Vai al contenuto

La segreteria studenti funziona?


SandroWeb

Messaggi raccomandati

A chi frequenta l'Università di Trieste sarà capitato molto spesso di andare in Segreteria per un modulo, no? :D

E allora ci si può chiedere "funziona bene la Segreteria Studenti?" Il giudizio va dato tenendo conto di alcuni fattori:

-velocità del servizio (no xe sai bel se uno devi far la fila per 2 ore :chesonno: )

-cortesia di chi lavora dentro (la gentilezza prima di tutto :caregaintesta: )

-qualità del servizio erogato (della serie, se i ve dà el modulo giusto :aracheroba: )

A voi :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Senz'altro poco efficiente.

Xe una segreteria studenti, se presumi che i dovessi aiutar i studenti nelle faccende burocratiche...

ok... i moduli giusti i te li da... i me ga anche 'iutado bastanza, però xe sta quasi un favor che i me ga fato...

Secondo mi i xe poco organizzadi e poco collegadi con le realtà della facoltà e dipartimentali.

No i te pol mandar a domandar in segreteria de facoltà ogni roba.

E i xe longhi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Disemo che per la cortesia ghe vol intivar la persona giusta, xkè xè certi che te tratta malissimo

Per el modulo giusto....dipendi anche la, se te trovi quel che non capisi niente te pol tornar anche 20 volte...

Per la fila, non so voi, ma per la lettera G, che xè de tre facoltà compresa la mia, i xè de un lento....... se stago due ore xè za bon...

Mi sinceramente non li vedo molto competenti, i gaverà anche lori i loro problemi , ma ve chiedo, xè possibile secondo voi che son al 3 anno e non go ancora i voti registradi del 1? Cosa i speta a registrarli? E ogni volta che ghe chiedo qls, i me disi che i ga i computer novi e i ga de impara..... xè passa un anno e mezzo dai computer novi..... allora i xè tutti d........i!

Link al commento
Condividi su altri siti

Sì, certo... tuta colpa de sti tajani... gentaglia!

bhè ametilo ke i 'tajani nn xe proprio famosi per il rigore sul lavoro...per nn parlar dela burocrazia...

gentaglia? mhà anke no...ma nn i me sta simpatici lo stesso come nn me sta cocoli tanti altri....q.di niente de personale se te la ga leta soto sto punto de vista.

cmq per far un esempio de burocrazia soto l'Impero la commision edilizia (x doprar el termine moderno) gaveva tempi strettissimi per aprovar o meno un progeto...prova a veder i tempi de adesso...

Link al commento
Condividi su altri siti

ultimo off topic :offtopic:

1 - Anche ti te son tajana (no corer a suicidarte)

2- La lingua che te parli xè tajano, per quanto dialetal. De sicuro no xè tedesco.

3 - Xè come che mi parlassi del Granducato di Toscana.

1. gaver la citadinanza italiana o sentirse italiana xe due robe diverse. ti te se emozioni a sentir l'inno italian e mi me lassa totalmente indifferente nn per questo lo fis'cio o me meto a brusar la bandiera...semplicemente nn me dà nessuna emozion...visto ke nn xe mia intenzion suicidarme te me vol copar ti x nn gaver un sentimento patriotico?

2. el dialeto de qualsiasi cità xe una lingua propria, con una nascita e uno sviluppo indipendente (ancora nel 1918 i soldati nn se capita tra i lori); desso se se capissi mejo xkè l'italian xe più diffuso e semo alfabetizadi. certo ke parlar con una ke abita nella culla della lingua italiana sto discorso forsi nn la tocca.

3. bhè la storia de trieste e quela de firenze xe un tantin differente per far un paragon...cmq se xe gente al governa ke inegia a una nazion inesistente xkè nn posso crogiolarme nei ricordi de un grande impero (con le sue pecche ma ke a trieste ga dado tuto?)

se te vol continuar la discussion a fondo cieco in privato ok, sennò mi sereria qua...saria pecà ciapar cartelin gialo per cussì poco.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Di recente sono stato all'univ per richiedere info e moduli per l'esame di stato.

Ho perso un pomeriggio di lavoro per parlare 5 minuti con una persona che mi ha mandato a fare le fotocopie di 10 fogli (contenenti i temi degli anni scorsi) FUORI dall'università.

SCANDALOSO.

Ho 'mollato' all'università MOLTI MILIONI DI LIRE durante il mio percorso universitario e non mi fanno 10 fotocopie?

SCANDALOSO!

:cherobeara::cherobeara::cherobeara::cherobeara::cherobeara::cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Ritorno in auge con questa discussion perchè son rimasta molto scioccada oggi! Dunque la segreteria studenti ga cambia orari, per mi e per quei studenti che xè in sedi distaccade, nn xè sta nessun avviso sui cambiamenti. Poveri i lavora così tanto che i se pol permetter de chiuder un giorno,... come dir voia de lavorar saltime dosso!

Fattosta ce stamattina vado su per consegnar elpiano de studi e scopro che la segreteria de mercoledì xè chiusa! Bon, mi stago a ts... ma iera gente che veniva da fora! :incazzado: E poi doman xè festa.. i podeva anche verzer oggi no?

Dunque, mi digo, con tutto el casin che gavemo a livell de oranizzazion, te meterà un avviso????? NO impossibile!

Poi... te provi a ciamar el numero verde e te rispondi un nastro che te disi che la segreteria ga cambia orari, e che se te vol parlar con qualcun te ga de ciamar nei orari novi. Ma el numero verde non dovessi esser sempre attivo?..... :incazzado:

Non so più cosa dir....

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi per fortuna no go de variar el piano de studi, però so de gente del mio corso de laurea che devi farlo ma no i pol ancora presentar la richiesta perchè i sta cambiando i codici dei corsi...manca 20 giorni alla scadenza per la consegna e ancora no ga pronti i codici novi??!!! :caregaintesta:

Consideremo poi, che tanti per le feste torna a casa e quindi el tempo ultile per lori xe anche minor!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 7 mesi dopo...

Xè passà un po' de tempo e posso dir che me son trovada abbastanza mal..

..moduli che arriva soltanto pochi giorni prima della scadenza della data de consegna..

..tochi de carta che servi che però lori no ga.. speto quel del secondo anno dall'altro settembre.. adesso me servi anche quel del terzo :D

E poi scarsa organizzazion (forse anche mia) per el cambio de corsi de laurea.. da una parte i me scrivi quel vecio.. dall'altra solo quel novo.. xè scritti esami, nel piano de studi, che non ga ne insegnante ne orario.. Boh..

Beh.. poi si.. la gentilezza no xè sempre de casa!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Son tornada giovedi mattina.. dovevo far tre robe:

1. Stampa dei esami aggiornada.. ma el cedolin che me manca in segreteria no xè rivà.. quindi niente.

2. Cior l'etichetta da tacar sul libretto (quela del piano de studi).. i gaveva stampado per tutti.. ma stranamente no iera la mia.. i ga tentado de stamparmela sul posto.. ma dopo due tentativi el mato me fa: "beh, non funziona.. mi stampa solo quella del primo anno.. rinunciamo" .. quindi niente neanche questa

3. Alla domanda più particolareggiata sul mio piano de studi me ga dito de andar a parlar col docente de riferimento.. e grazie! :(

Poi ghe go chiesto, solo a titolo informativo, quando saria el caso che vegno a cior el modulo per el piano de studi.. me ga dito el 20 dicembre.. no savevo se riderghe in muso..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×