi anche mi, voio solo dir che adesso che (beninteso a mio parer) finalmente qualchedun (serio no per default ma per la sua storia personale) investi qualcossa per migliorar una situazion disperada, oltre che naturalmente pel suo tornaconto, ghe seghemo le gambe

no me par giusto che lui paghi per le colpe dei sui predecessori

Link al commento
Condividi su altri siti

53 minuti fa, fp17 dice:

quindi xe giusto che lui, meno colpevole de tutti, paghi per tutti

no me sta ben sto discorso, soprattutto di fronte a una proliferazion de associazioni ambientaliste anti-ferriera come mai se gaveva visto

e che xe rivade a portar in corteo 7.000 de lori (quindi ben più dei servolani), l'affar me spuza (più ancora della ferriera)

Anche quei del TLT iera in 7000 do ani fa e l'anno scorso in 130.

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, Euskal Herria dice:

feme però capir...

chiuder la ferriera? eh ma i posti de lavoro

tegnir verta la ferriera? eh ma la inquina e intossica i triestini

alternative a queste due ipotesi (fattibili sia chiaro eh)?

De realistiche non xe, e da quel nasi el dilemma...

Link al commento
Condividi su altri siti

47 minuti fa, fp17 dice:

mah proprio oggi mia moglie ga parla con la mamma della maestra de asilo delle mie fie, centenaria nata e vissuda a servola e sgaia che no te digo....

mio cognà ga passà la vita in ferriera e el xe un arzillo settentenne....

mi go vissù 45 anni tra giarizzole e servola (e allora la situazion- nettamente in pezo - no iera gnanche lontanamente paragonabile a quella de oggi) e ben o mal a 63 son rivà e go intenzion de andar avanti...

 

tanta mitologia vedo

Xe ciaro che no semo a Shenzen o a Pechino che praticamente tuti xe intossicadi, ma un mio amico ga insegnado un per de mesi alla Lovisato (via Svevo), sotto la rampa de Servola e ga sostituido una prof morta de cancro: iera la 3a in 12 anni.

L'equazion vivo a Servola = moro no xe miga assoluda, ma quella vivo a servola = go molte più possibilità de ciaparme qualcossa rispetto a chi vivi in salita de Vuardel xe più che logica.

 

E mi su la Feriera son bastanza combatudo .

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Contea di Trieste dice:

Anche quei del TLT iera in 7000 do ani fa e l'anno scorso in 130.

te vol dir che la roba se sgonfierà?

no penso

quella xe (iera?) una battaglia basada su tanto fumo creado a tavolino, questa inveze xe basada su un fumo reale e spuzolente (oltre che sulla polvere)

Link al commento
Condividi su altri siti

16 minuti fa, diego dice:

fp17 el sottoscritto xe uno de quei operaiazi che ga lavorado per soli 32 anni in Ferriera. Uno che lavorava con altri 1600 disgraziai in una fabbrica che ga riva far viver migliaia de famiglie triestine: Compresa la mia. E su 1600 , te posso giurar che de inquinamento no xe morto mai nissun. Anzi ancora adesso che quasi tutti sfiora i 70 se trovemo spesso a beverse un bon bicier. Per onestà intelletuale te posso contar che l'unica vera malattia che se podeva ciapar in ferriera iera la "silicosi" nel reparto fonderia dovudo alla lavorazion con el silicio .E basta!!!!!!!! Go vissudo servola dal 1970 quando son entrado a lavorar all'Italsider (quella volta). Questo vol dir che go conosudo centinaia de servolani in 32 anni. E mai, ripeto mai no go sentido nissun maledir quella fabbrica . Fabbrica che dava  lavor e benessere. Poderi star qua a contar mille storie ed episodi, ma no voio romper troppo. Vedove e orfani sicuramente no li farà la Ferriera ma molto più probabile che diventi deleterio la mancanza de lavor e de sicurezza economica.:s'ciopado:

Ovviamente non concordo con questa vision. So anche che i medici de famiglia della zona "a rischio" ga i dati sui maladi de tumor nel corso dei anni, confrontabili con quei delle altre zone della città....e me risulta sia un po' più altini. Poi ovviamente voi se liberi de pensarla come volè.

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Euskal Herria dice:

feme però capir...

chiuder la ferriera? eh ma i posti de lavoro

tegnir verta la ferriera? eh ma la inquina e intossica i triestini

alternative a queste due ipotesi (fattibili sia chiaro e non utopie)?

i utopisti vagheggia piattaforme logistiche o investimenti de emirati o oligarchi russi

mi sarò pessimista ma all'orizzonte vedo solo un'altra ex-aquila o ex-esso

Link al commento
Condividi su altri siti

13 minuti fa, fp17 dice:

ma per carità, no stago disendo che la ferriera xe una spa, e casi come quel de tuo papà (me dispiasi) ghe ne go conosudi anche mi, voio solo dir che adesso che (beninteso a mio parer) finalmente qualchedun (serio no per default ma per la sua storia personale) investi qualcossa per migliorar una situazion disperada, oltre che naturalmente pel suo tornaconto, ghe seghemo le gambe

no me par giusto che lui paghi per le colpe dei sui predecessori

El problema xè che, come diseva me par Stefano79, per non farla inquinar la sensazion xè che bisogneria ricostruirla da zero....

Poi non so se gavè visto i vari servizi delle Iene...

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, Guiz dice:

De realistiche non xe, e da quel nasi el dilemma...

appunto

quindi xe de sceglier: o se chiudi (e se sa chiaramente che sarà uccelli per diabetici per riassorbir tutti i disoccupai, vista la realtà triestina) o se tien verta (e, per quanto possibile sia "limitar i danni" sarà sempre un sito inquinante e poco salubre)

come diria la Thatcher, xe TINA. There is no alternative. Una delle due, ma lo savemo da anni. Xe solo de sceglier, tutto el resto xe ciacole

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, Calcio74 dice:

Poi non so se gavè visto i vari servizi delle Iene...

te me citi disinformazion

me ga basta veder come la mula ga presentà l'intervista con cosolini e l'intervista integrale apparsa online sul piccolo

 

Link al commento
Condividi su altri siti

7 minuti fa, fp17 dice:

i utopisti vagheggia piattaforme logistiche o investimenti de emirati o oligarchi russi

mi sarò pessimista ma all'orizzonte vedo solo un'altra ex-aquila o ex-esso

anche mi vagheggio de trovarme Charlize Theron che me speta in letto stasera... ma so che sarà durissima e non ghe fazo troppo affidamento.

stessa roba per la ferriera. Za la situazion "generale" xe drammatica, inoltre non rivo a immaginar (nè a livello locale nè a livello nazionale) nè un progetto capace de attirar grandi investitori nè le persone che dovessi portarlo avanti

ps: se non erro, qualche anno fa iera l'interesse (magari "tiepido") de una multi multi multi nazionale nel porto, che podeva svoltar un po' el destino... ovviamente, xe finì in un nulla de fatto...

Modificato da Euskal Herria
Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Euskal Herria dice:

appunto

quindi xe de sceglier: o se chiudi (e se sa chiaramente che sarà uccelli per diabetici per riassorbir tutti i disoccupai, vista la realtà triestina) o se tien verta (e, per quanto possibile sia "limitar i danni" sarà sempre un sito inquinante e poco salubre)

come diria la Thatcher, xe TINA. There is no alternative. Una delle due, ma lo savemo da anni. Xe solo de sceglier, tutto el resto xe ciacole

Ma qualunque cosa te scegli la controparte darà battaglia... Uno stato serio la chiuderebbe, impiegherebbe i lavoratori per la bonifica - che comunque richiederebbe parecchio tempo - per poi cedere l’area, una volta bonificata, alle autorità portuali, salvaguardando i lavoratori nelle nuove opportunità che si creerebbero, ma figuriamoci... 

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, Guiz dice:

Ma qualunque cosa te scegli la controparte darà battaglia... Uno stato serio la chiuderebbe, impiegherebbe i lavoratori per la bonifica - che comunque richiederebbe parecchio tempo - per poi cedere l’area, una volta bonificata, alle autorità portuali, salvaguardando i lavoratori nelle nuove opportunità che si creerebbero, ma figuriamoci... 

ecco un utopista

Link al commento
Condividi su altri siti

9 minuti fa, fp17 dice:

te me citi disinformazion

me ga basta veder come la mula ga presentà l'intervista con cosolini e l'intervista integrale apparsa online sul piccolo

 

...a mi invece me ga bastado veder quando i voleva andar a filmar col telefonin da sora.....e CASUALMENTE i capi della Ferriera ga ditto "no se pol".....

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Guiz dice:

So che non succederà, dico solo cosa farebbe uno stato serio, cosa che ovviamente non siamo...

ma no succederà no per la mancanza de serietà del stato quanto per....

1) cossa cacchio te vol che sappi un gruista, un addetto alla cocheria o anche un semplice impiegato de bonifiche? ormai le bonifiche, soprattutto de sta portata, xe una roba seria e ghe vol gente (e materiali) specializzada

2) in bona parte (proprio quella a mar) xe za dell'autorità portuale (e meglio, del demanio, gestido dall'autorità portuale) e Siderurgica Triestina gestissi in concession la banchina come terminalista (e xe sempre barche). quindi dove saria la novità?

3) mai un terminal te impiegherà 450 de lori (senza contar l'indotto). per farte un esempio oggi la TMT (moloVII) ga 'torno i 200

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×