polpetta Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 qualcun ga rivà veder el film girà a Trieste? "tartarughe sul dorso" me par che se ciami.. a quanto par i lo ga subito tolto dalle sale.. e non son riusci a vederlo.. come el xe (per chi lo ga visto) ? Quote
Matt Posted May 21, 2005 Report Posted May 21, 2005 no, mi no lo go visto..ma me par ch eun mio amico gaveva fatto la comparsa...boh, proverò a chiederghe! comq, me par de ricordar che un sabato mattina, co andavo a sonar, i stava girando qualche scena la in Cavana, in piazza, dentro la banca poi però no so come xe finida... Quote
polpetta Posted May 21, 2005 Author Report Posted May 21, 2005 anche mi go visto co i girava un poche de scene.. ma go visto anche che el iera usci nei cinema e poi nulla più. maahhhhh bhuuu nin zooooo ciauu! Quote
Tirabaralla Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Io volevo andare a vederlo, ma è rimasto solo una settimana e a Firenze abbiamo tanti cinema... Lo cercherò ancora, magari qualche rassegna o in dvd. Per questo tipo di film c'è poco mercato e poca distribuzione, si sa. Quote
cucciola Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 filmup su questo sito ghe xè la recension del film....mi lo guardassi solo per veder scene de Trieste....la recension non sembra ottimista ciaoooo :ok: Quote
Recommended Posts