SandroWeb Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Prendo spunto da un articolo apparso su Bora.la per trattar dei casini immensi che ga el Coroneo, allo stato attuale: http://bora.la/2011/02/10/il-coroneo-scoppia-oltre-200-detenuti-quando-la-capienza-e-di-155/ Me sembra che el problema del "sovrappopolamento" della casa circondariale della nostra città sia un problema che se portemo avanti da anni annorum...certo che xe cambiade poco le robe, da un decennio abbondante (e oltre!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Ma ve par normale che una città de più de 200mila abitanti e capoluogo de regione gabi un carcere de appena 155 posti? Xe mai possibile che nessun governo sappi far qualcosa per risolver el problema, salvo ricorrer all'indulto? Mi capiso che far novi carceri costa, ma insomma...xe tante robe che costa sai de più e che pur ogni tanto vien fatte. Un'ospedal penso che costi de più, eppur ogni tanto de novi ghe ne vien fatti. Ok, xe più importanti, ma ad un certo punto no se pol continuar a rimandar. Xe proprio el sistema che xe sbagliado, secondo mi. Se podesi reintrodur i lavori forzati e usar i detenuti per tanti lavori dove manca soldi, cusì se se ripagasi tranquillamente un carcere in breve. Inoltre saria una bona occasion per insegnarghe un mestier a tanta gente che altrimenti no ga alternative se non delinquer. Perchè nisun se movi in sta direzion? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts