Starlite Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 (edited) Sicome che son uno dei "fortunati possessori" ma no lo gavevo mai usado per guardar DVD, me son acorto de una roba Go provado i Blue Ray e no go nisun problema. Con i DVD inveze no me funziona. Pol esser un problema de quei particolari DVD che go provado? O un problema generale della PS3? P.S.: Quel che succedi xe che fa tuto come se stassi per partir, schermata grigia con l'orologeto in alto a destra... e poi.... el vuoto... Schermo nero senza segnale. Me disi proprio el monitor "segnale assente". La PS3 resta impizada e devo riavviarla. Xe come se taiasi el segnale de uscita. Per completezza: come segnale video in uscita uso el HDMI che va un monitor Full HD con ingresso DVI (quindi uso el cavo adattator). El segnale audio viaggia inveze sulla scart. Edited January 3, 2012 by Starlite Quote
SandroWeb Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 Con che DVD te ga provado? Mi go vardado un paio de film a suo tempo e no me ricordo problemi Quote
Starlite Posted January 3, 2012 Author Report Posted January 3, 2012 Ah go provado anche adesso diversi DVD de film tutti originali, no go ancora provado DVD masterizadi. Me paresi una stupidada, ma pol dipender dal fatto che l'output xe impostado a 1080 e i DVD ovviamente non xe a 1080 e ghe fa casin sta roba? Adesso provo cambiando la risoluzion Quote
Cazzaballe Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 No quel no xe un problema, perchè mi me va tranquillamente. Che no sia qualcosa con l'adattator? Come funziona sti adattatori? Mi go provado sia con DVD originali che anche con DVD masterizzadi con video vari (mpeg, divx, ecc) e mai nessunissimo problema Quote
Starlite Posted January 3, 2012 Author Report Posted January 3, 2012 Adesso provo cambiando la risoluzion No, dovessi cambiar cavo e monitor. No go voia Quote
Starlite Posted January 3, 2012 Author Report Posted January 3, 2012 Che no sia qualcosa con l'adattator? Come funziona sti adattatori? Buh. Xe un cavo che de una parte ga HDMI e de l'altra DVI. Quote
Cazzaballe Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 Quel cavo se no sbaio non xe previsto dalla console, podesi crear quel un problema.... No te ga una TV con ingresso HDMI per provar? oppur prova col cavo scart.. Quote
Starlite Posted January 3, 2012 Author Report Posted January 3, 2012 Go de spostar tuto. No go voia adesso. O porto la tv del soggiorno in camera o devo staccar la PS3 e portarla in soggiorno Quote
Cazzaballe Posted January 3, 2012 Report Posted January 3, 2012 Dopo fane saver Se no pol esser solo un difetto del lettor credo.. Quote
Recommended Posts