Jump to content

Secondo voi, sinceramente, quante possibilità abbiamo di rimanere in serie B?  

21 members have voted

1. 1. Secondo voi, sinceramente, quante possibilità abbiamo di rimanere in serie B?

• 1. nessuna
      0
    • 2. viste le ultime prestazioni ....sai poche
      6
    • 3. 50% si e 50&% no
      8
    • 4. con un miracolo ghe la femo
      5
    • 5. ghe la femo sicuramente
      2

Recommended Posts

Posted

Mi ve chiedo de esser sinceri.... mi per mi , da come li vedo giogar e qua non parlo de arbitri che non ne da mai una man, ma parlo de giogo, de giogadori, de voia de vinzer, de tirar fora i OO.... sinceramente ve digo che la C vedo molto molto vicina!

Non ciapemo x una pessimista, x una che non ghe frega niente, me dispiasi un sacco dirlo, lo fazo con le lagrime xkè ghe tegno a sta squadra....

....ma la vedo sai sai brutta!

Posted

In breve: tempo fa disevo che, zogando decentemente come lo gavemo fatto per un paio de partide de file, se se salvava tranquilli. Ora la storia xe completamente cambiada, e forse xe questa l'immagine + reale de sta squadra.

Mi la vedo nera, con tutta la + bona volontà de esser ottimista, spero ovviamente de sbaiarme ma el tasso tecnico xe tutto. Noi non lo gavemo, o lo gavemo solo in minima parte. Per salvarse non conta solo el cul, non conta i risultati dei altri: per questo, a mio modo de veder, non credo in questo tipo de miracoli. Sostenemoli come non lo gavemo mai fatto finora, spinzemoli a far ben, ma vardemo anche in faccia la realtà delle cose...

Posted

la triestina in questo momento del campionato ga un declino semo la aquadra peggiore delle ultime 5 lasando fora il venezia, go paura che deso le altre sta venindo fora, i nostri i se ga illuso che forse la salvezza iera a portata di mano visto che la classifica ne sorrideva, ma x mi i ga mollà mentalmente ,basta veder la sconfitta a crotone e a bari, semo al punto de 1 mese fa per sperar i devi almeno far 2 punti in ste 2 trasferte consecutive e vinzer con il venezia in casa, praticamente non dovemo più perder una partida speremo ben non voio pensar ad una serie c che tristezza spetta che tocco ferro

:papa:

Posted

Sto anno son sta poche volte in stadio, due volte (tra cui ieri), per cui el mio giudizio magari non sarà sai attendibile. Da quel che go visto ieri, secondo mi sta squadra ga paura, gavemo ciapà el gol e po' non gavemo fato più niente.

Non xè questo el spirito, bisognava lottar de più, prender esempio da Godeas e anche Parola.

Insomma, la vedo bruta, se gioghemo con 'sta arrendevolezza non anderemo lontan. :bandieraalabarda:

Posted

Podessi esser decisiva anca quella col Pescara. L'ultima in casa,me par....

Go messo Che gavemo sai poche possibilità viste le ultime partide...

Sandro, a fine campionato te meti anca sto sondaggio nel KING OF THE POLLS????

Posted

Ho messo anch'io un 50 - 50, e sono d'accordo con Beck's a metà, è vero che hanno paura oramai,e purtroppo, ma dopo aver preso il goal di solito, e anche con il Modena, si svegliano, e per una quindicina di minuti hanno giocato da indemoniati, ma perchè non farlo prima? Si svegliano troppo tardi, quando la frenesia, e la poca lucidità non li fa approdare a nulla.

Il fattore psicologico è devastante in questa squadra, non credo siano peggiori di tante altre squadre, anche se forse le altre sono meglio disposte in campo, ma pochissimi ci mettono quella grinta e determinazione necessari, a questo punto, per fare la differenza.

:bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Posted

Ho sempre dato fiducia alla squadra e sperato che il risultato di ogni partita fosse positivo ma ho perso ogni volta. Quindi essendo realista dico che in base all'andamento delle ultime partite abbiamo poche possibilità di salvezza.

(Ovviamente sotto sotto spero di sbagliarmi)

Posted

Go messo fifty/fifty per no contribuir a sto momento de sconforto generale, ma son pessimista, diria 25-75, el tasso tecnico xe quel che xe, dal punto de vista mentale xe la squadra più deludente credo dela serie B, Moscardelli xe brusà, ormai, vadi come che vadi diria che saria meio per lui e per la trie che el prossimo anno cambi casacca, la difesa no xe certo impenetrabile, specie in trasferta, un 4 punti de quei che gavemo in clasifica xe stai ciapai proprio per c*l, vabbè questo conta poco, ma motivi de speranza ghe ne vedo pochini...

:ehno:

Guest Andrea
Posted

vardè anche le partide dei altri ... anche lori la ga dura ..... se tiremo fora i C... ghe la femo !

Intanto gavemo ciapà un puntisin ad Ascoli che no xe mal ...

se fissemo la quota salvezza a 51 punti .... dovemo vinzer tutte quelle in casa ...

Posted

Sarà un casin per tanti sin la fine, questo xe poco ma sicuro...son d'accordo che bisogna cercar de vinzer tutte quelle che gavemo in casa, ma dovemo altresì cercar de rosigar qualche punto fora (c..zi come brazi, visto i squadroni ai quali dovemo andar a far visita).

Che qualchedun ne vardi dall'alto e che i greghi tiri fora i baloni fin la fine :D