Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi penso sia una roba giusta.. anche perchè son un po' stufa del tipo che ogni giorno porta el can a guinzaglio a far la pipì sulla rioda del mio scooter.. e se sa la pipì xe corrosiva e non fa ben alle riode nè del scooter nè dei auti..

e son stufa anche del tipo che ogni giorno fa far la pipì davanti al porton..

mi digo ogni tanto pol succeder e se el can xe libero ogni tanto pol capitar che el vadi proprio là.. ma un can al guinzaglio, perchè el paron devi farghe far la pipì proprio davanti al porton o sul scooter.. quando do metri più avanti ga un muretto e pure l'erba???

E penso sia giusto anche che no i la fazi sulle vetrine dei negozi..

qualcun se ga domanda: ma dove ghe la fazo far al mio can?

e mi digo: in carso gavemo tanto verde.. ma per chi sta in città magari su un albero o su un cespuglio o su un muretto (per chi ga un can mascio) o come go visto certe persone che non so come ghe ga insegna a far ai propri cani (femmine però ovviamente) far dentro i tombini, dove xe le grate :D

• Risposte 74
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Me par solo che un altro scalin verso una politica che pretendi de moralizzar la popolazion a suon de multe.

Posso capir multe per chi che no tira su la :memele: , ma sta ultima (cussì come tante altre che sta vignindo fora ultimamente) me par del tutto ridicola, nonchè del tutto inaplicabile: come al solito la vegnerà fata rispetar in quele 3 strade del salotto buono che diventerà sempre più asettico e "poser", e dimenticada nel resto dela cità.

I pensa che el grado de civiltà de una cità se misuri con le sanzioni – tralaltro spesso totalmente fora misura – ..go paura che inveze no i gabi capido niente de come provar a migliorar una società, ma magari sconder la polvere soto el tapedo xe più rapido e funzional.. fin che la sta.

Inviato

anche mi temo che tanto sicuramente dove abito mi no vegnerà un poliziotto solo per veder dove fa la pipì el can...

mi son d'accordo che no se risolvi sta inciviltà con le multe.. ma allora come?? la gente no ga rispetto per le robe altrui e riva capir solo con le cattive e a volte neanche con quelle :S

se ghe digo al signor de no far far la pipì al suo can sulla rioda del scooter o davanti al porton me manca in quel paese inveze de scusarse e capir...

i ghe ga fatto un mini parco a roian dove pol andar anche i cani.. e la gente si lasa liberi i cani che i se zoghi però poi no tira su i bisogni.. e mi digo.. ma no i pensa che poi sarà anche altra gente con altri cani che zompeterà qua e là...

come far quindi?

Inviato (modificato)

ah si.. specifico che anche mi go un can.. mia mamma in realtà ma visto che lo porto zo anche mi e che tiro su anche mi i bisogni e lo gavemo da quando stavo ancora con mia mamma.. lo considero mio...

xe una femmina per cui disemo no la fa pipì alzando la zampa posteriore sulle riode o sui muri.. però posso dir che go sempre evita de farghe far pipì davanti ai portoni (per appunto rispetto nei confronti dei altri che esci) e l'unica volta che la ga fatto davanti al nostro porton go butta un secio de detersivo con amuchina e go sempre tira su i bisogni.. (tranne se proprio semo in bosco inoltrado, in zone dove la gente no va camminar) anche se me fa schifo (ma per rispetto del prossimo questo e altro)!!!... penso che anche ialtri possi sforzarse un poco e far uguale.

Modificato da molly
Inviato

Me par solo che un altro scalin verso una politica che pretendi de moralizzar la popolazion a suon de multe.

Tocarghe el portafoglio xe l'unico modo de farghe capir le robe alla gente. Poi son d'accordo che bisgonasi applicarlo in tutta la città.

Mi cominciasi a cazziar anche tutta quela gente che no ga altro de far nella vita che portarghe le ciotole de magnar per i gatti in strada. Là intorno xe sempre dei merdai allucinanti.

Inviato

anche mi temo che tanto sicuramente dove abito mi no vegnerà un poliziotto solo per veder dove fa la pipì el can...

mi son d'accordo che no se risolvi sta inciviltà con le multe.. ma allora come?? la gente no ga rispetto per le robe altrui e riva capir solo con le cattive e a volte neanche con quelle :S

se ghe digo al signor de no far far la pipì al suo can sulla rioda del scooter o davanti al porton me manca in quel paese inveze de scusarse e capir...

i ghe ga fatto un mini parco a roian dove pol andar anche i cani.. e la gente si lasa liberi i cani che i se zoghi però poi no tira su i bisogni.. e mi digo.. ma no i pensa che poi sarà anche altra gente con altri cani che zompeterà qua e là...

come far quindi?

1. informazion. Cartei fati ben e ciari, dove che xe bisogno (qua qualcossa xe stado fato, ma no basta)

2. prevenzion. Distributori de sacheti biodegradabili nei giardinetti, per esempio; o semplicemente (come a Milan) un piano de cestini dele scovaze per ogni canton, in ogni strada

3. sanzion. E qua più che una multa – che in Nord Italia ga sempre più una specie de funzion de repression social, del tipo "sta al posto tuo e no fiatar" inveze che carateristihe de sanzion e basta – pensassi per esempio che, chi vien visto a lasar deliberatamente el can far i bisogni senza badar, vadi 2 setimane de sera a far el volontario in un canil, a spalar la :memele: per un poco.

Le società civili va avanti da millenni con sti 3 elementi (con varie sfumadure), però i devi necesariamente funzionar in sto ordine. Se se li gira e misia a seconda de come che se vol tirar su do bori.. beh, diventa una degenerazion dela società civile, nonchè – opinion mia – una società più bachetona "a gratis" in cui vivo pezo inveze che meio.

Inviato

Mi penso sia una roba giusta.. anche perchè son un po' stufa del tipo che ogni giorno porta el can a guinzaglio a far la pipì sulla rioda del mio scooter.. e se sa la pipì xe corrosiva e non fa ben alle riode nè del scooter nè dei auti..

e son stufa anche del tipo che ogni giorno fa far la pipì davanti al porton..

mi digo ogni tanto pol succeder e se el can xe libero ogni tanto pol capitar che el vadi proprio là.. ma un can al guinzaglio, perchè el paron devi farghe far la pipì proprio davanti al porton o sul scooter.. quando do metri più avanti ga un muretto e pure l'erba???

E penso sia giusto anche che no i la fazi sulle vetrine dei negozi..

qualcun se ga domanda: ma dove ghe la fazo far al mio can?

e mi digo: in carso gavemo tanto verde.. ma per chi sta in città magari su un albero o su un cespuglio o su un muretto (per chi ga un can mascio) o come go visto certe persone che non so come ghe ga insegna a far ai propri cani (femmine però ovviamente) far dentro i tombini, dove xe le grate :D

:cossaaa?::angry:

scusime... e prima de river in carso cossa fazo?

ghe fazo un gropo??

lo porto in brazo?

ma dai....

chi fa ste leggi no ga bestie!!

la vita x chi ga un can xe sempre + dura...e i poveri cani che sta in canil i ghe resterà a vita... ma x piacer!! :censura:

spieghime come ghe insegno a freddie de no pissar sul pal ma sul cespuglio.

ge 7 anni. e da 7 anni la fa dove che ghe scampa. come se fa? dime ti.

Inviato

questo disi l'articolo:

Cane fa pipì, 300 euro di multa

Trieste, giro di vite per i proprietari

Triestini stanchi dello slalom quotidiano fra i "ricordi" lasciati dai cani sui marciapiedi della città. Il capoluogo si appresta così ad approvare un giro di vite per dire basta, con sanzioni piuttosto salate, agli escrementi indesiderati. Il nuovo regolamento per la pulizia del territorio prevede ad esempio, per i padroni di Fido, multe da 50 a 300 euro se il cane viene sorpreso a urinare sulle ruote delle auto.

Stesse sanzioni - anticipa Il Piccolo - se la pipì viene fatta sugli stipiti di portoni, porte, vetrine dei negozi, panchine, fioriere e altri elementi dell'arredo urbano. Il regolamento - che è già stato illustrato nelle circoscrizioni e dovrà passare ora all'esame del Consiglio comunale - prevede anche l'obbligo per i proprietari di cani di girare muniti di paletta, sacchetto e altri strumenti per raccogliere le deieizioni del quadrupede di turno; per chi ne è sprovvisto, multa da 100 a 600 euro, mentre per coloro che non le raccolgono la sanzione

andrà da 250 a 1.500 euro.

La campagna antipipì è stata avviata dall'assessore comunale allo sviluppo economico Paolo Rovis, dopo le proteste di decine di commercianti triestini stanchi di pulire ogni mattina le entrate nei propri negozi sporcate dai cani.

A Trieste, oltre 12mila cani vengono portati quotidianamente a spasso per la città. Ora, per salvare il business dei negozianti così come le suole dei cittadini, l'amministrazione comunale ha deciso di metterci una pezza attraverso il deterrente delle "super multe".

per cui se lo fa su un pal o su un muretto (o anche tipo un metro dopo el porton de ingresso de una casa) no xe problemi...

qua se parla de riode de auto (spero anche scooter), vetrine e portoni (arredo urbano spero non vien considera un pal della luce... o si???)

in viale xe alberi e muri a volontà (basta evitar le vetrine)

xe alcune zone de Trieste che xe fatte apposta per i cani ma troppo poche, su questo concordo (nb. Babatriestina ga porta un chiaro esempio de cosa se podesi far.. un poche de zone apposite per cani dove le manca :) )

ste leggi vien fatte perchè la gente ga poco rispetto per ialtri.. perfin per ialtri proprietari de cani... mi el can lo go, lo porto zo, tiro su i suoi bisogni (seppur ammetto che me fa sai schifo) e no ghe fazo far davanti al porton ma lo zuco subito almeno do metri più in là.. almeno...

mi no me par educato farghe far dove la gente entra ed esci e tantomeno sulle riode del mio scooter!!!

Inviato

son anda veder su wikipedia cosa i intendi per arredo urbano... ed effettivamente se xe cussi vien fora troppo casin.. perchè comprendi anche i pali della luce, i pali dei segnali stradali e perfin el verde pubblico.. forse i doveria specificar un poco meio nella legge cosa i intendi per arredo urbano lori.. perchè così inizia esser troppo restrittivo.. resto d'accordo per vetrine, portoni, riode .. ma non per verde pubblico o pali o muretti.. là vien fora davvero troppo casin :S

da wikipedia:

L'arredo urbano è uno specifico ambito progettuale e di ricerca che provvede ad attrezzare gli spazi pubblici urbani con manufatti fissi o mobili funzionali, e nel migliore dei casi inseriti in una immagine coordinata della città.

L'arredo urbano è materia di studio delle facoltà di architettura e delle facoltà di Ingegneria e si occupa delle problematiche e del disegno degli spazi a verde pubblico, della segnaletica e dei dissuasori, dell'illuminotecnica urbana, ed in genere di qualsivoglia manufatto a destinazione pubblica che trova collocazione nella città a complemento del disegno urbanistico ed architettonico.

Inviato

per no copiar sempre le foto, ve meto un link

http://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=48&t=3972&start=20

a dove che go postado do giorni fa, sul argomento, le foto de come che xe la base de Palazzo Tonello e vicinanza in Piazza Goldoni.

Stamattina passavo in via san Maurizio e la spuzza de pipì suto iera fastidiosissima.

Però, sempre a Parigi, i lava le strade, marciapie e basi dei edifici inclusi, con una specie de lancia de pompier.

Inviato

per no copiar sempre le foto, ve meto un link

http://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=48&t=3972&start=20

a dove che go postado do giorni fa, sul argomento, le foto de come che xe la base de Palazzo Tonello e vicinanza in Piazza Goldoni.

Stamattina passavo in via san Maurizio e la spuzza de pipì suto iera fastidiosissima.

Però, sempre a Parigi, i lava le strade, marciapie e basi dei edifici inclusi, con una specie de lancia de pompier.

anche in via della guardia te svien dalla spuza che xe...

saria + semplice forsi assumer gente che lavi i marciapiedi perchè mi no go nessuna intenzion de portarme in brazo el can de 20 kg e cagna de 40 kg finchè no rivo in una zona verde. za x le cagnette xe + facile in quanto le se cuccia e fine, ma x i maschi come se pol?? :angry:

mi anche tiro su sempre! giro almeno con tre sacchetti drio e se so che ga el cag8 giro anche con la bottiglia piena de acqua.

Inviato

in realtà no cori ciorlo in brazo ma bastasi zucarlo un poco più in là (parlo del paron che fa far al suo can - nb al guinzaglio - la pipì sul mio scooter o sul gradin del porton - e sporca ovviamente anche el toco sotto del porton che poi scendi e va finir dentro :S)..in sto caso do metri più in là xe un muretto con tanto de erba sotto ...

certo xe che la legge xe ambigua.. perchè se xe parla xe arredi urbani e gli arredi urbani i intendi quei che xe scritti su allora no resta molti posti dove far far pipì al proprio can.. e podesi esser considera tutto un arredo urban ... e qua si che saria seri problemi.. bisognasi capir cosa i intendi lori per arredi urbani ESATTAMENTE!!!

e dir che tutti sti problemi non bisognasi farseli se le persone fossi rispettose nei confronti dei altri e delle robe dei altri...

Inviato

Me par che qualchedun no ga idea de cossa sia un can. El mio ga 37 chili, mascio, sette anni. Xe bravissimo, educatissimo, compostissimo, ecc.ecc. Ma quando che ghe scampa o quando che ga voia de far tre iozze per far sentir el suo odor, no xe c..zi de tenirlo, la fa e basta. E pol scamparghe su un muro de una casa o su una rioda, anche se ghe zigo "NO" e lui prosegui.. no xe una roba così facile, sopratutto per chi ga solo case intorno.. la mattina esco dal porton e lui la fa, punto. Altro discorso,ovvio, gli escrementi solidi, che racolgo col scartozzo e po' bon..

Inviato

Me par che qualchedun no ga idea de cossa sia un can. El mio ga 37 chili, mascio, sette anni. Xe bravissimo, educatissimo, compostissimo, ecc.ecc. Ma quando che ghe scampa o quando che ga voia de far tre iozze per far sentir el suo odor, no xe c..zi de tenirlo, la fa e basta. E pol scamparghe su un muro de una casa o su una rioda, anche se ghe zigo "NO" e lui prosegui.. no xe una roba così facile, sopratutto per chi ga solo case intorno.. la mattina esco dal porton e lui la fa, punto. .

:clapclap: come non quotar. i masci segna el territorio.

Inviato

ma voi che gavè cani ( benedetti i gatti in cassettina!)me savè dir una roba? i xe atirai del odor de dove che qualchedun altro ga alzado la gamba prima? perchè paressi come che se accumuli nei stessi punti.

( co passa de mi in terrazza qualche gatto mascio no castrado e che el lassa el "biglietto de visita profumado" sula cassetta delle rose, ciogo subito la pompa e lavo!)

Inviato

ma voi che gavè cani ( benedetti i gatti in cassettina!)me savè dir una roba? i xe atirai del odor de dove che qualchedun altro ga alzado la gamba prima? perchè paressi come che se accumuli nei stessi punti.

( co passa de mi in terrazza qualche gatto mascio no castrado e che el lassa el "biglietto de visita profumado" sula cassetta delle rose, ciogo subito la pompa e lavo!)

i cani masci fa preciso.

i alza la zata se prima la ga alzada un altro mascio, mia sorella ga anche un mascio e pensa che prima alza la zata un, la mola e dopo l'altro e l'altro de novo...i podessi svodarse co sto balletto!! :lol:

la mia femmina la fa anche con i masci cussì e ovviamente anche con le altre femmine. O|

Inviato

Me par che qualchedun no ga idea de cossa sia un can. El mio ga 37 chili, mascio, sette anni. Xe bravissimo, educatissimo, compostissimo, ecc.ecc. Ma quando che ghe scampa o quando che ga voia de far tre iozze per far sentir el suo odor, no xe c..zi de tenirlo, la fa e basta. E pol scamparghe su un muro de una casa o su una rioda, anche se ghe zigo "NO" e lui prosegui.. no xe una roba così facile, sopratutto per chi ga solo case intorno.. la mattina esco dal porton e lui la fa, punto. Altro discorso,ovvio, gli escrementi solidi, che racolgo col scartozzo e po' bon..

Anche mi quoto in toto. I cani fa 2 schizze dove senti i odori, maschi in primis, ma anche le femmine fa così. Ai cani no ghe piasi far pipì sul cemento, però i vol marcar el territorio e voio veder se le multe servirà.

Che poi ghe daremo mai una multa ai veci e/o giovani che spuda per terra? Quel me fa schifo pestar, altro che la pipì dei cani :disgust:

Inviato

Beh, ma se i cani fa la pipì dove za altri la ga fatta, allora bastasi che tutti li fazesi orinar un attimin in disparte e saria risolto el problema. Passi su un muro, ma no su un porton o su una rioda de un veicolo.

Cmq no volesi esser drastico, ma xe chiaro che aver animali de una certa dimension xe incompatibile con la vita urbana. Dovesi ciorli solo chi ga una casa con giardin dove no se ghe dà fastidio a nisun.

Inviato

I cani più o meno fa dove ga fato altri cani e no se pol comandarli a meno de tirarli con tuta la forza via de là e senza garanzia de risultato. La pipì dei gatti te pol lavarla con l'acqua quanto che te vol, che l'odor no va via, i gati torna sempre a farla nel stesso posto. Lo vedo dala mia finestra del sogiorno, la lavo con la varechina, go rovinà el davanzal esterno con la varechina, ma sempre nel stesso punto i gati la fa..... :pianto:

Inviato

la lavo con la varechina, go rovinà el davanzal esterno con la varechina, ma sempre nel stesso punto i gati la fa..... :pianto:

hehé.. se vedi che no te son gattofila! :merodolodalrider: :merodolodalrider: :merodolodalrider:

i esperti de gatti spiega che lavar cola varechina ghe dà ai gati un profumo che li attira a far pipì propio là: difatti mi passo cola varechina la cassetta del gato per convinzerlo, e nol la fa MAI fora. I disi che per cavar el odor ghe vol asedo, bianco per no maciar. esisti anche dei spray repellenti per gatti, ma su quei no garantisso..

Inviato

Beh, ma se i cani fa la pipì dove za altri la ga fatta, allora bastasi che tutti li fazesi orinar un attimin in disparte e saria risolto el problema. Passi su un muro, ma no su un porton o su una rioda de un veicolo.

Cmq no volesi esser drastico, ma xe chiaro che aver animali de una certa dimension xe incompatibile con la vita urbana. Dovesi ciorli solo chi ga una casa con giardin dove no se ghe dà fastidio a nisun.

:angry:

te me sta disendo che se me ciogo un maltese va ben xke fa do schizze, ma go un labrador che fa una cascata no va + ben?????????

mi go la fortuna de aver un grande giardin, ma no xe pensabile che i cani me taghi a vita là dentro!!

i ga bisogno de far un do pasi,incontrar altri cani....e dove vado in carso e basta?

se go de andar a farme un giro in città xke go neccesità de star fora tuto el giorno lo piazzo a casa da soli 12 ore???

e cmq....se el mascio senti la pipì de un altro in quel punto la ga de far in quel punto e te assicuro che no te lo skiodi!

stefano te ga cani?

Inviato (modificato)

hehé.. se vedi che no te son gattofila! :merodolodalrider: :merodolodalrider: :merodolodalrider:

i esperti de gatti spiega che lavar cola varechina ghe dà ai gati un profumo che li attira a far pipì propio là: difatti mi passo cola varechina la cassetta del gato per convinzerlo, e nol la fa MAI fora. I disi che per cavar el odor ghe vol asedo, bianco per no maciar. esisti anche dei spray repellenti per gatti, ma su quei no garantisso..

Per i gatti (ma in parte anche per i cani) go notà che el limon funziona benissimo :D I me pisava sempre sul rolè del magazzin e da quando go inizià a spruzzarghe sora un poco de limon concentrato no succedi più :D

Modificato da Stefano79

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro