Jump to content

GIRONE DI CONSOLAZIONE

Recommended Posts

RAGAZZUOLI CARI...

Chi non ga riva a qualificarse per il giron finale pol partecipar a questo piccolo girone de consolazione, sempre e quando Romano e Sandro daghi el visto bon:

mamo

cucc

picia

maury

don

dez

cino

sergio

Mi lo faria alla carlona e molto piu semplice cominciando ovviamente dalla prossima giornata, sempre con i valori gazzetta e con la sgtessa formula, ovvero punteggio finale (dato che zogassimo 13 partide e non 14 per ovvi motivi de tempo) chi alla fine delle 13 partide ga il punteggio piu alto vinzi el giron, pero con 3 varianti plis:

punti bonus;

punti di giornata totalizzati secondo fasce:

70 a 80 punti bonus +5

81 a 90 punti bonus +10

91 a + punti bonus +15

il regolamento rimani tale e quale a quel de romano ed anche le formule de mercato e vari tagli.

Se romano e sandro disi SI, comincemo con la prossima giornata non con doman, me responsabilizzo de postar le giornate e far la classifica.

zerche solamente de lasarme el cuciar de legno

:D

bon bon ragazzuoli, vedo che romano e sandro non se pronuncia, che solamente mi e don pensemo partecipar, no ghe se ne fa niente, sara per el prossimo anno :D

grazie comunque a romano un grande moderador e grande amministrador de sto zoghetto

bon bon ragazzuoli, vedo che romano e sandro non se pronuncia, che solamente mi e don pensemo partecipar, no ghe se ne fa niente, sara per el prossimo anno :D

grazie comunque a romano un grande moderador e grande amministrador de sto zoghetto

Mi gavevo dado el mio ok nell'altra discussion :D Romano xe un scansafadighe che no ga voia de far conti, per quel no se pronuncia :fulminado:

:bacini::D

Mi gavevo dado el mio ok nell'altra discussion :D Romano xe un scansafadighe che no ga voia de far conti, per quel no se pronuncia :fulminado:

cuccu ti te son mod quindi la tua parola basta, eventualmente sariamo za in 4, che confermi i altri 4 e comincemo la prox settimana, a mi me faria sai piazer.

magari come mod te pol mandar un mesagio a tuti i muloni e dirghe se i vol partecipar.

ciauz

:bacini::D

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More