Jump to content

Recommended Posts

Guest Andrea
Posted

SPERO UN ics ANCHE SE NO SON SAI CONVINTO ..

Posted

due xè le robe:

1. i fa la partida della vita e i vinzi contro ogni possibile pronostico

2. el torino che ga de andar in A non ne lasa neanche le tempo de veder la bala, cercarla che za i ga vinto.. (cosa non del tutto da escludere visto come i se zercava lunedì sera)

Mi digo che le ciapemo perchè xè così che la penso e che la vedo. Spero con tutto el cuor de sbaiarme!

quindi 1

Posted
:bandieraalabarda::bandieraalabarda: mi inveze go vota 2 ...kredo ankora in sta squadra e kredo ke una bona prestazion riveremo a vinzer contro il caro vekkio ezio rossi!!!!!!forza unione sempre e comunque!!!!!! :bandieraalabarda:
Posted

mi go votado 2

anche mi penso che con le grandi i se impegna de più e podesi eser che i giri a 1000 e che ghe la femo a portar via i 3 punti a Ezio Rossi.

FORZA UNIONEEEEE!!!!!!!!!!!!!! :paiazorendo::bandieraalabarda::aaaaaatttillla:

Posted

Preventivar una nostra vittoria a Torino xe una scelta suicida, vista l'ultima partita della Triestina. Cmq podemo portarse via un punto, visto che proporremo lo stesso schema tattico delle ultime trasferte: ergo, voto X :bye:

Posted

No me sbilancio troppo... metto una X!!

No saveria proprio cossa pol venirne fora perchè cmq con el centrocampo a 5 la squadra funziona assai meo, sperando che là davanti ghe sia capitano godeas!!

E poi xè la trasfertona che fazo sto anno, almeno una picia soddisfazion, SU MULERIA!! :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More