Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Sicome che son uno dei "fortunati possessori" ma no lo gavevo mai usado per guardar DVD, me son acorto de una roba :D

Go provado i Blue Ray e no go nisun problema.

Con i DVD inveze no me funziona. Pol esser un problema de quei particolari DVD che go provado?

O un problema generale della PS3?

P.S.:

Quel che succedi xe che fa tuto come se stassi per partir, schermata grigia con l'orologeto in alto a destra... e poi.... el vuoto...

Schermo nero senza segnale. Me disi proprio el monitor "segnale assente".

La PS3 resta impizada e devo riavviarla.

Xe come se taiasi el segnale de uscita.

Per completezza: come segnale video in uscita uso el HDMI che va un monitor Full HD con ingresso DVI (quindi uso el cavo adattator). El segnale audio viaggia inveze sulla scart.

Edited by Starlite
Posted

Ah go provado anche adesso diversi DVD de film tutti originali, no go ancora provado DVD masterizadi.

Me paresi una stupidada, ma pol dipender dal fatto che l'output xe impostado a 1080 e i DVD ovviamente non xe a 1080 e ghe fa casin sta roba? Adesso provo cambiando la risoluzion :D

Posted

No quel no xe un problema, perchè mi me va tranquillamente. Che no sia qualcosa con l'adattator? Come funziona sti adattatori?

Mi go provado sia con DVD originali che anche con DVD masterizzadi con video vari (mpeg, divx, ecc) e mai nessunissimo problema :)