Jump to content

Recommended Posts

Posted

El titolo spiega tutto!

Se uno ga voia de dir la sua, pol farlo qua.

Comunque sia, invito tutti a postar nell'apposita discussion la formazion per la prima giornata.

El mio pensiero lo go za scritto alla fine della discussion sulle rose. Xe stadi due errori banali, ritardi che pol capitar, per cui non volesi far la figura de quel che se diverti a penalizzar i altri.

Chiedo specialmente ai due interessati de dirne se ghe va ben usar lo stesso peso e la stessa misura anche quando ghe sarà altri casi simili in futuro.

Altre idee?

Posted

Romano te ga perfettamente ragion!!! Purtroppo le regole xe regole da quando semo nati, ma xe questo ke me fa incazzar... Purtroppo non conta la buona fede, mi ve giuro ke la formazion la go fatta con il mio supermiglioramico Luca sto pome (al telefono sul lavor.. Luca presente anke l altro anno in tutte le decisioni rosa-fornazion con brillante 2 posto finale, lui ghe teniva a partecipar e voleva assolutamente partecipar anke sto anno con mi). Insomma per farla breve: ve posso giurar ke no go visto le formazioni degli altri (a parte le 3 ke iera postade sta mattina presto), alle 23 58 del mio cellulare go scritto un messaggio in cui disevo ke la formazion la gavessi postada subito,ma non gavendo e non essendo un computer in 2 minuti iera impossibile scriverla. Ripeto e ribadiso ke Romano ga ragion de brutto... Ma de brutto brutto brutto!!!!! Ma quando un come mi xè in buona fede e sa ke non ga aprofittà della situazion.... Me sembra de gaver subito un torto(son fatto cussì). D altro canto and Justice for all ( i Metallica insegna) scuseme lo sfogo de prima e de questo messaggio e vi lascio con un Fate Vobis e buonanotte a tutti!!!

Posted

Me dispiasi un casin per questa situazion.

E me dispiasi ancora de più che xe finì dentro el mio amico Manuel, e son convinto che oltre a esser in buona fede non gabi assolutamente avudo dei vantaggi nel postar tardi la formazion.

Purtroppo però esisti due precedenti dello scorso anno, Chris e Cino iera stai penalizzadi per el stesso motivo, anche Chris gaveva scritto che el iera via de casa e no podeva far prima, però ghe gavemo dito che le regole xe regole.

Purtroppo Manuel doveva controllar l'orologio come gavemo fatto tutti, e se gaveva dei impegni doveva metter la formazion ieri pomeriggio o romperghe le togne a tutti come ga fatto Maxx che ghe la ga mandada via mail a mezzo mondo.

Xe un giogo lo so, ma se fazemo delle eccezzioni alle regole se crea un precedente che no va ben.

Allora anche mi se posterò la formazion 13 minuti dopo che xe iniziade le partide dirò che no xe giusto penalizzarme.

Ripeto, me dispiasi un casin, ma purtroppo trovo giusto che Manuel e Relmly vegni penalizzadi.

Spero che Manuel, che ringrazierò a vita per la foto con Tracii, no se la ciapi con mi.

E comunque perder la prima ghe stà...

Tanto contro le formazioni de Romano, Stipe e Chris no dovessi esser problemi a darghe randellade !!!

Ciao a tutti

Posted

per mi podemo passarghe sora....del resto el ga postado 10 minuti dopo eno 10 giorni dopo no ??? Comunque secondo mi saria che disi tuti la sua e sopratuto Chris che xe stado el "precedente" penalizzado......fe voi....

P.S. se inveze de Remly e Manul iera MAXX a postar dopo iera un altro discorso....ahahahhah :muto:

Posted

Purtroppo non ricordo nulla della penalizzazione a Chris e Cino... Anke perchè secondo me tra postare la rosa con 5 minuti di ritardo e postare la formazione con 5 minuti di ritardo c' è una grossa differenza, nel primo caso non inizia nessuna partita e quindi non trai nessun vantaggio....il secondo caso secondo me viene punito giustamente...

Le regole sono regole ma ci possono sempre delle eccezioni e dei casi mai successi( rosa con 1 difensore mancante), io lascerei stare tutto.. O se posso permettermi propongo una penalizzazione in classifica generale( i punti dati a Chris e Cino l altro anno) ma non influenti x il risultato della prima partita! L Atalanta parte da -7 all inizio ma non perde la partita a tavolino... ;-)

Posted (edited)

Cosa femo recita el sottotitolo del topic. Per mi no pol esister altra risposta che "rispettemo il regolamento".

Imho xe importante capirse su una roba.

Che no stemo minimamente parlando nè de buona fede, nè tantomeno de vantaggi o svantaggi nel postar con alcuni minuti de ritardo la rosa o nel dimenticarse de inserir un zogador.

Se tratta semplicemente de due errori, uno una svista (remly), l'altro de sottovalutazion e cattivo calcolo del tempo (manul).

Ma errori in sto zogo, proprio perchè xe tale e no semo professionisti, se ghe ne fa secondo mi o comunque pol capitar de farne anche più de uno in una stagion. Nessuna malafede, nessun discorso complicado, se fa qualche cappella e bon. Mi l'anno scorso ghe ne go fatta una ad es. ma credo anche altri e con ogni probabilità capiterà o pol capitar de farne anche in questa.

No parlemo dei episodi de Chris stagione scorsa, quel iniziale ed un cambio negado per una settimana (su mia segnalazion).

Per accanimenti? Certo che no! Semplicemente per rispettar le regole, che tutela tutti ed il cui scopo xe proprio quel de evitar de metterse in situazioni in cui bisognasi modellarle de volta in volta (e chi lo faria? Romano? Alora si che ghe metessimo tanta, troppa responsabilità. O se metessimo a far discussioni ogni volta ??)

Remly e Manul secondo il mio punto de vista va assolutamente penalizzadi, dove la penalizzazion in sto caso no xe certo una sorta de punizion per qualche furberia o tramaco che no i ga fatto!! Ma per inadempinze rispetto al regolamento. E po' bon.

Se trovemo qualche regola sbagliada, se la pol ridiscuter e trovar altri accordi, altrimenti devi valer senza se e senza ma.

A tal riguardo me permetto de avanzar una proposta rispetto a quanto enunciado da Romano norme alla mano. Ovvero de condonarghe i -15 punti rispetto al punteggio più basso de giornata. Quindi partida persa a tavolin equiparandoli al punteggio più basso. Imho se rispetta la penalizzazion come da regolamento, senza andar a incider più marcatamente sui punteggi.

Edited by chompo
Posted

Purtroppo non ricordo nulla della penalizzazione a Chris e Cino...

L'anno scorso Chris ga postà la rosa all'1.40 quando el limite iera mezzanotte.

Cino se ga iscritto ancora + tardi.

Per tutti e due se ga calcolà el punteggio + basso della settimana con una riduzion de 15 punti.

Posted (edited)

però cussi se avvantaggia chi che zoga contro de lori.

GAVESSI UN'ALTRA PROPOSTA:

Femoghe far le formazioni e zogar "realmente" le partide per calcolar el punteggio de metter contro dei loro rispettivi avversari e poi in classifica i parti dall'ultima posizion come da regolamento.

RRR go rifatto i conti crediti de tutte le formazioni, confermo tutto. Ognidun ga fatto i conti alla perfezion :clapclap:

Edited by MAXX
Posted

però cussi se avvantaggia chi che zoga contro de lori.

GAVESSI UN'ALTRA PROPOSTA:

Femoghe far le formazioni e zogar "realmente" le partide per calcolar el punteggio de metter contro dei loro rispettivi avversari e poi in classifica i parti dall'ultima posizion come da regolamento.

RRR go rifatto i conti crediti de tutte le formazioni, confermo tutto. Ognidun ga fatto i conti alla perfezion :clapclap:

questa me par un'OTTIMA idea!

Non xe giusto che ghe sia qualchidun che ga un vantaggio dalla penalità inflitta ad altri. Quindi la partida se zoga, se assegna i giusti bonus de pareggio o de vittoria e poi se assegna ai penalizzadi el punteggio più basso della settimana.

Resta de veder se IN VIA ECCEZIONALE (come da proposta de Chompo) non ghe applichemo la penalizzazione de 15 punti.

Me permetto de dir che vista l'assoluta buona fede de Manul e Remly, vista la totale mancanza de vantaggi che i pol gaver gavù dal postar le rose in modo non corretto, se poderia pensar de non applicar la penalizzazione.

Però dovesimo esser tutti d'accordo ... altrimenti poi l'eccezion riscia de trasformarse nella realtà. Quindi se uno xe contrario e vol che ghe sia la penalità, xe pregado de dirlo adesso o de star zito per sempre :papa: . Se nisun se esprimi, considero nulla la penalità :ehsi:

Posted

Ragazzi,chiaramente non mi sono accorto di nulla, ho fatto la formazione aiutandomi con excel, l'ho rimaneggiata un milione di volte e poi ho filtrato i giocatori che avevo selezionato.

Prima di postarla ho fatto un copia-incolla controllando solo che la somma battesse.

Scusate per l'errore. Spero che accettiate una mia formazione aggiornata.

Posted

:clapclap: :clapclap: :clapclap::vabenon: te dago ragion al 1000 per 1000 (per una volta ... :supermona: )

se nissun se esprimi contro, per mi podemo proceder come te ga scritto ti!

me mancava de far i conti sulla carta de mortazza, finalmente da doman se ricomincia!!! :-)

Posted

Nuova ROSA

P ROMA MILAN 1

P AMELIA MILAN 2

P ABBIATI MILAN 16

D ODDO MILAN 1

D CICINHO ROMA 1

D DELLAFIORE NOVARA 3

D MESTO GENOA 4

D LEGROTTAGLIE CATANIA 4

D ABATE MILAN 8

D ZACCARDO PARMA 11

D MAICON INTER 18

C PASQUATO JUVENTUS 1

C TORJE UDINESE 1

C BRIGHI ATALANTA 5

C RIGONI M. NOVARA 8

C MORALEZ ATALANTA 9

C KRASIC JUVENTUS 16

C JOVETIC FIORENTINA 18

C HERNANES LAZIO 23

A LARRIVEY CAGLIARI 1

A PALOSCHI CHIEVO 4

A FLOCCARI PARMA 16

A MATRI JUVENTUS 29

A CAVANI NAPOLI 34

A IBRAHIMOVIC MILAN 36

Posted

Un'altra idea saria quella de darghe comunque i -15 (anche meno 10 poderia bastar ...), ma non sul punteggio più basso, ma sul suo punteggio realmente totalizzado ...

Quindi i gioga la partida normale, mettemo el caso che ghe segna mezza squadra, se i totalizza 100 punti vol dir che i gaverà 85 e ga lo stesso la possibilità de vincer ...

Go dito una monada ??

Posted

Un'altra idea saria quella de darghe comunque i -15 (anche meno 10 poderia bastar ...), ma non sul punteggio più basso, ma sul suo punteggio realmente totalizzado ...

Quindi i gioga la partida normale, mettemo el caso che ghe segna mezza squadra, se i totalizza 100 punti vol dir che i gaverà 85 e ga lo stesso la possibilità de vincer ...

Go dito una monada ??

Permetter a un penalizzado de vinzer, implica che la penalità xe inutile. Proporio per questo se da el punteggio + basso in classifica.

Posted

Go dito una monada ??

Beh , monada..... Una cazzada diria... come ga dito romano ghe xe un regolamento, so che voi juventini non savè cosa vol dir ma i altri no saria d'accordo ...

:noghesemo: :noghesemo: :noghesemo:

Posted

:clapclap: :clapclap: :clapclap::vabenon: te dago ragion al 1000 per 1000 (per una volta ... :supermona: )

se nissun se esprimi contro, per mi podemo proceder come te ga scritto ti!

TOLLERANZA ZERO!!!!!! :aaaaaatttillla:

Posted (edited)

Me permetto de dir che vista l'assoluta buona fede de Manul e Remly, vista la totale mancanza de vantaggi che i pol gaver gavù dal postar le rose in modo non corretto, se poderia pensar de non applicar la penalizzazione.

Però dovesimo esser tutti d'accordo ... altrimenti poi l'eccezion riscia de trasformarse nella realtà. Quindi se uno xe contrario e vol che ghe sia la penalità, xe pregado de dirlo adesso o de star zito per sempre :papa: . Se nisun se esprimi, considero nulla la penalità :ehsi:

Please specifica cosa te intendi che no son sicuro de gaver capì.

a - Che vien annullada ogni tipo de penalizzazion?

b - Che anche se i vinzi la partida coi conteggi normali poi ghe vien dada persa comunque ma senza i -15 in aggiunta?

EDIT:

che chompo che son! No ocori che te me rispondi.

Se xe a, contrario. Nel senso e nei termini espressi qua --> http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=12035&view=findpost&p=1062257166, ma contrario.

Se xe b, favorevole of course, vista mia proposta de no applicar el -15

Bye

Edited by chompo
Posted

Per quanto me riguarda: tolleranza zero su tuta la linea. Ghe xe un regolamento? bisogna rispettarlo e chi non lo rispetta xe giusto che paghi. -15??? ma anche no....direttamente partida persa a tavolin senza se e senza ma....

:aaaaaatttillla:

Posted (edited)

In pratica, nell'esempio de Chompo, xe el caso B.

Formalizzo comunque l'idea nel modo + chiaro possibile:

Manul e Remly zoga le partide, con la formazion che i ga postado.

Se i perdi, ai avversari ghe vien assegnà el bonus del 15%, mentre a lori ghe vien assegnado per la classifica el punteggio + basso della settimana senza la penalizzazion de 15 punti.

Se i pareggia, ai avversari ghe vien assegnà el bonus del 5%, mentre a lori ghe vien assegnado per la classifica el punteggio + basso della settimana senza la penalizzazion de 15 punti.

Se i vinzi, ai avversari non ghe vien assegnà nisun bonus, mentre a lori ghe vien assegnado per la classifica el punteggio + basso della settimana senza la penalizzazion de 15 punti.

Esempio 1:

Manul vinzi 71 - 67 (2 - 1) e el punteggio peggiore de tutte le 18 squadre xe 63,5

L'avversario de Manuel in classifica ciapa 67 punti mentre a Manuel ciapa 63,5

In pratica el bonus del 15% non ghe va a nisun

Esempio 2:

Remly pareggia 72 - 74 (2 - 2) e el punteggio peggiore de tutte le 18 squadre xe 63,5

L'avversario de Remly in classifica ciapa 77,7 (cioè 74 + el bonus del 5%) mentre Remly ciapa 63,5

Se nisun xe contrario, femo cusì. Altrimenti zontemo anche i 15 punti de penalità.

Edited by romanowar
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More